خدمات

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

 

شما به راحتی می توانید از طریق ساختن سایت رستوران، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونق دهید. برای طراحی سایت رستوران کابردی و خوب بهتر است از دید مشتریان به سایت نگاه کنید. در صورتیکه اصول طراحی سایت را به خوبی بدانید، مشتری می تواند با مراجعه به سایت و منو آنلاین به راحتی به لیست غذاها دسترسی پیدا کرده و با خدمات و سبک کاری رستوران آشنا شود و بر اساس آن ها بهترین گزینه را انتخاب نماید. همچنین می توانید با افزودن گزینه ی رزرو میز و همچنین سفارش آنلاین در جذب مشتری موفق تر عمل کنید.

برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است اصولی را رعایت کنید. از جمله:

شناخت مشتری: با توجه به موقعیت جغرافیایی رستوران شما می توانید تشخیص دهید که مشتریان از کدام گروه سنی و جایگاه اجتماعی هستند. به عنوان مثال اگر در نزدیکی مراکز آموزشی و دانشگاه ها قرار گرفته اید می دانید که طیف سنی جوان بیشترین مشتریان را شامل می شوند. پس بر اساس سلیقه مشتری، طراحی سایت را انجام دهید.

رنگبندی: اگر دقت کرده باشید ترکیب رنگ های خاصی در طراحی سایت ها بکار می روند که اگر این ترکیب رنگ اصولی باشد تاثیر شگرفی در جذابیت سایت خواهد گذاشت. به عنوان مثال استفاده از رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای و قرمز که انتخاب هر کدام از این رنگ ها معنی ویژه ای دارد. مثلا رنگ سفید تداعی کننده ی حس پاکی و تازگی و رنگ قهوه ای نشان دهنده ی ثبات و اطمینان است.

 

طراحی وب سایت رستوران

جذابیت و سادگی طراحی سایت: در طراحی وب سایت رستوران باید از گزینه های صفحه اصلی، درباره ی ما، منوی غذا و تماس با ما استفاده شود. به علاوه شما می توانید برای شناساندن بهتر رستوران خود به افراد جدید، بخشی نیز با عنوان تجربیات و نظرات مشتریان راجع به رستوران به وبسایت رستوران خود اضافه نمایید.

همچنین سعی کنید مطالب را خلاصه و مفید و در عین سادگی و جذابیت به مشتری ارائه دهید.

استفاده از تصاویر مناسب: از مهم ترین اهداف در طراحی سایت رستورانی، جلب توجه مشتری می باشد بنابراین باید به جذابیت بصری سایت توجه ویژه ای شود. شما می توانید تصاویری را انتخاب کنید که در عین زیبایی، به شیوه ی چیدمان و سرو غذا نیز بپردازید و با این کار اشتیاق مشتریان را نیز بالا ببرید.

شما می توانید با گذاشتن کد های تخفیف مشتریان را به سایت خود جذب کنید. سعی کنید آدرس دقیق و کامل رستوران را در سایت قرار دهید و در صورت امکان لینک گوگل مپ را نیز وارد کنید. قرار دادن شماره تلفن های تماس ضروری است. سایت شما باید قابلیت سازگاری با کلیه مرور گر ها را داشته باشد و سرعت بارگذاری مطالب سایت باید بسیار بالا باشد.

توجه به موارد ذکر شده و رعایت نکات ریز و دقیق می تواند هزینه طراحی سایت رستوران شما را بالا ببرد اما از سوی دیگر بازدهی نیز افزایش یافته و به اعتبار سایت شما نیز اضافه می شود.

 

وردپرس یک قالب فارسی است که به صورت رایگان ارائه شده است. امکانات این قالب شامل اسلایدر تمام صفحه، رنگبندی نامحدود، نصب در پنج دقیقه، سازگاری با تبلت و موبایل، ویرایش آسان و سریع و کاملا فارسی می باشد.

امکانات سایت رستوران

یک سایت رستورانی که در واقع به عنوان یک سایت فروشگاهی محسوب می شود جهت فروش آنلاین غذا باید امکانات خاص به خود را داشته باشد تا بتواند در ساعات محدودی از شبانه روز فروش قابل توجه و کاربر پسندی داشته باشد. از قبیل امکانات طراحی سایت رستورانی موارد زیر می باشند:

امکان دسته بندی محصولات ( غذای اصلی ، پیش غذا ها ، دسر ها و نوشیدنی ها )

✔ امکان سفارش غذا آنلاین با توجه به نوع بسته بندی آن

✔ امکان انتخاب منطقه یا محله جهت تحویل غذا

امکان دسترستی مشتریان به سایت رستوران با اسکن بر روی QR کد رستوران

✔ امکان تسویه حساب غذا در زمان تحویل آن توسط مشتری

✔ امکان گزارش گیری کامل و جامع از فروش سایت بر اساس روز، هفته، ماه یا سال.

✔ سیستم آماردهی دقیق تعداد بازدید از سایت در روز، هفته، ماه یا سال.

امکان پرداخت آنلاین توسط درگاه های بانکی

 امکان پرداخت آنلان توسط کاربر به صورت عدد دلخواه ( از پیش تعریف نشده)

✔ قابلیت اضافه شدن هزینه های حمل و نقل به فاکتور مشتریان

ایجاد منوی دیجیتال رستوران برای سهولت سفارش غذا برای مشتریان

قابلیت مشخص کردن ساعات باز بودن رستوران (به صورتی که در ساعات تعطیلی امکان ثبت سفارش غذا وجود نداشته باشد).

گالری تصاویر غذاها

وبلاگ مقالات و طرز تهیه انواع غذاها

پشتیبانی سایت

سفارش آنلاین غذا

طراحی سایت رستوران و فست فود

طراحی سایت رستوران و فست فود شما باید بگونه ای باشد که مشتری را جذب نماید. برای این منظور شما می بایست مواردی را رعایت نمایید.

شما ابتدا باید وبسایت را خریداری نموده و نصب نمایید. شاید فکر کنید طراحی و ساخت یک وبسایت کار بسیار مشکلی باشد اما در واقع اینگونه نیست. شرکت ما وردپرس را پیشنهاد می دهد و شما باید هاستی مناسب را خریداری نمایید. برای انتخاب هاست مناسب با دامنه ی خود، مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

در مرحله ی بعد شما می بایست قالبی مناسب برای وبسایت رستوران خود انتخاب نمایید. بهتر است از قالب هایی استفاده کنید که برای موبایل مناسب باشند چراکه افراد در هنگام سفر بیشتر با موبایل خود آدرس رستوران ها را سرچ می کنند.

قدم بعدی قرار دادن منوی آنلاین در سایت است. که پیشنهاد می کنیم از برنامه ی موتوپرس استفاده کنید چون امکانات خوبی از جمله روش پرداخت و افزودن تصاویر را دارا می باشد.

از جذابیت بصری سایت خود نیز غافل نشده و سعی کنید از عکس های جذاب در سرتاسر سایت خود بهره ببرید.

مرحله ی بعدی ایجاد فرمی برای رزرو آنلاین است. با اینکار از تماس های تلفنی کاسته شده و مرحله ی ایمیل نیز حذف می شود. افزودن این مورد در وردپرس کاملا رایگان است.

نکته ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید بروز نگه داشتن سایت است تا اطلاعاتی که در اختیار مشتری قرار می دهید کامل و دقیق باشد و هرگونه تغییری اعمال شود.

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران سنتی

شرط اول در طراحی سایت رستوران سنتی این است که نکات مهم را رعایت کنید. با مد نظر قرار دادن این نکات می توانید مشتریان بیشتری به رستوران خود جذب کنید. ما در 2 قسمت آیتم های لازم و ضروری را دسته بندی مشخص  به منظور اشنایی شما برایتان شرح می دهیم.

قسمت اول: در این بخش شما به ذکر فعالیت ها و خدمات اصلی رستوران خود می پردازید. خدماتی از قبیل: ثبت غذا ها- پیش غذا ها و غیره، تعریف کردن زمانبندی برای غذا ها، تقسیم بندی منوی صبحانه- ناهار-شام، صفحه گروه ها و زیر گروه های منو، تعریف کردن زمانبندی ساعات فعالیت رستوران، صفحه درباره ما، صفحه مقالات و اخبار، صفحه تماس با ما، نمایش و معرفی مشخصات سرآشپز ها، قسمت جستجوی شعبه ها در سایت، صفحه اطلاعات تماس و معرفی شعبه ها.

قسمت دوم: در این قسمت می توانید علاوه بر آیتم های ذکر شده، موارد دیگری را نیز ذکر کنید. مانند: سبد سفارش، عضو گیری در خبر نامه، نمایش فهرست غذا ها، پیگیری سفارش (در حال پیگیری، ارسال شده، ارسال نشده و …)، ارسال خبر نامه، عضویت در سایت، به روز رسانی صفحه سفارشات بطور خودکار، مدیریت پنل پیامک دو طرفه، چاپ فاکتور اینترنتی بر روی چاپگر های حرارتی، ارسال خبر نامه به صورت پیامکی از سایت، نمایش منوی روز و تعداد سفارشات.

اگر تمایل دارید آیتم های بیشتری را در سایت خود اضافه کنید می توانید آن ها را با متخصص و طراح سایت در میان بگذارید تا آن را مطابق میل شما بسازد.

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت سفارش غذا

یکی دیگر از خدماتی که پرشیا وب ارائه می دهد طراحی سایت فروش می باشد عزیزان که به دنبال طراحی سایتی برای فروش کالا ویا املاک خود هستند می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با پرشیا وب تماس بگیرند. طراحی سایت فروش رستوران یک از زمینه های فعالیتی پرشیا وب می باشد.

 

نمونه طراحی سایت رستوران

اگر به دنبال طراحی سایت رستوان هستید می توانید به سایت پرشیا وب به صفحه نمونه کار های طراحی سایت مراجعه کنید و از نمونه کار های طراحی سایت در زمینه رستوران را مشاهده کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

منو رستوران

منوی غذا اولین چیزی است که مشتری بعد از آمدن به رستوران شما با آن ارتباط برقرار می کند. در طراحی منو رستوران باید چندین نکته اساسی را رعایت کنید:

  • نباید حجم مطالب منو زیاد باشد. این کار باعث گیج شدن مشتریان می گردد.
  • اطلاعات باید در منو به صورت منظم و واضح ذکر شود.
  • باید سعی کنید رنگ بندی ها و فونت ها را با ترکیب بندی مناسبی به کار ببرید (استفاده از یک فونت خوانا ضروری است).
  • آوردن عکس غذا در رو به روی نام غذا نکته ی بسیار جذابی است.
  • ذکر کردن اجزای تشکیل دهنده ی غذا در کنار نام غذا (به دلیل امکان وجود حساسیت به برخی مواد غذایی در بعضی افراد)
  • سعی کنید پیشنهاد ویژه سرآشپز را در قسمت نیمه لیست وارد کنید.
  • قرار دادن ستون های جداگانه برای پیش غذا، غذای اصلی، نوشیدنی ها و …
  • و در نهایت قیمت گذاری. قیمت هر غذا رو به روی نام آن نوشته شود.

طراحی سایت رستوران

شرکت طراحی سایت رستوران

پرشیانا وب  یکی از با تجربه ترین شرکت های طراحی سایت رستوران با کادری مجرب و با تجربه آماده ی خدمت رسانی به کلیه رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ هاست.

طراحی سایت رستوران

هزینه طراحی سایت رستوران

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی نظیر امکاناتی که برای سایت فراهم می شود متفاوت است اگر به دنبال طراحی سایت هستید و می خواهید از هزینه ها و قیمت های طراحی سایت مطلع شوید کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با پرشیانا وب تماس بگیرید. آموزش خصوصی وردپرس به صورت خصوصی و غیر خصوصی ، آموزش کلیه مفاهیم و قسمت های وردپرس توسط مجموعه پرشیانا وب .

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی وب سایت رستوران

طراحی سایت رستوران چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت رستوران ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت رستوران چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت رستوران توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 پرشیانا وب با داشتن چندین سال سابقه کار در زمینه طراحی و سئو سایت فعالیت خود را آغاز کرده است این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه می باشد، خدمات ارائه شده توسط پرشیاناوب شامل: طراحی سایت چند زبانه، سئو سایت پزشکی،  طراحی سایت ورزشی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت رستوران

  1. kam_ran گفت:

    شما مشاوره ی رایگان هم میدید؟

    1. admin گفت:

      سلام ، بله حتما ، مشاوره رایگان جهت طراحی وب سایت رستوران داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *