خدمات

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

 

سئو سایت فروشگاهی به معنی بهینه سازی سایت هایی که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند می باشد. سایت های فروشگاهی باید به گونه ای طراحی و سئو شوند که کابران را دچار سردرگمی نکند. توجه داشته باشید که مهم ترین هدف سایت فروشگاهی فروش محصولات خود می باشد در نتیجه برای افزایش فروش و دیدن شدن بیشتر در بین کاربران بهترین روش، سئو سایت می باشد تا سایت شما از لحاظ رتبه بندی در صفحه اول گوکل قرار بگیرد.

 

سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی

وردپرس قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا می باشد، قوی ترین پلاگین و سیستم فروشگاهی آنلاین وردپرس ووکامرس می باشد. سئو سایت فروشگاهی وردپرسی با توجه به وجود ووکامرس در آن نیاز به انجام سئو به صورت تخصصی و حرفه ای مربوط خاص خود است. افزونه‌ رایگان ووکامرس جهت طراحی فروشگاه اینترنتی در وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. ووکامرس به دلیل پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و ترکیب با سیستمی نظیر وردپرس بهترین گزینه برای اضافه کردن امکانات فروشگاهی به سایت می باشد.

برخی از امکانات ووکامرس

نمایش محصولات پر بازدید

نمایش آخرین محصولات

نمایش محصولات پرفروش

تعریف محصولات به تعداد نامحدود

امکان ثبت محصولات دانلودی

ایجاد  دسته‌بندی‌های محصولات به تعداد نامحدود

ثبت یک محصول در دسته‌بندی‌های مختلف

ایجاد محصولات مرتبط با هر محصول

ایجاد گالری تصاویر برای محصولات

بزرگنمایی تصویر محصولات توسط مشتریان

اهمیت سئو سایت فروشگاهی

سئو فروشگاه آنلاین یا سئو سایت تجاری فروشگاهی سبب افزایش دیده شدن در بین کاربران، سبب افزایش رتبه در موتور های جستجو گر، سبب افزایش خرید محصولات سایت و در آخر سبب افزایش فروش محصول و در آمد بیشتر می شود. شما با سئو سایت فروشگاهی این امکان را دارید تا محصولات خود را معرفی کنید و مردم بتوانند به صورت آنلاین بدون اینکه زمان خود را حدر بدهند در ترافیک های خسته کننده، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مزایای سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

افزایش سرعت سایت

ایجاد نسخه Mobile Friendly

امکان خرید راحت و آسان توسط تلفن همراه کاربران

کاهش حجم گالری تصاویر و بهینه بودن تصاویر محصولات

به کار بردن نقشه گوگل در سایت فروشگاهی جهت دستررسی راحت کاربران

 

 سئو محتوای سایت فروشگاهی

سئو کار با توجه به آنالیز سایت فروشگاهی و بررسی سایت، کلمه کلیدی های مرتبط با سایت را مشخص می کند و در راستای آن به تولید محتوای با کیفیت و مفید برای سایت می پردازد. تولید محتوا جهت سئو سایت فروشگاهی امری بسیار ارزشمند و مهم تلقی می شود. تولید محتوای با کیفیت سبب جذب کاربران بیشتر می شود، زمانی که کاربران بیشتری جذب شوند و از کیفیت محصولات با خبر می شوند در نتیجه فروش محصولات افزایش می یابد. بهینه سازی سایت فروشگاهی جهت افزایش رتبه بندی گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع خدمات سئو سایت فروشگاهی

افزایش رتبه در موتور های جستجو گر

بهینه سازی حرفه ای سایت

  رفع مشکلات فنی سایت

 ✔  بررسی عملکرد و جایگاه فعلی رقبا

مدیریت و  تولید محتوا سایت

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت  فروشگاهی در پرشانا وب

بررسی و مشخص کردن کلمات کلیدی اصلی مرتبط با سایت

افزایش سرعت سایت

سئو محلی

  ایجاد وبلاگ برای سایت

لینک سازی حرفه ای

 ✔ لینک سازی استاندارد

بررسی ساختار کد نویسی

 ✔ تحلیل میزان و تعداد بازدیدکنندگان از سایت

 ✔ فعالیت در دایرکتوری های هدف

 پشتیبانی سایت

ارتقا سئو سایت فروشگاهی

در دنیا امروز دسترسی به اینترنت بسیار ساده و راحت می باشد، و از طرفی مردم به دلیل مشغله های کار و افزایش ترافیک فرصت کافی جهت خرید محصول مورد نظر خود را ندارند، به همین منظور فروش محصولات به سمت اینترنتی شدن و فروش آنلاین رفته است ، از این رو بهینه سازی سایت توسط یک سئو کار حرفه ای باعث می شود سایت شما در بهترین شرایط قرار بگیرد و خرید را برای کاربران راحت تر کند.

بررسی سئو سایت فروشگاهی

بررسی سئو سایت فروشگاهی خود را به پرشیانا وب بسپارید، تیم سئو کار حرفه ای ما تمام جزئیات را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند نکات قوت را تقویت و نقاط ضعف را بر طرف کنید. با روش های انجام گرفته توسط ما آنالیز و سئو سایت فروشگاهی به بهترین نحو صورت می گیرد تا سایت در رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر قرار بگیرد.

تبلیغات سایت فروشگاهی

روش‌هایی که سبب موفقیت شما در جهت طراحی و راه اندازی و سئو  سایت فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کند. گام اول بهینه سرعت لود سایت و تنظیم گوگل کنسول، ایجاد  نقشه سایت بهینه می باشد، گام بعدی تعیین کردن مناسب ترین کلمات کلیدی برای سئو سایت فروشگاهی. گام بعدی بهینه سازی صفحه اول سایت فروشگاهی که باعث افزایش کاربران می شود چون سایت در رتبه بالایی قرار می گیرد و در معرض دید کاربران بیشتر.

قیمت سئو سایت فروشگاهی

هزینه سئو سایت فروشگاهی به عواملی نظیر، عمر دامنه سایت، وضعیت محتوای سایت، نوع طراحی سایت، تعداد کلمات کلیدی، وضعیت محتوای سایت و … بستگی دارد. پرشیانا وب برای مشتریان گران قدر خود پکیج هایی را تهیه کرده است که راحت تر از قیمت ها و هزینه های سئو سایت اطلاع داشته باشند.

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت فروشگاهی

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت فروشگاهی چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت فروشگاهی چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “سئو سایت فروشگاهی

  1. mohamadi گفت:

    سئوی سایت فروشگاهی از قبل انجام شده ارو هم میپذیرید؟؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، سئو سایت فروشگاهی برای وب سایتی که قبلا طراحی شده باشد رو هم انجام میدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *