خدمات

طراحی سایت وردپرسی

طراحی-سایت-وردپرس
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

وردپرس بزرگترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) دنیا می باشد. طراحی سایت وردپرسی یکی از محبوب ترین روش های طراحی سایت در حال حاضر در تمام دنیا می باشد. طراحان سایت زیادی در دنیا با توجه به امکانات و قابلیت های خوب وردپرس، علاقه به طراحی سایت وردپرسی دارند.

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات اصلی گروه طراحی سایت پرشیانا وب می باشد.

طراحی سایت wordpress چیست ؟

همانطور که گفته شد وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که بسیار قوی، داینامیک و open source می باشد که امکان طراحی سایت و راه اندازی آن را با سرعتی بیشتر و با ابزارهای متنوع برای ما فراهم می کند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و از پایگاه داده MY SQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.

مزیت های طراحی سایت وردپرسی

✔ امنیت بالا وردپرس

با توجه به استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و امنیت بالای این زبان برنامه نویسی و همچنین وجود پلاگین های امنیتی قوی در وردپرس این سیستم مدیریت محتوا از امنیت خوبی برخوردار است. البته نیاز است که این پلاگین ها همیشه بروز باشند.

✔ بروز رسانی سریع محتوا

برای بروز رسانی محتوا سایت با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد. با توجه به امکانات و ابزارهای خوبی که در وردپرس قرار دارد می توان با یک آموزش کوچک بروز رسانی و تغییرات در سایت را یاد گرفت.

✔ امکان نصب پلاگین های مختلف

میلیون ها افزونه حرفه ای در مخرن وردپرس وجود دارند که می توان با استفاده از این افزونه ها به امکانات سایت اضافه کرد و تجربه کاربری در سایت را بالا برد.

✔ وجود پلاگین های رایگان متعدد

خوبی وردپرس این است که می توان پلاگین های متعدد و بسیار حرفه ای را به صورت رایگان بدست آورد و استفاده کرد. به نسبت جوملا، افزونه های رایگان بیشتری در وردپرس وجود دارند که این می تواد به کاهش هزینه ها کمک کند.

طراحی انواع سایت وردپرسی 

پرشیانا وب با استفاده از سال ها تجربه و تخصص در طراحی انواع سایت با وردپرس می تواند انتخاب مناسبی برای شما جهت طراحی سایت وردپرسی شما باشد. ما در پرشیانا وب انواع سایت را با وردپرس برای شما طراحی و راه اندازی می کنیم. بعد از راه اندازی سایت و تحویل آن به مشتریان عزیز، این امکان وجود دارد که هر نوع تغییری و یا اضافه کردن محتوا به سایت از طرف ما و با توجه به درخواست شما وجود دارد. این امکان تا مدت 1 هفته به صورت رایگان ممکن می باشد.  ما به مدت 6 ماه ضمانت کار می دهیم که اگر در این مدت هر گونه مشکل فنی وجود داشت ما موظف به پشتیبانی فنی و رفع آن مشکل هستیم.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

طراحی سایت شرکتی با وردپرس منطبق با استانداردهای روز سئو به همراه کلیه امکانات به صورت کاملا واکنش گرا ، نمونه هایی از طراحی سایت وردپرسی شرکتی پرشیانا وی در زیر قرار داده شده است.

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی سایت پزشکی وردپرسی با رعایت اصول بهینه سازی و سئو و با طراحی گرافیکی بالا و امکانات بسیار زیاد مخصوص پزشکان و کلینیک های زیبایی و پزشکی از دیگر خدمات طراحی سایت وردپرس پرشیانا وب می باشد. طراحی سایت واکنشگرا به همراه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی به صورت همه روزه.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرسی از دیگر قابلیت های طراحی سایت پرشیانا وب می باشد. طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی با رعایت بهینه سازی کدها و استفاده از پلاگین های قوی و امکانات زیادی که برای سایت ایجاد می کند.

امکاناتی همچون :

مدیریت جامع محصولات

✔ مدیریت موجودی انبار محصولات

✔ قابلیت عضویت و مدیریت کاربران

✔ مدیریت سفارشات

✔ اتصال به درگاه پرداخت آنلاین

✔ قابلیت اتصال به پنل SMS و ارسال پیام به مشتریان

✔ امکان ارائه بن تخفیف

✔ قابلیت مدیریت سبد خرید کالا

✔ پشتیبانی سایت

طراحی سایت ریسپانسیو وردپرس

طراحی سایت ریسپانسیو از مهمترین خواسته های تمامی مشتریان برای طراحی سایت می باشد. تمامی سایت های طراحی شده در پرشیانا وب قابلیت واکنشگرایی را دارند. طراحی سایت وردپرسی ریسپانسو از جمله امکاناتی است که بر روی سایت های طراحی شده توسط گروه ما به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

فروش پرچم

طراحی سایت وردپرس حرفه ای

طراحی سایت کاملا حرفه ای و منطبق با استانداردهای روز سئو به صورتی که تمامی امکاناتی که فکرشو می کنید توسط وردپرس امکانپذیر می باشد. یک سایت حرفه ای هم از نظر گرافیکی و هم از نظر امکانات و محتوا از قابلیت های طراحی سایت با وردپرس می باشد.

طراحی سایت وردپرس ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان به امکانات کافی و مبتنی بر اصول سئو و بهینه سازی سایت از خدمات ما می باشد. با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا در مورد قیمت ها و شرایط طراحی سایت وردپرسی شما در پرشیانا وب مطلع شوید.

 

قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با wordpress با توجه به امکانات و طراحی آن متفاوت خواهد بود. با توجه به پکیج طراحی سایت انتخابی شما و همچنین امکاناتی که مد نظر شما است هزینه طراحی سایت تعیین می گردد.

تعرفه طراحی سایت وردپرس با توجه به نوع سایت و قابلیت های آن مشخص می گردد.

سفارش طراحی سایت وردپرس

شما می توانید از طریق ثبت سفارش آنلاین طراحی سایت از طریق فرم موجود و همچنین از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ و همچنین تماس با شماره تلفن ما نسبت به مشاوره یا ثبت سفارش طراحی سایت وردپرس اقدام نمایید. مجموعه پرشیاناوب به طور حرفه ای در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سئو خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد همچنین در زمینه آموزش خصوصی وردپرس نیز فعالیت دارد.

 

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت وردپرس

چند روز زمان می برد که طراحی سایت وردپرس آماده شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت جواهرات ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا طراحی سایت وردپرس توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

طراحی وب سایت وردپرس توسط پرشیانا وب تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

آیا امکان اتصال سایت وردپرس توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت وردپرسی

  1. مهدی گفت:

    شما روی امنیت سایت هم کار میکنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله 100 درصد.

  2. masoud گفت:

    سلام با وردپرس سایت فروشگاهی هم میشه درست کرد؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله که میشه دوست عزیز

  3. محمد حسین احمدیان گفت:

    بابت نصب افزونه ها که پولی هستن هزینه جدا دریافت میکنین یا روی پکیج طراحی سایت هست؟

    1. admin گفت:

      با سلام، روی پکیج سایت حساب میشه و هزینه جدایی دریافت نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *