خدمات

طراحی سایت تجاری

طراحی-سایت-تجاری

 

امروزه در دنیای تجارت به دلیل افزایش رقبا و رقابت های تنگاتگ بین شرکت ها، برای اینکه بتوانند سهمی در بازار فضای مجازی و اینترنتی برای خود محیا کنند و بازاریابی خود را گسترش دهند، نیازمند طراحی وب سایت تجاری هستند. طراحی سایت تجاری برای شرکت های بازرگانی و تمام شرکت هایی که می خواهند در محصولات خود را معرفی کنند برای کسب درآمد بیشتر راه حل بسیار کارآمدی است.

یکی از ساده ترین روش های تبلیغاتی در اینترنت طراحی سایت می باشد. طراحی سایت های تجاری الکترونیک باعث معرفی شرکت ها و خدمات ارائه شده توسط آن ها می گردد. قالب و طراحی مناسب وب سایت بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه اگر کاربری وارد وب سایت شد با زمینه فعالیت و خدمات ارائه شده توسط شرکت آشنا شود و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را شناسایی و آن را خریداری کند. با این شیوه طراحی سایت تجاری و تبلیغاتی اینترنتی گامی بزرگ در زمینه فروش و درآمد بیشتر برداشته شده است. مزیت طراحی سایت تجاری خرید و فروش آنلاین و معرفی بنگاه تجاری می باشد توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که شیوه استفاده از نمایش کالا های تجاری در سایت بسیار اهمیت دارد چون مرز تفاوت میان شما و رقبا را مشخص می کند. اگر به دنبال طراحی سایت تجاری برای معرفی شرکت خود هستید می توانید با شماره تلفن موجو در سایت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

چه مواردی در طراحی وب سایت تجاری اهمیت دارد؟

طراحی گرافیکی مناسب و ساختار قالب وب سایت بسیار حائز اهمیت است. همچنین وب سایت های تجاری باید از محتوای غنی و قابل استفاده برای مخاطبان  برخوردار باشد، چیدمان کالاها، چیدمان صحیح بخش های مختلف سایت، طبقه بندی بخش های مختلف سایت، منوبندی حرفه ای صفحات وب سایت نیز اهمیت دارد. طراحی قالب سایت تبلیغاتی یا تجاری باید به گونه ای باشد که کاربران پس از ورود به وب سایت نتها با زمینه فعالیت شرکت ها آشنا شوند بلکه دچار سردرگمی برای انتخاب کالا نشوند و در صورتی که محصولی را برای خرید انتخاب کرداند به راحتی بتوانند به صورت آنلاین آن را سفارش دهند.

 

امکانات طراحی سایت تجاری پرشیانا وب

امکانات ساخت یک وب سایت تجاری با توجه به فعالیت شرکت و سرویس های ارائه شده توسط شرکتها و اهداف آن ها می توان طراحی گردد. برخی از این امکانات شامل:

✔ طراحی سوابق فعالیتی شرکت ها ، طراحی صفحه معرفی و ارائه رزومه

معرفی خدمات ارائه شده و محصولات.

✔ طراحی جستجوگر هوشمند جهت جستجو خدمات و کالاها در سایت.

✔ راه اندازی اسلایدهای نمایشی متحرک برای معرفی و نشان دادن محصولات و یا خدمات.

راه اندای گالری تصاویر جهت نمایش محصولات از نماها و زوایای مختلف داخلی و بیرونی.

✔ راه اندازی یک سیستم فروش اینترنتی و فروشگاهی با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانکی.

✔ طراحی نقشه سایت، که جهت رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو .

✔ ایجاد بخش معرفی کالاهای جدید.

✔ ایجاد بخش نظرسنجی.

✔ راه اندازی پنل رایگان ارسال اس ام اس جهت ارسال پیامک به اعضای سایت و مشتریان.

✔ قابلیت چند زبانه بودن طراحی وب سایت الکترونیکی.

✔ طراحی بخش اعطای نمایندگی.

✔ راه اندازی بخش تالار یا انجمن گفتگو برای تبادل نظر کاربران با یکدیگر.

✔ طراحی و پیاده سازی سیستم خبرخوان.

✔ ایجاد بانک مقالات تخصصی.

✔ راه اندازی سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط با مشتری.

✔ طراحی فرم ثبت نام جهت عضویت مخاطبان در سایت.

✔ راه اندازی بخش اطلاع رسانی زمان فروش ویژه.

✔ ایجاد سیستم آمارگیری دقیق بازدیدکنندگان از سایت.

پشتیبانی سایت

محتوای یک وب سایت تجاری

یکی از موارد مهم در طراحی سایت تجاری محتوای سایت است، توجه داشته باشید که محتوای مناسب و کاربردی برای سایت می تواند بر روی رتبه بندی آن در موتور جستجوگر بسیار تاثیرگذار باشد و این موضوعی است که شرکت ها عموما به آن توجهی ندارند، اگر محتوای موجود در سایت دقیق باشد کاربران نتها دچار سردرگمی نمی شوند بلکه مدت زمان بیشتری را در سایت سپری می کنند.

شرکت مسباره

تبلیغات در سایر سایت ها

برای بدست آوردن کاربران جدید و بیشتر بهترین روش بعد از طراحی سایت، تبلیغ وب سایت خود در سایر سایت ها به شیوه ای که کاربران جذب سایت شما شوند. با این روش رتبه بندی گوگل در موتور های جستجوگر برای شما بالا می رود که می تواند بسیار مفید باشد.

 

وب سایت موفق تجاری

وب سایتی موفق است که بتواند برای شرکت مشتری بیشتری جذب کند تا درآمد بیشتری برای شرکت به همراه داشته باشد، سایتی که دارای  این ویژگی ها باشدمی توان به راحتی گفت که این سایت جز وب سایت های موفق به شمار می آید. پرشیانا وب تمام نکات مهمی که باید در طراحی سایت در نظر گرفت تا به موفقیت آن کمک کند به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. در بخش بعدی به معرفی این خدمات می پردازیم.

ویژگی پرشیانا وب در زمینه طراحی سایت تجاری

گرافیک نقش مهمی در طراحی سایت دارد پرشیاناوب گرافیک اختصاصی و کاربر پسند را برای شما ارائه می دهد یک گرافیک مناسب و با کیفیت باعث می شود که کاربران پس از ورود به وب سایت احساس خوب و اعتماد داشته باشند. توجه داشته باشید که گرافیکی با کیفیت مخاطب را به ماندن در سایت ودیدن قسمت های دیگر سایت تشویق می کند. در کنار این زمینه پرشیانا وب یه محتوا سایت نیز بسیار اهمیت می دهد.

 

استفاده از موبایل و تبلت امروزه به مراتب بیشتر از لبتاب یا کامپیوتر می باشد، در صورتی که کاربران بخواهد از طریق موبایل یا تبلت از وب سایتی استفاده کنند پرشیانا وب این امکان را برای سایت ایجاد می کند تا  وب سایت با سایزهای مختلف صفحات نمایشگر دستگاه ها سازگار گردد یعنی کاملا ریسپانسیو باشد، که به این تکنیک طراحی سایت واکنشگر می گویند.

پرشیانا وب برای جذب مشتریان بیشتر پروسه سئو را برای سایت شما نیز انجام می دهد این پروسه به منظور بهینه سازی وب سایت شما انجام می گیرد تا سایت از نظر موتورهای جستجوگر رتبه بالایی بگیرد تا تاثیر بیشتر برای شما داشته باشد.

طراحی سایت تجاری که توسط ما انجام می گیرد به نحوی است که صفحات با سرعت لود شود، ایجاد صفحات متعدد، استفاده از تصاوی با کیفیت، محتوای مناسب برای سایت، راه اندازی ساختار پنل مدیریت آسان.

 

قیمت طراحی سایت تجاری

هزینه ای که برای طراحی سایت باید به یک طراح سایت پرداخت شود با توجه به نوع سایت و خواسته های مشتریان متفاوت است، همچنین اگر برای سایت طراحی شده نیاز به سئو و پشتیبانی داشته باشید هزینه ای جداگانه باید پرداخت شود. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت تجاری

چند روز زمان می برد که طراحی سایت تجاری آماده شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت تجاری ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه طراحی سایت تجاری چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا سایت جواهرات توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

آیا امکان اتصال سایت تجاری توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت تجاری

  1. SINA.K گفت:

    توضیحاتتون خیلی کامله واقعا. خسته نباشید

    1. admin گفت:

      سلامت باشید، ممنون

  2. صابری گفت:

    امکان طراحی سایت تجاری به زبان های خارجی هم هست؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، به صورت چند زبانه و به تعداد زبان نا محدود این امکان وجود دارد.

  3. سعیدی گفت:

    من میخوام یه سایت تجاری بین المللی بزنم.آیا این هم جزو خدمات شما هست؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله دقیقا، طراحی سایت تجاری چند زبانه مناسب کار شما می باشد.

  4. Mr.sam گفت:

    سلام خسته نباشید.آیا طراحی برای نسخه گوشی و کامپیوتر به صورت جداگانه محاسبه میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر اصلا، هزینه طراحی فقط یکبار دریافت می گردد و این طراحی به صورت ریسپانسیو برای تمامی دستگاه ها می باشد.

  5. علیرضا گفت:

    سلام شما بلک هت هم انجام میدهید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر اصلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *