آموزشی

روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

قرار-گرفتن-در-صفحه-اول-گوگل

میزان و کیفیت بک لینک های سایتاگر شما یک سایت دارید که نیازمند اومدن اون سایت به صفحه اول گوگل هستید، باید گفت که راه خیلی سختی در پیش رو دارید. زیرا خیلی های دیگه هم میخوان که مثل شما صفحه اول گوگل باشند و همین میزان رقابت باعث سختی کار شما می شود، مگر اینکه نیاز به بالا اومدن با کلمات کلیدی خیلی ساده و طولانی داشته باشید که خیلی کمتر جستجو می شوند.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل یک فرآیند زمان بر و طولانی مدتی است، این کار حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد، 6 ماهی که باید به طور مستمر روی سایت کار و سئو صورت بگیرد.

حضور در صفحه اول گوگل

برای رسیدن به صفحه اول گوگل 2 روز وجود دارد:

اول اینکه اگر خیلی عجله دارید و میخواهید که به صورت فوری در صفحه اول گوگل قرابر بگیرید از تبلیغات کلیکی گوگل ( Google Adwords ) استفاده نمایید، که خوب خیلی فوری سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد اما هزینه بسیار بالایی را متحمل خواهید شد و در صورت تمام شدن شارژ گوگل ادورز بالافاصله سایت شما از صفحه اول گوگل حذف خواهد شد.

روش دوم روشی است که نتایج طبیعی گوگل را به شما می دهد. اگر میخواهید یک عمر خیالتان راحت باشد و به صورت ماندگاری در صفحه اول گوگل بماید از سئو و بهینه سازی سایت استفاده نمایید.

مزایای گوگل ادورز :

قابلیت نمایش سایت در صفحه اول گوگل بدون نیاز به گذشت زمان و بازه زمانی خاص به میلیون ها کاربر در سراسر اینترنت.

✔ قابلیت تمرزر بر روی کلمات کلیدی خاص و دلخواه.

قابلیت اصلاح کلمات کلیدی برای کاهش هزینه ها و مدیریت کامل کلماتی که نمیخواهید با آنها نشان داده شوید.

✔ قابلیت هدف قرار دادن کاربرانی که دوباره بر میگردند، که تاثیر بسیار خوبی در افزایش فروش خواهد داشت.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

معایب ادوردز :

 امکان استفاده برای دامنه های ir. وجود ندارد بخاطر تحریم ها.

❌ هزینه تبلیغات با توجه به قیمت دلار بسیار گران می باشد و به صرفه نیست.

❌ در صورت به اتمام رسیدن بودجه بالافاصله از صفحه اول گوگل حذف خواهید شد.

❌ در صورت بهینه نکردن تبلیغ و کلمات کلیدی و عدم داشتن نگتیو لیست، میزان پرت رفته هزینه بسیار بالا می باشد.

❌ به خاطر تحریم ها بسیاری از گزینه های هدفمندی کمپین برای کشور ایران فعال نیست.

❌ هزینه کلیک بر روی کلماتی که سرچ بالایی دارند بسیار زیاد است.

با توجه به مزایا و معایب تبلیغات گوگلی کاملا متوجه میشیم که این تبلیغات کلیکی بدرد شرکت ها و سازمان های بزرگ با بودجه های بالا برای این کار می خورد که حسابی برای این کار هزینه می کنند، ولی برای سایت های شخصی و کوچک اصلا قابل توجیه و به صرفه نیست و با توجه به قیمت دلار هیچ توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

تعمیر پکیج آریستون

سئو یعنی اینکه به صورتی سایتمان را چه از نظر داخلی یا خارجی جوری بهینه سازی کنیم که به صورت طبیعی بتواند رتبه های خوبی در گوگل به دست بیاورد، عوامل زیادی در کیفیت سئو سایت تاثیر دارند، داشتن یک استراتژی مناسب سئو می تواند یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت در سئو باشد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم ؟

برای برنده شدن در رقابت سئویی بین سایت ها و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید با داشتن کمی صبر و تلاش و بکارگیری روش های زیر به موفقیت های زیادی رسید.

1- تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی

همانطور که گفته شد تمرکز بر روی کلمات کلیدی کوتاه و رقابتی برای سایت های تازه تاسیس و به نتیجه رسیدن این سایت ها در این کلمات کلیدی کار تقریبا غیر ممکنی است که در کوتاه مدت بتواند اتفاق بیوفتد. این گونه سایت ها باید به سراغ کلمات کلیدی طولانی تری بروند که رقابت در آنها کمتر بوده و شانس نتیجه گرفتن در آن وجود دارد برایشان. از جمله کلمات کلیدی کوتاه مانند تور استانبول، اما کلمه کلیدی طولانی تر و کم رقابت تر این کلمه کلیدی مانند تور استانبول پاییز 97 ارزان قیمت ،

نکته ای که باید بهش اشاره کرد این است که کلمات کلیدی طولانی کاربران بیشتری رو به مشتری تبدیل می کند، کلمات کلیدی اصلی فقط 30% حجم سرچ رو تشکیل می دهند، در حالی که  70% درصد از کاربران برای پیدا کردن جواب ها و رسیدن به آن نتایج کلمات کلیدی طولانی رو سرچ می کنند، پس تمرکز سایت های تازه تاسیس بیشتر باید بر روی کلمات کلیدی بلند باشد تا بتواند کم کم بازدید خود را بالا برده و نتایج بهتری را کسب نماید.

 

تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر باعث میشه در بازار کم رقابت تری حضور داشته باشید و خیلی راحت تر بتوانید نتیجه بگیرید.

تعمیر پکیج ایمرگاس

2- تمرکز بر روی تولید محتوا با کیفیت به صورت مداوم 

واقعیت اینجاست که هیچ به اندازه محتوا به سایت ها در کسب اعتبار و کسب رتبه های خوب در نتایج جستجو کمک نمی کند. محتوای بی همتا و غیر کپی که به صورت مداوم و بدون وقفه در سایت منتشر گردد در طولانی مدت باعث کسب اعتبار از نظر گوگل شده و با بدست آوردن اعتماد گوگل باعث می شود که در نتیجه باعث می شود شما با کلمات کلیدی مختلف رتبه های خوبی در نتایج گوگل بدست آورید.

برای تولید محتوا چند پارامتر را باید مد نظر قرار داد:

تعداد محتوا تولید شده در ماه، که در سایت های قوی و رنکدار این مقدار به طور متوسط 16 مطلب در یک ماه است.

حجم محتوا تولیدی، حداقل تعداد کلمات برای تولید یک محتوا قابل قبول 700 کلمه می باشد، اما سایت های قوی اوصلا مزالبی بالای 2000 کلمه را منتشر می کنند.

محتوای تولیدی باید برای کاربران باید نه صرفا پر کردن سایت و راضی نگه داشتن گوگل، محتوا اگر کاربر پسند باشد، یعنی در نهایت گوگل پسند خواهد بود، زیرا گوگل با استفاده از الگوریتم های خود متوجه این موضوع خواهد شد که کاربران چه میزان از مطلب درج شده در سایت خوششان آمده و بدردشان خورده است.

 

دیگر عوامل موثر برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

میزان و کیفیت بک لینک های سایت

در کنار محتوا خوب، یک سایت نیاز به داشتن بک لینک های با کیفیت و به میزان کافی از دامنه های معتبر دارد، تاثیر بک لینک ها نسبت به گذشته کمتر شده است ولی همچنان تاثیر خوبی در افزایش رتبه سایت و مطالب در گوگل دارد.

نکات مهم در مورد بک لینک ها:

✔ به هیچ عنوان بک لینک نخرید.

✔  تا حد ممکن بک لینک ها را از سایت های معتبر بگیرید.

✔  بهتره که بک لینک ها از وسط متون گرفته شده باشد تا به صورت لینک ساید.

✔  بک لینک ها باید هم به صورت فالو و هم نوفالو باشند تا برای گوگل طبیعی جلوه کند.

✔  از سایت های غیر مرتبط و اسپم لینک نگیرید.

✔ نباید در لینک سازی عجله کرد که غیر طبیعی جلوه کند، باید با توجه به بزرگ شدن سایت تعداد بک لینک ها نیز بیشتر شود.

کیفیت بک لینک ها بسیار با اهمیت تر از کمیت آنهاست، مطمعا باشید که گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر با آتوریتی بالا بسیار تاثیر گذارتر از بک لینک گرفتن از سایت های کم اعتبار می باشد، یعنی 4 تا بک لینک خوب به 100 تا بک لینک کم کیفیت ارزش دارد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

ریسپانسیو بودن سایت

امروزه اکثر کاربران در سراسر دنیا کارهای اینترنتی خود را با گوشی ها یا تبلت ها انجام می دهد، واکنش گرا بودن سایت بسیار زیاد در الگوریتم های جدید گوگل با اهمیت شده است، زیرا تعدا کاربران گوشی های همراه بیشتر از کربران دسکتاپی شده است و شرایط نمایشی سایت باید به گونه ای باشد که کاربران با هر صفحه نمایشی و در هر اندازه ای بتوانند بخوبی مطالب سایت را دیده و استفاده نمایند.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سرعت سایت

لود سریع سایت چه در دکستاپ ها و چه در نسخه های گوشی های همراه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای کسب نتایج خوب در گوگل است. مسلما اگر سایتی سرعت خوبی نداشته باشد، یک کاربر نمی تواند کلی صبر کند تا سایت مورد نظرش باز شود و آن را خواهد بست و به سایت دیگری رجوع می کند، پس باید سرعت سایت را یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب جایگاه های خوب در گوگل دانست.

عوامل تاثیرگذار در سرعت سایت:

1- کد نویسی قالب سایت

2- فشرده بودن فایل های قالب مانند Css, Hrml, و Js.

3- میزان فشرده بودن حجم عکس های سایت.

4- کیفیت و سرعت هاست سایت.

5- استفاده از امکان AMP گوگل در سایت.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

توجه به امنیت سایت 

استفاده از گواهینامه امنیتی SSL برای یک سایت بسیار مورد توجه گوگل قرار می گیرد، لذا گوگل بارها اعلام کرده است که سایت ها باید برای داشتن امنیت  و پشتیبانی سایت بهتر از گواهینامه های امنیتی بین المللی استفاده نمایید. این گواهینامه ها هزینه جندانی ندارند و تقریبا تمامی هاستیگ ها این گواهینامه ها را ارائع می دهند. داشتن این گواهینامه می تواند بر روی سئو سایت تاثیر گذار باشد و به کسب اعتبار و نتایج بهتر سایت کمک نماید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

نمی توان گفت که واقعا هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چقدر است، با توجه به کلمات کلیدی هر سایت و میزان رقابت پذیری و سختی هر کلمه کلیدی قیمت حضور در صفحه اول گوگل متفاوت خواهد بود. اصلا کسی نمی تواند اعلام کند که در طی فلان مدت زمان به صفحه اول گوگل می رسیم، یا اینکه بخواهد به صورت سریع و با استفاده از الگوریتم های کلاه سیاه سایت را به صفحه اول گوگل برساند، زیرا که همه این مسائل برای گوگل غیر قابل قبول بوده و هیچ سایتی نمی تواند یک شبه رتبه های خوبی در گوگل بدست آورد.

جهت اطلاع از هزینه های سئو و مشاوره با شماره 09129341229 تماس گرفته تا از قیمت های پکیج های سئو ما و شرایط کاری ما با مطلع گردید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

همانطور که گفته شد تخمین این موضوع با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت پذیری آنها و همچنین جایگاه فعلی سایت شما متفاوت خواهد بود. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حداقل به 6 ماه زمان نیاز است. برای مشاوره و اطلاع از نحوه کاری و هزینه های بالا آوردن سایت در گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل سایتتان با شماره درج شده در سایت تماس گرفته تا ضمن ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، هزینه و زمان لازم برای آمدن به صفحه اول گوگل سایتتان را بررسی خدمتتان و اعلام نماییم.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *