خدمات

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی-سایت-آژانس-هواپیمایی

طراحی سایت آژانس مسافرتی به گسترش کسب و کار و معرفی آژانس به کاربران تاثی زیادی دارد. امروزه نقش اینترنت در گسترش تمامی کسب و کارها خصوصا آژانس های مسافرتی، به قدری پررنگ شده که تمام صاحبین مشاغل برای تبلیغات کسب و کار خود در فضای مجازی سایتی طراحی کرده و به معرفی خدمات خود می پردازند. اگر تاکنون نسبت به تبلیغات کسب و کار خود اقدامی نکرده اید می توانید تبلیغات خود را به تیم طراحی سایت پرشیانا وب بسپارید.

امروزه تمام سفارشات افراد توسط اینترنت صورت می گیرد. از جمله کسب و کارهایی که نیاز مبرمی به سایت جهت رونق کسب و کار خود دارند آژانس های مسافرتی می باشند. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت بوده و شامل تیم حرفه ای طراحی سایت می باشد. چنانچه شما نیز در پی رونق کسب و کار و جذب مشتری هستید می توانید اجرای طراحی سایت خود را مطابق با نیاز هایتان به ما سفارش دهید.

 

عوامل مثبت و موثر در طراحی سایت آژانس مسافرتی پرشانا وب

✔ طراحی حرفه ای و در عین حال ساده

از جمله عواملی که برای طراحی یک سایت آژانس مسافرتی امتیاز محسوب می شود و باعث پر بازدید شدن آن می شود، طراحی ساده و شیک و کارکرد آسان آن می باشد. تیم طراحی سایت پرشیانا وب، با داشتن کادری مجرب در زمینه طراحی وب سایت، با طراحی یک تم زیبا و منوهای آسان، بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند براحتی نسبت به رزرو بلیط و مشاهده تورهای مسافرتی و رزرو آن اقدام کنند.

✔ معرفی خدمات در یک نگته به کاربران

از نکاتی که در هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی باید انجام شود، معرفی خدمات از جمله معرفی جذاب مناطق و جاذبه های گردشگری ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی می باشد. که طراحان ما در تیم طراحان سایت پرشیانا وب، با ارائه عکس های جذاب، هیجان و انگیزه مشتری را برای سفر به این مناطق بر می انگیزند. و از جمله معرفی خدمات دیگری که شامل صبحانه، ناهار، شام، نوع وسیله نقلیه، معرفی محل اقامت و …. می باشد.

✔ سیستم رزرو و پرداخت آنلاین

از مهم ترین بخش طراحی سایت آژانس مسافرتی منوی رزرو پرداخت آنلاین می باشد. امروزه با گسترش نقش اینترنت در زندگی بشر، بسیاری از کارهای روزمره از طریق اینترنت قابل انجام بوده و فرد بدون اینکه از خانه خارج شود تمام کارها از جمله پرداخت قبض، خرید و … را از طریق مجازی انجام می دهد. با استفاده از منوی رزرو پرداخت آنلاین برای سایت آژانس، افراد پس از انتخاب تور مورد نظر هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کرده و تور مورد نظر خود را رزرو می کنند.

✔ ماژول لوکیشن

قرار دادن یک لوکیشن از تورهایی که این آژانس انجام می دهند باعث شناخت بیشتر مشتری از محلی که قرار است در آنجا سفر کند باعث ایجاد انگیزه در مشتری برای انتخاب آن محل می شود.

✔ تصاویر هتل ها و محل های اقامت

از جمله مواردی که اهمیت زیادی دارد قرار دادن عکس از محل اقامت مشتری می باشد. از نکاتی که مشتری به آن اهمیت می دهد محلی است که قرار است در آن اقامت گزیند. با گذاشتن عکس های زیبا از محل اقامت مشتری، اطمینان از بهداشت و زیبایی محل اقامت را به مشتریان خود بدهید.

✔ سفارت ها

قرار دادن آدرس سفارت ها در سایت شما باعث سرچ بیشتر در گوگل می شود.

✔ صفحه تماس با ما و آدرس

قرار دادن لوکیشن دفتر آژانس تبلیغاتی و شماره تماس باعث بالا رفتن اعتبار آژانس شده و در صورت لزوم امکان مراجعه حضوری برای مشتری را فراهم می کند.

✔ تور لحظه ای

امکان بعدی برای طراحی سایت آژانس مسافرتی تور لحظه ای می باشد. تور لحظه ای، توری است که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور وجود دارد و بعلت تکمیل نشدن ظرفیت، در لحظه های آخر با تخفیف به اشتراک گذاشته می شود.

✔ قسمت نظرات

قرار دادن بخش نظرات در طراحی یک سایت آژانس مسافرتی، بخش جذاب برای بیننده می باشد که شامل نظرات افرادی که مشتری این آژانس بوده و از خاطرات سفر و نحوه خدمات آژانس صحبت می کنند که تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد.

✔ گالری تصاویر یا آلبوم خاطرات

قسمت گالری تصاویر یا آلبوم خاطرات، در طراحی یک وب سایت برای آژانس های مسافرتی از جذابیت زیادی برخوردار است که در این بخش عکس از سفرهای افراد با آژانس شما می باشد که باعث ایجاد انگیزه در فرد برای انتخاب این آژانس می شود.

بخش مشاوره و سوالات متداول

در نظر گرفتن بخشی تحت عنوان مشاوره و سوالات متداول، در طراحی یک سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. در این قسمت سوالاتی در خصوص تور پرسیده و توسط آژانس ها پاسخ داده می شود.

✔ قسمت درباره ما

اختصاص صفحه ای با عنوان درباره ما در طراحی یک سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. که در آن به معرفی آژانس مسافرتی مورد نظر و خدماتی که ارائه می دهند، پرداخته می شود.

بهینه سازی اولیه سایت

بهینه سازی سایت، از مهم ترین کارها بعد از اتمام مراحل طراحی سایت می باشد. اگر بهینه سازی سایت بدرستی انجام شود، سایت شما دارای رتبه بالا در گوگل بوده و پس از سرچ در بالای صفحه نشان داده می شود و باعث پربازدید شدن سایت شما و در نتیجه جذب مشتری می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب دارای افراد متخصص در زمینه سئو بوده و به بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل کمک می کنند.

 خدمات پشتیبانی از سایت

پشتیبانی سایت از موارد مهم بعد از طراحی سایت بوده و باعث افزایش ایمنی، جلوگیری از کند شدن سرعت و …. می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب دارای تیم حرفه ای پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل در سایت شما، مشکل را برطرف می کنند.

هزینه طراحی سایت آژانس های مسافرتی

قیمت طراحی سایت آژانس های مسافرتی با توجه به تخصصی بودن و کیفیت آن متفاوت می باشد. قیمت طراحی سایت بر اساس نوع طراحی انجام شده در سایت، تعداد منوها، تصاویر بکار رفته در آن و … تعیین می شود.

مجموعه پرشیانا وب در رابطه با طراحی انواع سایت ها و سئو با داشتن چند سال سابقه کار و همچنین کادری حرفه ای، بهترین خدمات را ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مجموعه در زمینه طراحی سایت انجام می دهد عبارتند از: طراحی سایت رستوران، طراحی سایت آرایشگاه و سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت آژانس های مسافرتی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت آژانس هواپیمایی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی آژانس هواپیمایی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت آژانس هواپیمایی توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت آژانس هواپیمایی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

خدمات سئو پرشیانا وب

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت آژانس هواپیمایی

  1. kh.lo گفت:

    برای پرواز های چارتر هم امکان در نظر گرفتن قسمت جدا وجود دارد؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله ، این امکان کاملا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *