خدمات

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه یکی دیگر از خدمات گروه طراحی سایت پرشیانا وب می باشد. ساخت سایت چند زبانه امروزه به دلیل وجود کاربران مختلف از سراسر جهان برای سایت ها یک امر مهم و حیاتی برا جذب حداکثری آن دسته از مخاطبان می باشد.

طراحی سایت چند زبانه به منظور اهداف تجارت بین المللی لازم و ضروری می باشد. از طریق طراحی سایت چند زبانه می توانید به راحتی با مشتریان خارج از کشور نیز در ارتباط باشید و معامله و خرید و فروش داشته باشید.

امروزه این امکان وجود دارد که در موتور های جستجو مثل گوگل مناطق جغرافیایی که تمایل دارید تبلیغ شما را مشاهده کنند را تعیین کنید، با این روش که اصطلاحا به آن تارگتینگ یا تعیین هدف می گویند می توانید هر منطقه جغرافیایی که دوست دارید را جهت تبلیغ مشخص کنید؛ مثلا کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات شما را مشاهده کنند. در نتیجه افرادی که در آن مناطق ساکن هستند تمایل دارند وارد سایت شما بشوند و انتظار می رود تا زبان سایت، مشابه زبان آن منطقه باشد تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

اگر در طراحی سایت خود ویژگی چند زبانه بودن را اتخاذ نکرده اید پیشنهاد می کنیم به جهت رقابت در عرضه کالا و خدمات هر چه سریع تر سایت خود را چند زبانه کنید تا تعداد بیشتری کاربر به سایت شما مراجعه کنند تا فروش و درآمد بیشتری داشته باشید.

بهترین و مناسب ترین شرایط در طراحی سایت‌ چند زبانه ایجاد فضای یکپارچه به جهت کنترل تمام زبان‌های سایت می باشد. طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه نیازمند تخصص و دقت کافی می باشد. زیرا اینگونه سایت ها نیازمند تنظیمات ویژه به جهت کنترل محتوای سایت و در دسترس بودن اطلاعات در هر زبان، همچنین محتوای گردآوری شده و همگام سازی نوشته ها در زبان های مختلف به یک متخصص و کارشناس پشتیبانی سایت در این زمینه نیاز دارد. این شرایط سبب یکپارچگی در بین قسمت های مختلف سایت می شود.

طراحی سایت‌ دو زبانه

نقش کلیدی به جهت افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر مثل گوگل در طراحی سایت‌ دو زبانه یا چند زبانه طراحی سایت بر اساس استانداردهای بهینه سازی شده و رعایت اصول سئو می باشد. این روش امکانی را فراهم می کند تا خدمات بین المللی در معرض مردم از طریق زبان های مختلف موجود در سایت قرار گیرد. ساخت سایت چند زبانه برای بسیاری از کسب و کارها که تعامل با مشتریان در کشورهای خارجی دارند، باعث می شوند که راحت تر کار کنند.

 

مدیریت یکپارچه سایت‌های چند زبانه

جهت مدیریت تمام زبان‌های وب سایت بهترین حالت طراحی سایت‌های چندزبانه مدیریت یکپارچه سایت‌ می باشد. سایت های چند زبانه باید یک به یک به روزرسانی و مدیریت شوند تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند و همچنین باید محتوای سایت همیشه به طور مشخص و کامل وراحت در اختیار کاربران قرار گیرد تا دچار سر درگمی نشوند و سایت را سریع ترک نکنند. هر چه کاربران بیشتری به سایت ها مراجعه کنند و مدت زمان بیشتری را در سایت ها سپری کنند سبب افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو می شود. سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس، دروپال و جوملا  هر کدام با شیوه‌های خاصی از مدیریت یکپارچه سایت‌های چندزبانه پشتیبانی می‌کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی چند زبانه

طراحی سایت فروشگاههی چند زبانه بسیار پیچیده است، و برای انجام و طراحی چنین سایتی از سیستم‌های از پیش آماده و برنامه‌نویسی خاصی استفاده می کنند پرشیانا وب برای طراحی چنین سایت هایی همیشه در کنار مشتریان عزیز می باشد. جهت سفارش طراحی سایت چند زبانه می توانید از طربق تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید. پرشیانا وب در طراحی این‌گونه سایت‌ها بسیار حرفه ای و تخصصی برخورد می کند تا کیفیت کار سایت ها بالا برود.

انواع ابزار طراحی سایت دو زبانه

طراحی سایت‌های چند زبانه با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا مثل دروپال، وردپرس، جوملا امکان‌پذیر خواهد بود. در ضمن تعدادی زیادی از فریم‌ ورک‌های php مانند لاراول، امکاناتی خوبی به جهت برنامه‌نویسی سیستم‌های چندزبانه در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد. انتخاب روشی مناسب جهت طراحی سایت‌ چند زبانه بسیار اهمیت دارد بخصوص در بخش محتوا و همچنین در سایر بخش های کاربردی وبسایت یا پورتال نظیر: فروشگاه اینترنتی، خبرنامه و … .

سرویس پکیج بوش

راه اندازی سایت دو زبانه در زیردامنه یا زیرشاخه

یکی از نکات اصلی در طراحی سایت چند زبانه یا دوزبانه راه اندازی سایت در زیر شاخه «rokaweb.ir/en» یا زیردامنه «en.rokaweb.ir» می باشد. زیردامنه یا زیرشاخه تاثیر مهمی در سئو سایت می گذارد. قرار گرفتن سایت در زیرشاخه تاثیرات مثبتی برای بهبود جایگاه سایت و بهینه‌سازی موتور جستجو دارد.

طراحی سایت چند زبانه با وردپرس

طراحی سایت وردپرس چند زبانه می تواند توسط پلاگین های موجود در این رابطه انجام شود و یا به صورت چند هسته وردپرسی ساخته شود. با توجه به ساختار سایت و نوع آن مدل چند زبانه کردن آن متفاوت خواهد بود.

قیمت طراحی سایت چند زبانه

به دلیل تفاوت در روش‌های چندزبانه کردن سایت ها در جهت مدیریت محتوا و استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی، قیمت مشخصی برای طراحی سایت چند زبانه وجود ندارد. اما در صورتی که تمایل به طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه دارید برای کسب اطلاع از تعرفه سایت چند زبانه می توانید با پرشیانا وب تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره شوید تا از قیمت ها مطلع گردید. البته توجه داشته باشید که در حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد به ازای هر زبان اضافه به هزینه طراحی سایت افزوده می‌شود.

 

یکی از عواملی که در تعیین قیمت طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه تاثیر می گذارد همخوانی نوشتار زبان جدید با زبان‌های قبلی می باشد. به عنوان مثال اگر به سایتی که با زبان فارسی طراحی شده است بخواهید زبان عربی نیز اضافه کنیم کم هزینه تر است نسبت به اضافه کردن زبان انگلیسی می باشد، به جهت اینکه زبان انگلیسی باید از چپ به راست نوشته شود اما زبان عربی مانند زبان فارسی از راست به چپ نوشتار می شود.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت‌ دو زبانه

چند روز زمان برای طراحی ، سایت چند زبانه لازم است؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت چند زبانه ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه ی طراحی ،سایت چند زبانه حدودا چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت چند زبانه توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت چند زبانه

  1. جعفری گفت:

    تا چند زبان رو میتوان به سایت داد؟
    محدودیت داره یا به هر تعداد که لازم داشته باشیم میتونیم زبان بدیم؟

    1. admin گفت:

      با سلام، این تعداد نا محدود می باشد و هیچ محدودیتی ندارد.

  2. davd گفت:

    برای طراحی سایت به زبان دیگه مثلا اسپانیایی لازمه خودمون هم اسپانیایی بلد باشیم؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر اصلا نیازی نیست، فقط باید محتوا ترجمه شده به زبان مورد نظر باشند.

  3. مهدی گفت:

    شما طراحی های سایتتون بر چه مبنایی است؟

    1. admin گفت:

      با سلام، گرافیک عالی، طراحی بروز ، سرعت عالی و کاربر پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *