خدمات

طراحی سایت خدمات پس از فروش

مشتریان بزرگ‌ترین دارایی یک کسب و کار هستند و این دارایی از طریق رضایت و ایجاد طراحی سایت خدمات پس از فروش ایجاد می شود. مشتریان زمانی از شما راضی می شوند که پیشنهادی که به او ارائه می شود مطابق یا بالاتر از تعهدات باشد.

مفهوم خدمات پس از فروش چیست؟

مفهوم خدمات پس از فروش به اندازه فروش اهمیت دارد. با وجود به  این که هیچ درآمدی به طور مستقیم برای شرکت ایجاد نمیکند، موجب افزایش شناخت برند سازمان شما در بازار و در بین مشتریان می شود. خدمات پس از فروش که پشتیبانی پس از فروش نیز نامیده می شود، به خدمات و پشتیبانی گفته می شود که یک کسب و کار به عنوان بخشی از سیاست رضایت مشتری و حفظ مشتری پس از فروش محصول خدمات به مشتریان ارائه می دهد.

طراحی سایت خدمات پس از فروش با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و آماده است که می توان به راحتی و بدون داشتن دانش کدنویسی صفحات را ویرایش، طراحی و مدیریت کرد. امروزه طراحی با وردپرس طرفداران بسیاری پیدا کرده است. زیرا با توجه به امکانات بیشماری که می توان در سایت های وردپرسی طراحی کرد، هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد. بیشتر سایت های خدماتی نیز با وردپرس قابل طراحی هستند.

کاربرد های داشتن وب سایت خدمات پس از فروش:

  • بازاریابی اینترنتی خدمات برای آشنا شدن کسانی که با خدمات شما آشنا نبوده اند.
  • انتشار آگهی های استخدام نیروی انسانی و جذب نیروی کار
  • برندسازی درباره خدمات یک شرکت
  • ارتباط با برند های خارجی

طراحی وب سایت خدمات پس از فروش شامل چه صفحاتی می باشد؟

صفحات-طراحی-وب-سایت-خدمات-پس-از-فروش

  • صفحه معرفی شرکت و محصولات و خدمات آن
  • صفحه عضویت مشتریان سایت
  • صفحه خدمات و سرویس های نگهداری مطابق با نوع کالا
  • صفحه لیست نمایندگی های خدمات پس از فروش و مراکز
  • صفحه پروفایل اختصاصی هر مشتری و طراحی سایت خدمات پس از فروش با امکان ثبت خرید و دریافت خدمات از جانب مشتری

باید به این مورد توجه داشت نوع و تعداد این صفحات بسته به نیاز و خواسته شما از طراحي وب سايت خدمات پس از فروش حرفه اي قابل تغییر است.

 

5 اصول طراحی سایت خدمات پس از فروش

1. طراحی ساده

یکی از مهمترین قوانینی که باید در پیاده‌سازی اصول طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی و دیگر فروشگاه ها و خدمات به آن توجه داشته باشید، ساده بودن سایت است. شما برای طراحی سایت نیازی به طراحی عجیبی ندارید. تنها کاری که این مولفه ها انجام می دهند این است که حواس بازدیدکنندگان را پرت کنند. از طرحی ساده و تمیز استفاده کنید و تمرکز خود را روی فروش محصولات یا خدمات بگذارید.

2. مانند یک بازدید کننده وب سایت فکر کنید

اگر میخواهید کاربر با سایت خدماتی شما ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. کاربران در هنگام مشاهده یک سایت به چند نکته توجه خاص مانند: ناوبری آسان، طراحی زیبا و روند خرید آسان و بدون دردسر توجه می کنید.

3. محتوای سایت را خوانا کنید

شما می توانید وقت بگذارید تا توضیحات طولانی برای محصولات موجود در سایت خدماتی خود قرار دهید، اما باید گفت این محتوا برای موتور های جست و جو گوگل نیز بسیار حائز اهمیت است.

4. حرفه ای باشید

 اگر به دنبال اعتماد مشتریان هستید، نیاز است در وب سایت خود به صورت حرفه ای سرمایه گذاری کنید، یک سایت حرفه ای نباید غلط املایی و نگارشی داشته باشد. فونت، پالت رنگ باید در تمامی صفحات یکسان باشد.

5. از نظرات کاربران استفاده کنید

اثبات اجتماعی راه دیگری برای ایجاد اعتماد است. زمانی که سایت خدماتی خود را طراحی کنید، به دنبال راهی باشید که از طریق آن بازخورد مشتریان فعلی خود را به کاربران جدید نشان دهید.

 

قیمت طراحی وب سایت خدمات پس از فروش

قیمت-طراحی-وب-سایت-خدمات-پس-از-فروش

هزینه طراحی وب سایت خدمات پس از فروش و بهینه سازی سایت، به طور واحد یکی نیست و ممکن است بر اثر تفاوت قیمت طراحی سایت خدمات پس از فروش گیج شده باشید. متأسفانه در کشور ما قانون واحد و نظارت صحیحی در تدوین میزان هزینه طراحی سایت خدمات پس از فروش، صورت نگرفته است.

شرکت پرشیانا وب با داشتن 8 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و خدمات پشتیبانی سایت یکی از بهترین انتخاب برای افرادی است که هم به دنبال سایتی یا کارآمد و قیمت مناسب هستند می باشد. شما می توانید نمونه طراحی سایت خدمات پس از فروش و سایر نمونه طراحی سایت را مشاهده کرده و بعد از آن انتخاب کنید، آن را به چه شرکتی بسپارید.

 

سوالات متداول طراحی سایت خدمات پس از فروش

چگونه می توان وب سایت یک شرکت خدمات پس از فروش را در سرچ نام شرکت سئو کرد؟

پیدا شدن شرکت در صدر نتایج گوگل هنگام سرچ نام خدمات شما موضوع سئو و نیازمند تولید محتوا غنی، است.

طراحی سایت خدمات پس از فروش، چه اهمیتی دارد؟

مشتریان بزرگ ترین دارایی یک کسب و کارها هستند و این دارایی از طریق رضایت و ایجاد طراحی سایت خدمات پس از فروش ایجاد می شود.

قیمت طراحی وب سایت خدمات پس از فروش چه میزان است؟

هزینه طراحی وب سایت خدمات پس از فروش، به طور واحد یکی نیست و ممکن است بر اثر تفاوت قیمت طراحی سایت خدمات پس از فروش تفاوت داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *