خدمات

طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی-سایت-تالار-پذیرایی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تبلیغات درگذشته جای خود را به شیوه جدید داده است. یکی از روش های موفق و پر بازده طراحی سایت می باشد. از کسب و کارهایی که نیاز به طراحی سایت دارد تالارهای پذیرایی می باشد .طراحی سایت تالار پذیرایی از راه های افزایش مشتری می باشد.

طراحی سایت تالار پذیرایی برای خوش نام شدن و معروف شدن آن بسیار تاثیرگذار می باشد. امروزه با روی کار آمدن آپارتمان نشینی و کوچک شدن ابعاد خانه ها نیاز به تالار برای مراسم جشن و عزا بیشتر شده است. بنابراین پیدا کردن یک تالار مناسب و آگاهی از منو و شرایط آن دارای اولویت می باشد. هنگام احتیاج به تالار برای مراسم ختم و عروسی اولین راهی که هر فرد به ذهنش خطور می کند، جستجو در اینترنت می باشد. بنابراین ایجاد یک وب سایت برای تالار خود و ایجاد منو دیجیتال برای آن مهم ترین قدم برای تبلیغات و افزایش درآمد می باشد.

گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت تالار پذیرایی و تیم حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خدمات پرشیانا وب در طراحی سایت تالار پذیرایی

هاستینگ حرفه ای و پر سرعت 

پشتیبانی سایت تا 1 سال به صورت رایگان

سیستم رزرو آنلاین

ماژول چت آنلاین 

سیستم پیامکی متصل به سایت

درگاه پرداخت بانکی

معرفی خدمات تالار

اولین قدم جهت طراحی سایت تالار پذیرایی معرفی خدمات تالار شما می باشد. در این بخش به معرفی قسمت های تالار از جمله اتاق عقد، ظرفیت تالار برای مراسمات عزا و عروسی و … پرداخته می شود.

ماژول منو غذایی، دسر و پیش غذا

دومین قدم جهت طراحی سایت تالار پذیرایی، منو غذایی، دسر و پیش غذا می باشد. تیم طراحی سایت پرشیانا با استفاده از متن و عکس های جذاب منوی شما را به مشتریان معرفی می کند.

منو پذیرایی

گزینه بعد از منوی غذا، منوی پذیرایی می باشد. منوی پذیرایی مانند شیرینی، میوه، چای، شربیت، بستنی و … که تیم پرشیانا به معرفی هر کدام با استفاده از متن و تصویر می پردازد.

نمای سالن

قدم بعدی جهت طراحی سایت تالار پذیرایی، به اشتراک گذاشتن تصاویر زیبا و جذاب از نمای سالن می باشد. همانطو که می دانید از مهم ترین امتیازات برای انتخاب یک تالار خوب، تمیزی و زیبایی ظاهری تالار می باشد. تیم طراحی سایت پرشیانا با ارائه عکس های جذاب از تالار شما باعث جذب مشتری می شود.

 ماژول آلبوم خاطرات

راه حل بعدی جهت جذب مشتری، گذاشتن عکس های خاطره انگیز از مراسمات انجام شده تحت عنوان آلبوم خاطرات در تالار می باشد که تاثیر بسزایی در پر بازدید شدن وب سایت شما دارد.

فیلم های تالار

در این بخش شما فیلم هایی از مراسمات بر پا شده در تالار را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته و باعث ایجاد هیجان و کشش برای انتخاب تالار شما می شود.

پنل ارتباط با مدیر

وجود این پنل به مشتری این اطمینان را می دهد که سایت شما معتبر بوده و در صورت بروز مشکل می تواند با مدیر تالار در ارتباط باشد.

رزرو و پرداخت آنلاین

از دیگر منوهایی که برای یک تالار پذیرایی لازم است منوی رزرو و پرداخت آنلاین می باشد. با توجه به اینترنتی شدن کارها، افراد ترجیح می دهند به جای اینکه زمان خود را در پشت ترافیک بگذرانند، در منزل نشسته و کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند. قرار دادن منوی رزرو و پرداخت آنلاین در سایت شما باعث رونق کسب و کار شما می شود.

تور مجازی

یکی از جذاب ترین قسمت طراحی سایت به اشتراک گذاشتن عکس های سه بعدی از تالار می باشد که مشتری با نگاه کردن آن خود را در تالار حاضر می بیند و راحت تر می تواند نسبت به انتخاب تالار شما تصمیم گیری کند.

معرفی پکیج

از اقدامات دیگر تالارهای پذیرایی قرار دادن پکیج برای تالار خود می باشد. که با به اشتراک گذاشتن این پکیج ها در سایت به مشتری در انتخاب منو کمک می کند.

سرعت لود

از آنجا که سایت تالار دارای فیلم و عکس می باشد باید سرعت لود شدن آن بالا باشد زیرا ممکن است مخاطب صبر کافی را نداشته و از صفحه خارج شود. گروه طراحان سایت و سئو پردازان سرعت لود شدن سایت شما را تضمین می کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

استفاده از طرح و رنگ در طراحی سایت

از دیگر مواردی که باعث جذب مشتری می شود استفاده از طرح و رنگ مناسب می باشد. گروه طراحی سایت پرشیانا دارای گرافیستان خلاق و خوش سلیقه بوده و با استفاده از طرح و رنگ جذاب به پربازدید شدن سایت شما کمک می کند.

نمایش جدول برنامه های تالار بر روی تقویم و تاریخ های رزرو شده

با قرار دادن جدولی که در آن تقویم روزهای آزاد و روزهای رزرو شده تالار را نشان می دهد بر جذابیت سایت شما تاثیر گذار است.

 درج لوکیشن تالار در گوگل

قرار دادن آدرس محل تالار شما از الزامات سایت شما می باشد.

قسمت نظرات کاربران و امتیاز دهی

وجود قسمت نظرات در طراحی یک سایت باعث جذب مشتری می شود. در این بخش، افرادی که مراسم آن ها در تالار شما برگزار شده از خاطرات خود و میزان رضایت مندی از خدمات شما را عنوان می کنند و افراد با توجه به میزان رضایت مندی مشتری های شما تصمیم به انتخاب تالار شما می کنند.

درباره ما

با قرار دادن این بخش به سایت، اطلاعاتی از جمله امکانات تالار شما، قدمت تالار و تمام اطلاعات مربوط به تالار شما در این صفحه در خدمت مشتریان قرار داده می شود.

بهینه سازی سایت

از دیگر خدماتی که گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، ارائه می دهند بهینه سازی سایت می باشد. بهینه سازی سایت باعث بالا رفتن امتیاز شما در گوگل شده و باعث رفتن سایت شما در بالای صفحه و در نتیجه پربازدید شدن سایت شما می شود.

پشتیبانی از سایت

پس از اتمام مراحل طراحی سایت، پشتیبانی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. پشتیبانی از سایت سبب افزایش امنیت سایت، عدم کاهش سرعت سایت و … می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، با داشتن تیم حرفه ای و پشتیبانی قوی، باعث بالا رفتن ایمنی سایت شما می شود.

هزینه طراحی سایت تالار پذیرایی

قیمت طراحی سایت تالار پذیرایی مطابق با درخواست های مشتری متفاوت می باشد. قیمت تالار پذیرایی با توجه به تعداد مهمان ها، منوهای غذایی، منوهای پذیرایی و … تعیین می شود.

مجموعه پرشیانا وب در رابطه با طراحی انواع سایت ها و سئو با داشتن چند سال سابقه کار و همچنین کادری حرفه ای، بهترین خدمات را ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مجموعه در زمینه طراحی سایت انجام می دهد عبارتند از: طراحی سایت رستوران، طراحی سایت آرایشگاه و سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی سایت تالار پذیرایی چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت تالار پذیرایی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت تالار پذیرایی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت تالار پذیرایی توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت تالار پذیرایی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت تالار پذیرایی

  1. narges گفت:

    شما سایت شخصی برای خانواده هم طراحی میکنید؟

    1. admin گفت:

      بله ، حتما

  2. dr.ahmadi گفت:

    میتوان امکان اتصال به ایمیل رو هم اضافه کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام، بله این امکان کاملا فراهم هست.

  3. dr.ahmadi گفت:

    در صورت نیاز امکان اتصال به ایمیل رو هم میتوان اضافه کرد؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله این امکان به راحتی فراهم می گردد.

  4. MiniMouse گفت:

    باسلام
    شما از فایل های اختیاری و افزونه های سایتم استفاده می کنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *