آموزشی

معرفی روش های افزایش بازدید سایت در گوگل

افزایش-بازدید-سایت-در-گوگل

افزایش بازدید سایت در گوگل را باید در میان مهم ترین استراتژی های مدنظر مدیران سایت به شمار آورد. یادگیری تکنیک ها و روش های جدید به منظور افزایش رتبه و سئو سایت شاید تنها اقدامی است که به واسطه آن می توان به جایگاهی ایده آل در گوگل دست یافت.

اگر شما هم یکی از مدیران سایت در ایران هستید، به طور حتم افزایش ترافیک سایت دغدغه مهم شما است. به هر شکل تفاوتی میان محصولات و خدمات ارائه شده در سایت وجود ندارد، تنها موضوع اشتراکی در این بین رسیدن به جایگاهی ایده آل در گوگل است. کارشناسان سایت پرشیانا وب در این مقاله بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت در گوگل را با شما به اشتراک می گذارند.

بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت در گوگل

شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، آیا برای افزایش بازدید سایت در گوگل منتظر می مانید ؟ آیا زمان برای شما ارزشمند نیست ؟ آیا شما به دنبال رونق کسب و کار خود و جذب مشتریان جدید نیستید ؟

به کارگیری ترفند های افزایش بازدید سایت، تضمین کننده نتایج ایده آل مدیران سایت ها خواهد بود. روش های افزایش بازدید سایت در گوگل می تواند در صورت انتخاب به شکل صحیح و اجرا دقیق، تمام آن چیزی باشد که باید انتظارش را داشت. قطعا پاسخ به این سوالات روشن است. هیچ گاه نمی توان برای افزایش رتبه سایت، انتظار کشید. چرا که در دنیا پر تنش ساخته شده توسط گوگل، رقابت در کسری از ثانیه رقم می خورد. بنابراین باید بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت را دنبال کرد.

✔️ نگارش مقالات طولانی و پرطرفدار برای کاربران

✔️ انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پربازدید

✔️ تولید محتوا ویدیویی و نشر در سایت

✔️ تولید محتوا آموزشی و یا سرگرمی به صورت رایگان

✔️ تولید و انتشار فایل های صوتی در سایت

✔️ انتشار مقالات پربازدید سایت ها برای افزایش بازدید در گوگل

✔️ اشتراک گذاری مطالب در شبکه های مجازی

✔️ همکاری در فروش محصولات و کالا های مختلف

✔️ اشتراک لینک سایت و تبادل میان سایت های رقبا

✔️ بهینه سازی سایت با استفاده از تکنیک های سئو

✔️ آپدیت مقالات گذشته در سایت به صورت منظم

✔️ پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته

 

 

جهت خواندن مقاله طراحی سایت وردپرس اینجا را کلیک نمایید.

نگارش مقالات پرطرفدار برای افزایش بازدید در گوگل

نگارش مقالات پرطرفدار در حوزه های کاری مشابه قطعا یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت به شمار می رود. مقالات طولانی و پرطرفدار کلید طلایی موفقیت و رشد سایت محسوب می گردند. باور اشتباهی که می توان بسیار شاهد آن بود، نگارش مقالات در سایت بدون توجه به موضوع و هم چنین جذابیت برای مخاطبین است. این امر موجب افزایش ترافیک سایت و در نتیجه رسیدن به نتایج مدنظر نخواهد شد. نگارش مقالات پرطرفدار با در نظر گرفتن نتیجه ای واقعی و رسیدن به هدفی مشخص، بازخورد فوق العاده ای را به دنبال خواهد داشت.

 

جستجو عبارات پرطرفدار و کلمات کلیدی کاربردی توسط ابزار های گوگل :

✔️ Google Trends

✔️ Google Keyword Planner

✔️ search analytics

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای افزایش بازدید در گوگل

انتخاب کلمات کلیدی مناسب را باید یکی از مهم ترین استراتژی ها و روش های افزایش بازدید سایت به شمار آورد. سئو سایت بر پایه های کلمات کلیدی استوار می گردد و اساس کار سئو عملا کلماتی است که با استفاده از آن ها می توان جایگاهی مطلوب را در گوگل کسب کرد.

جایگاه کلمات کلیدی در موفقیت یک سایت، غیر قابل انکار است. به طور حتم جستجو کلمات کلیدی و انتخاب یک عبارت مناسب، کار دشواری است. این امر به ویژه در صورت وجود رقبا متعدد برای یک سایت، دشوار تر نیز خواهد شد.

اما گوگل با ارائه ابزار هایی بسیار کاربردی، توانسته است تا امروزه مسیری ساده را برای کاربران فراهم نماید. استفاده از ابزار های جستجو کلمات کلیدی، به طور ختم با نتایجی موفقیت آمیز همراه خواهد بود.

کلمات کلیدی مادر و کلمات کلیدی رقابتی هر یک در جایگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که مدیر سایت در حال نگارش مقاله یا مقالاتی رقابتی است، قطعا انتخاب کلمات کلیدی رقابتی در این میان، موثرتر خواهد بود.

 

تولید محتوا ویدیویی و نشر در سایت

محتوا ویدیویی همواره یکی از جذاب ترین انواع محتوا از نگاه مخاطبین بوده اند. تولید ویدیو و نشر آن در سایت برای بازدید کاربران، کار نسبتا ساده ای است. چرا که شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا نیازمند به کارگیری ابزار های تخصصی نخواهید بود.

شاید انتخاب یکی از مقالات سایت و تولید آن به صورت پاورپوینت ایده جذابی به نظر برسد. با استفاده از نرم افزار مناسبی هم چون Snagit می توان نسبت به تولید محتوا ویدیویی بر اساس پاورپوینت ساخته شده نیز اقدام نمود.

اما در صورتی که شما تخصص های متعددی داشته باشید، قطعا قادر خواهید بود تا نسبت به تولید محتوا ویدیویی بر اساس تخصص خود نیز اقدام نمایید. در این حالت ویدیو تولید شده شما جنبه آموزشی داشته و به طور حتم از نظر کاربران نیز محبوب خواهد بود.

اما راه دیگری که به واسطه آن می توان شاهد افزایش بازدید سایت در گوگل بود، عضویت در سرویس های اشتراک ویدیو است. عضویت در این سرویس ها و معرفی سایت مدنظر، تبلیغ بسیار خوبی برای موفقیت سایت است.

 

تولید و انتشار فایل های صوتی در سایت

تولید و انتشار فایل های صوتی در سایت به عنوان یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت شناخته می شود. این روش در مقایسه با تولید محتوا ویدیویی، مراحل ساده تری را در پیش خواهد داشت.

سایت های مختلفی تبلیغ کننده فایل های صوتی در ایران هستند. سایت هایی که می توانند تبلیغ مفیدی را برای سایت به همراه داشته باشند. فایل های صوتی می توانند محتوا متنوعی را در خود جای دهند.

اما قطعا محتوا آموزشی هدفمند، بهترین گزینه برای کاربران و مخاطبان است. سایت های ارائه دهنده محتوا و کتاب های صوتی، می توانند در نقش یکی از بهترین مسیر های معرف برای محتوا تولید شده صوتی شناخته شوند.

محتوا ارزشمند و هدفمند صوتی، می تواند افزایش بازدید واقعی از گوگل را به همراه داشته باشد. موضوعی که بیش از هر چیزی باید مورد توجه قرار گیرد، حفظ مخاطبین گذشته و جذب مخاطبین جدید است.

 

تولید محتوا در دیگر سایت ها به صورت میهمان

افزایش بازدید از گوگل به واسطه تولید محتوا خلاقانه و گیرا در سایت های دیگر یکی دیگر از ترفند های رتبه دهی سایت به شمار می رود. سایت های بسیاری علاقه مند به جذب نیرو تولیدکننده محتوا هستند. بر همین اساس امکان تولید محتوا اصولی و نشر محتوا در سایت های دیگر، تبلیغ خوبی برای یک کسب و کار آنلاین به شمار می رود.

افزایش بازدید لینک (تبادیل لینک سایت برای افزایش بازدید در گوگل) 

یکی دیگز از روش های بالا بردن بازديد سايت در گوگل تبادل لینک می باشد، تبادل لینک که نوعی ریپورتاژ آگهی محسوب می گردد، از جمله روش های موثر در حوزه تبلیغ کسب و کار آنلاین میان سایت های مختلف خواهد بود. مدیران سایت هایی که فعالیت مشابه و نزدیک به هم دارند، قطعا با تبادل لینک در مدت زمانی کوتاه، قادر خواهند بود تا شاهد نتایجی اثرگذار نیز باشند.

 

شبکه های اجتماعی و افزایش آمار واقعی بازدید سایت

افزایش آمار بازدید واقعی سایت با انتخاب شبکه های اجتماعی یکی از مسچل ترین مواردی است که می توان به آن ایمان داشت. شبکه های اجتماعی، قدرتی وصف ناپذیر را طی سال های اخیر به دست آورده اند. انتخاب این شبکه ها به منظور افزایش بازدید سایت در گوگل یکی از مهم ترین انتخاب هایی است که می توان به واسطه آن، شاهد دست یابی به موفقیت های دور و دراز بود.

 

پرشیانا وب

پرشیانا وب به عنوان مجری طراحی سایت و ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت در ایران، با سابقه حرفه ای بالغ بر 5 سال در این حوزه، توانسته است تا اثرگذاری ویژه ای را در این حوزه داشته باشد. افزایش آمار بازدید از گوگل توسط سایت پرشیانا وب یک اتفاق ساده خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی روش های افزایش بازدید سایت در گوگل

  1. ابوالفضل گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون

    1. admin گفت:

      خواهش میکنم.

  2. امیررضا گفت:

    تبادل لینک چجوری انجام میشه؟
    یعنی یک سایت مشخص داره یا خودمون باید سایتیو پیدا کنیم و درخواست بدیم؟

    1. admin گفت:

      خیر سایت مشخصی نیست، شما میتونید از وب سایت هایی که در همین زمینه فعالیت دارند و امکان تبادل لینک با آنها وجود دارد کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *