آموزشی

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو

انتخاب-کلمه-کلیدی-مناسب-برای-سئو

وقتی از سئو صحبت می کنیم اول باید درابطه با اینکه کلمات کلیدی چیست اطلاعات داشته باشیم، کلمات کلیدی در سئو نقش اساسی دارند. چگونه باید کلمه کلیدی پولساز را انتخاب کنیم ؟ کلمه کلیدی مناسب برای سئو از مهم ترین عوامل در سئو یک سایت به شمار می آید. تولید محتوا بر اساس الگوریتم های جدید گوگل از اصلی ترین اهدافی است که باید آن را دنبال کرد. تنها با تولید محتوا هدفمند می توان جایگاهی خوب را در میان نتایج نمایش داده شده در گوگل به دست آورد. تولیدکننده محتوا باید در هر شرایطی خود را به عنوان یک مخاطب در نظر بگیرد. با این کار قطعا می توان اهداف و نیاز های مخاطب را به خوبی شناسایی نمود و بر همین اساس نسبت به طراحی سایت و طراحی محتوایی متناسب با آن نیاز ها اقدام کرد.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو (Keywords) از جمله اولین اقداماتی است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد. این انتخاب تاثیر بسیار ویژه ای در دیده شدن سایت شما از نگاه مخاطب و در نتیجه پولسازی سایت خواهد داشت. یک نویسنده خوب همواره جستجوگری را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی خود مدنظر قرار می دهد. این ویژگی پیامدهای متعدد و مختلفی را به دنبال خواهد داشت که از مهم ترین آن ها می توان به کسب جایگاه های نخست در گوگل اشاره نمود.شما عزیزان می توانید جهت سئو سایت خود از خدمات سئو ما یعنی پرشیانا وب استفاده نمایید.

 

روش مناسب برای انتخاب کلمات کلیدی 

روش های انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو متعدداند. اما در میان روش های موجود، قطعا چندین گزینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گزینه هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. انتخاب کلمات کلیدی طلایی در تولید محتوایی عالی و خلاقانه از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه تولید محتوا به عنوان روشی برای جذب مخاطبین در فضا گسترده اطلاعاتی شناخته می شود. همچنین یک لیست کلمات کلیدی از کلمه کلیدی های مهم را تعیین می کنیم.

به عبارتی دیگر، گاها مدیران سایت در انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو سایت خود، خواب و خوراک ندارند. تعدد رقبا در یک کلمه کلیدی و هم چنین عدم موفقیت در مدت زمان مشخص، از جمله مشکلاتی است که به وفور می توان شاهد آن بود. نه تنها یک کلمه مناسب و شاخص، بلکه نحوه به کار گیری آن در محتوا نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. این چیدمان موتور های جستجوگر گوگل را به سمت رتبه دهی سایت هدایت خواهد کرد. این در حالی است که نحوه چیدمان غیر اصولی و نادرست، می تواند یکی از فاجعه بار ترین نتایج را برای سایت به همراه داشته باشد. کلمه شاخص از یک سو و به کار بردن کلماتی با معانی مترادف همان عبارت از سویی دیگر، از جمله کلید های طلایی برای کسب رتبه های برتر توسط گوگل می باشد. استفاده از تراکم کلمات به صورت اصولی موضوع مهم دیگری است که رعایت آن نقش مهمی را در رتبه بخشی به سایت خواهد داشت.

[vc_row height=”auto” el_class=”box”][vc_column][vc_column_text]

با ما در صفحه 14 گوگل دیده شوید

خدمات تخصصی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

جهت مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید

[/vc_column_text][us_btn text=”09129341229″ link=”url:tel%3A%2B989129341229|||” color=”teal” size=”16px” align=”center” icon=”fas|phone” iconpos=”right”][/vc_column][/vc_row]

تحقیق برای انتخاب کلمات کلیدی پولساز

تحقیقات گسترده و هدفمند، یکی از بهترین روش هایی است که به واسطه آن می توان شاهد انتخاب یک کلمه مناسب، کاربردی و هم چنین ارزشمند بود. کلمات کلیدی در سال های جدید توسط گوگل، ابزاری فوق العاده هوشمند و هدفمند رصد می گردد. ضعف کلمات کلیدی مولفه مهمی است که گوگل از کنار آن به سادگی عبور نخواهد کرد. در نتیجه مدیران سایت و تولیدکنندگان محتوا، همواره باید تلاش کنند تا عبارتی منحصر به فرد و ایده آل را از نگاه گوگل برگزینند. در انتخاب کلمات کلیدی پولساز به سه موضوع مهم توجه کنید:  نیاز، محصول، آگاهی بخشی.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو بر اساس نیاز مخاطب

✔ گاها جستجو عباراتی از سوی مخاطبین، حول محور نیاز می باشد. بدین شکل که مخاطب تنها با جستجو عبارتی متشکل از سه کلمه کلیدی، به دنبال محصول یا نیاز مورد نظر خود می باشد.

✔ از جمله کلمات کلیدی متناسب با نیاز، می توان به این عبارت ساده اشاره نمود. خرید لپ تاپ دست دوم، موضوعی که علی رغم سرچ کم، آمار بازدید بسیار ویژه ای را به خود اختصاص می دهد.

✔ انتخاب موثرترین کلمات کلیدی قطعا دشوار تر از آن چیزی است که بتوان در یک بررسی چند دقیقه به نتیجه ای ایده آل درباره آن دست یافت. چرا که تعدد رقبا و فعالیت های مستمر برای نتیجه بخش بودن یک کلمه، موجب شده تا امروزه رقابت در این دنیا تجاری سخت تر از هر زمان دیگر باشد.

✔ بهینه سازی موتور جستجوگر با توجه به جدید ترین الگوریتم های گوگل دشوار تر از آن چیزی نیست که فکر می کنید. راهنمایی گرفتن از گوگل به عنوان مرجع تعیین کننده الگوریتم های سئو، از اصلی ترین اقداماتی است که نباید آن را به فراموشی سپرد.

✔ به طور کلی در انتخاب یک کلمه کلیدی شاخص برای تولید محتوا در گام نخست و پیشرفت در بخش سئو در گام های بعدی، باید این نکات را مدنظر قرار داد.

✔ مشتری، مخاطب را دوست داشته باشید. مطالب تخصصی یا سرگرمی خود را صرفا باب میل و سلیقه مخاطب تنظیم و تدوین کنید و برای مخاطب پشتیبانی سایت 24 ساعته داشته باشید.

✔ لیستی کامل از فعالیت های مشابه رقبا تهیه کنید و در این لیست به مسابقه با رقبا تن دهید.

✔ کلید واژه ای طولانی و مناسب را انتخاب کنید. گوگل از کلید واژه ها و عبارات طولانی بیشتر استقبال خواهد کرد.

✔ ابزار های جستجو کلمات کلیدی را هرگز فراموش نکنید. از ابزار های جستجو کلمات کلیدی برای دست یابی به نتیجه ای شاخص استفاده کنید.

✔ آنالیز کلمات کلیدی رقبا را فراموش نکنید.

✔ پس از انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو، تجزیه و تحلیل آن را به خاطر داشته باشید.

✔ کلمات کلیدی محدود به انتخاب و نگاه یک فرد نیستند. گاهی تنوع کلمات کلیدی آنقدر زیاد است که می توان با یک بررسی و تحلیل ساده بهترین نتیجه را شاهد بود.

✔ اشتراک گذاری یک مطلب در شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در بازدید آن متن و هم چنین رتبه دهی گوگل به آن خواهد داشت. نویسنده سایت باید از هر امکانی برای افزایش تعداد مخاطبین سایت خود استفاده نماید.

✔ استراتژی سئو را جدی بگیرید و از کنار آن به راحتی عبور نکنید. رعایت استراتژی سئو، تاثیر ویژه ای در بازخورد پذیر بودن مطلب از نگاه مخاطبین و خوانندگان خواهد داشت.

مخاطب هدف در تولید محتوا

امروزه در فروشگاه های مواد غذایی می توان شاهد محصولاتی با قدمت فروش بیش از 50 سال و محصولاتی با پیشینه فروش 1 ماهه نیز بود. اما موضوع مهمی که پیش از طعم یک خوراکی، مخاطب را به سمت و سوی آن سوق می دهد، ارضا حسِ خوبِ مورد علاقه مخاطب است. یک خریدار در فروشگاه مواد غذایی به دنبال بهترین محصول می گردد. محصولی که از نظر قیمت و کیفیت در سطح عالی قرار داشته باشد. آن را انتخاب می کند و پس از انتخاب محصول، عموما با دوستان و هم نظران خود نیز آن را شریک خواهد شد. نوشتن مطالب جدید، سرگرم کننده، جذاب و ایده آل برای مخاطب، اصلی ترین موضوعی است که در مبحث مخاطب هدف قرار دادن تولید محتوا باید به آن از نگاهی جدید نگریست.

چرا کسب و کار های اینترنتی حول محور تولید محتوا هدایت می شوند ؟ چرا باید تولید محتوا را جدی گرفت ؟ اهمیت تولید محتوا در موفقیت یک کسب و کار چیست ؟ این ها تنها بخشی از ابهامات و سوالاتی است که با پاسخ دادن به آن ها می توان به نتیجه ای کاملا مشابه با نیاز مخاطب دست یافت. نویسنده و تولیدکننده محتوا، باید هدفی شاخص و واحد را برای ارتقا بخشی سایت مدنظر قرار دهد. در کسب و کار اینترنتی توجه به روش های بازاریابی محتوا و مدنظر قرار دادن آن اهمیت ویژه ای خواهد داشت. این روش بازاریابی در مقایسه با روش های سنتی و قدیمی دارای بازخورد بسیار ویژه ای است و همین موضوع موجب شده تا حتی بتوان شاهد کاهش هزینه های تبلیغاتی تا 50 درصد در این محور نیز بود.

 

انتخاب کلمه کلیدی سئو مناسب با جستجو در گوگل

اگر بخواهیم در آنالیز کلمات کلیدی رقبا به بهترین نتیجه دست یابیم، باید پیش از هر چیز نسبت به انتخاب یک کلمه مناسب اقدام کنیم. شاید اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که ترافیک یک سایت، از جمله مهم ترین الگوریتم ها برای دیده شدن آن توسط مخاطب به شمار می رود. به طور مثال سایتی با تولید روزانه 5 محتوا در مقایسه با سایت دیگری که تنها 1 مطلب را در طول روز به نمایش می گذارد، دارای ترافیک بیشتری خواهد بود. ایده پردازی در انتخاب کلمات طلایی و پولساز را فراموش نکنید. جهان سرشار از ایده هایی ناب است که هرگز به نمایش در نمی آیند. چرا که تقلید عموما راهکاری ساده از ایده پردازی است. ابزار های گوگل از تاثیرگذار ترین مولفه ها در موفقیت یک سایت محسوب می گردند. با انتخاب این ابزار ها قطعا می توان در مدت زمانی بسیار کوتاه، شاهد بازخورد هایی موفقیت آمیز و ایده آل بود.

 

چگونه کلمه کلیدی مناسب برای سئو انتخاب کنیم

✔ استخراج کلمات کلیدی یک سایت به طور جد یکی از حساس ترین مراحل برای تولید محتوا در سایت به منظور افزایش رتبه سایت می باشد.

✔ این مرحله با طی شدن در سه گام مشخص، بهترین نتیجه را برای مدیران سایت به ارمغان خواهد آورد.

✔ انتخاب کلمه ای متناسب با موضوع ( داشتن ارتباط موضوعی )

✔ توجه به آنالیز فعالیت های رقبا ( رقابت پذیر بودن کلمه کلیدی )

✔ توجه به آمار جستجو ( بالا بودن آمار جستجو کلمه کلیدی )

 

هر صفحه در گوگل تنها بخشی کوچکی از فعالیت های مرتبط با موضوع را به شما نمایش خواهد داد. در صورتی که بخواهید به تمامی فعالیت ها دسترسی داشته باشید، کافی است تا تعداد بیشتری از نتایج را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

 

خدمات سئو پرشیانا وب

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو

  1. leila گفت:

    فاصله ها و نیم فاصله ها در کلمه ی کلیدی تاثیر دارند؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله تاثیر دارند و کلمه کلیدی جدید ساختع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *