آموزشی

بهترین ترفندهای سئو سایت

ترفندهای-سئو-سایت

ترفندهای سئو سایت مجموعه اقداماتی ضروری و غیر ضروری هستند که در صورت انتخاب آن ها و پیاده سازی بر روی سایت، می توان نسبت به بازخورد های ویژه آن اطمینان حاصل نمود. کارشناسان مجموعه پرشیانا وب تلاش نموده اند تا در این مقاله صفر تا صد ترفندهای سئو را به بهترین شکل ممکن نمایش دهند. شما می توانید با مطالعه این مقاله همه چیز درباره تکنیک های سئو را بیاموزید.

ترفندهای سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

سئو سایت را جدی بگیرید. کاربران تنها مقالات جذاب را دنبال می کنند. مقالاتی که هر یک در نوع خود منحصر به فرد هستند، انتخاب ویژه تمامی کاربران خواهند بود. انجام سئو سایت بر اساس اصول تعیین شده توسط گوگل و یا بهبود سئو با توجه به تجربیات فردی و گروهی قطعا هر یک بازخورد های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت.

اما باید به یک نکته بسیار ویژه توجه نمود. تمامی اصول سئو و به کارگیری تکنیک های طلایی تنها در صورت انتشار صحیح مطالب نتیجه بخش خواهد بود. در صورتی که مسیر تولید و نشر محتوا و پشتیبانی سایت مسیر متفاوتی باشد، می توان نتایجی متفاوت را نیز شاهد بود. در ادامه با ترفندهای سئو سایت پرشیانا وب همراه باشید.

انتشار ابزار های رایگان در سایت

انتشار ابزار های رایگان در سایت یکی از محبوب ترین اتفاقات از نگاه کاربران است. انتشار این ابزار ها می تواند نقش مهمی در استفاده کاربران داشته باشد. به طور کلی ابزار های رایگان که در انواع سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد، بیش از ابزار های پولی، محبوب خواهند بود.

ابزار رایگان تنها شامل اپلیکیشن ها و هر یک از باگ های کاربردی نیست، بلکه حتی با لینک دهی به سایت های مختلف از جمله سایت های بررسی رایگان سرعت دانلود نیز می توان بخش مهمی از نیاز کاربران را تامین نمود.

جهت مطالعه مقاله نقش و ارزش محتوا در سایت اینجا را کلیک نمایید.

ارسال پست مهمان در سایت های رتبه برتر گوگل

پست مهمان از جمله قدیمی ترین ترفندهای سئو سایت محسوب می گردد. اما باید در این رابطه نکاتی را مدنظر قرار داد. تنها در صورت ارسال پست در سایت هایی باکیفیت و رتبه برتر گوگول می توان شاهد کسب نتایج مدنظر در حوزه لینک دهی بود.

 

لینک سازی به سایت هایی با بروزرسانی منظم

معیار انتخاب یک سایت برای لینک دهی چیست ؟ جایگاه گوگل نباید اولین معیار برای لینک دهی به یک سایت محسوب گردد. سئوکاران حرفه ای معتقدند که لینک دهی باید بر اساس الگوریتم های مختلفی صورت گیرد.

بررسی دامین آتوریتی، پیج آتوریتی، کیفیت محتوا داخلی سایت، کیفیت سایت و بروزرسانی های منظم از اصلی ترین الگوریتم هایی است که یک سایت را کاندید لینک دهی خواهد ساخت. در صورتی یک تمامی شرایط یاد شده در یک سایت قابل رویت بود، بدون اتلاف وقت آن سایت را به عنوان یک برگ برنده برای بهبود سئو سایت خود در نظر بگیرید.

 

ترجمه مقالات معتبر یکی از بهترین ترفندهای سئو سایت

ترجمه مقالات معتبر از جمله ترفندهای سئو سایت به شمار می رود. مقالاتی که در سطح بین المللی دارای جایگاه ویژه ای می باشند و مترجمان این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به بررسی تخصصی این مقالات اقدام نمایند.

در صورتی که ترجمه مقاله انتخاب شده از نظر نویسندگان و فعالان در این حوزه، ارزشمند تلقی گردد، قطعا مترجم می توان شاهد لینک دهی مقاله اصلی به مقاله ترجمه شده توسط نویسنده نیز باشد.

این امر در رابطه با ابزار های گوگل نیز صادق است. به طوری که گاهی کاربران تنها از طریق ترجمه واو به واو یک ابزار قادر به استفاده صحیح و اصولی از آن هستند. ابزار های گوگل از جمله بهترین فرصت ها برای مترجمان ایرانی در این رابطه محسوب می گردند.

انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای محتوا

بخش گسترده ای از ترفندهای سئو سایت حول محور کلمات کلیدی می چرخند. کلماتی که هم چون گذشته از نظر گوگل ارزشمند بوده و امروزه برای انتخاب آن ها نیز روش های متعددی وجود دارد. مسیر بررسی انتخاب کلمات کلیدی برای تقویت سئو سایت از جمله مهم ترین مسیر هایی است که صورت پیمایش صحیح آن، باید شاهد کسب جایگاه های برتر در گوگل نیز بود.

اما روند انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو سایت چیست ؟

✔ استفاده از ابزار های گوگل، ابزار گوگل ترند و کیورد پلنر روند

✔ بررسی گرایشات مردم و کاربران در گوگل، استفاده از ترفند های روانشناسی و جامعه شناسی

✔ شناخت و انتخاب کلمات کلیدی محبوب

✔ انتخاب کلمات کلیدی برای افزایش سیر صعودی بازدید سایت از گوگل

✔ پیدا کردند موضوع یا موضوعات مشابه از طریق مجلات و کتاب ها

✔ استفاده از پیشنهاد های گوگل

✔ بررسی جستجو های مرتبط حداقل در 5 صفحه اول گوگل

✔ به کار بردن خط فاصله ( _ ) به منظور افزایش پیشنهادات گوگل

 

لینک سازی و ترفندهای سئو سایت

✔ لینک سازی (Link Building) به عنوان یک راه ارتباطی میان سایت های مختلف شناخته می شود. تنها با لینک سازی صحیح و اصولی می توان در کمترین زمان ممکن به نتایجی فوق العاده دست یافت.

✔ خزنده های گوگل با کمک لینک های ارائه شده توسط کاربران و مدیران وب سایت ها، امکان ایندکس کردن مطالب را به دست می آورند. برای ثمربخش بودن Link Building همواره نکات ذیل را مدنظر قرار دهید.

✔ اعداد و ارقامی جامع را انتشار دهید.

✔ سایت هایی با آتوریتی بسیار بالا را برای نگارش محتوا و لینک دهی انتخاب کنید.

✔ پست های متفرقه اما مشترک در موضوعات را به صورت یک مقاله جامع در بیاورید.

✔ از انتشار ابزار های رایگان برای کاربران خودداری نکنید.

✔ اینفوگرافیک را در هر شرایطی مدنظر قرار دهید.

✔ از لینک های Nofollow غافل نشوید.

✔ استفاده از انکرتکست را کنترل کنید.

✔ لینک های داخلی محتوا را به خوبی انتخاب کنید.

 

سئو در سال 2020 و ترفند های افزایش رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی و سئو سایت در موتور های جستجو گوگل تنها در صورت ادغام دو مولفه بسیار مهم تجربه و تخصص امکان پذیر می گردد. اما تا پیش از رسیدن به این مرحله، می توان با استفاده از راهنمایی های مختلف، بهترین گزینه برای تقویت سئو را انتخاب و اجرا نمود. نکات فنی سئو را باید به عنوان بهترین ترفندهای سئو سایت به شمار آورد. عوامل موثر بر افزایش بازدید سایت ارتباط نزدیکی به نکات فنی و تخصصی سئو خواهند داشت.

 

مهم ترین نکات فنی سئو سایت 

✔ هاست مناسب را انتخاب کنید.

✔ از موبایل فرندلی بودن سایت اطمینان حاصل کنید.

✔ ریدایرکت های 301 را فراموش نکنید.

✔ XML را به عنوان نقشه سایت انتخاب کنید.

✔ از نشر هر گونه محتوا تکراری بدون ایجاد تغییرات در سایت خودداری کنید.

✔ AMP را برای طراحی صفحات وب سایت خود در نظر بگیرید.

✔ خطا های خزش را با کنسول جستجو گوگل بررسی و رفع نمایید.

 

دیگر تکنیک ها و ترفندهای سئو 2020

ترفند های طلایی برای سئو سایت تنها در موارد یاد شده خلاصه نخواهند شد. گوگل به عنوان یک ربات بسیار هوشمند و دقیق همواره در حال به روز رسانی است. این امر موجب می گردد تا ترفندهای سئو سایت به طور مکرر تغییر داده شوند. اما از مهم ترین تکنیک های سئو در سال 2020 می توان به چه مواردی اشاره کرد ؟

✔ انتخاب مناسب ترین میزان چگالی کلمات کلیدی در متن

✔ توجه به جایگاه کلمات کلیدی در متن و در نظر گرفتن فرکانس این عبارات

✔ استفاده مکرر از تصاویر باکیفیت و جذاب برای کاربران

✔ استفاده از آدرس های URL بسیار کوتاه برای ساده تر شدن کار کاربران

✔ کلمات کلیدی را در ابتدا متن استفاده کنید.

✔ استفاده از کلمات  LSI را فراموش نکنید.

✔ از انتخاب عنوان های تکراری به شدت پرهیز کنید.

✔ محتوا ناب را نشر دهید.

✔ کلمات کلیدی طولانی از نظر گوگل جذاب تر خواهند بود.

سخن پایانی

پرشیانا وب به عنوان یکی از حرفه ای ترین گروه های سئو در ایران، مجری انواع پروژه های تولید محتوا، طراحی سایت، بهبود سئو سایت می باشد. ترفندهای سئو سایت در پرشیانا وب موجب تسریع در روند بهبود سئو هر یک از وب سایت های داخلی کشور خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین ترفندهای سئو سایت

  1. mobin گفت:

    منظورتون از دامین آتوریتی چیه؟

    1. admin گفت:

      منظور همان اعتبار دامنه هست که پارامتر بسیار مهمی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *