خدمات

طراحی سایت پوشاک

طراحی-سایت-پوشاک

با روی کارآمدن صنعت مد، تولیدی ها بیشتر از قبل شروع به تبلیغات تولیدی های خود کردند که از پربازده ترین روش های تبلیغاتی طراحی سایت پوشاک می باشد. با طراحی این سایت افراد به جای صرف وقت خود در فروشگاه ها در منزل خود نشسته و با استفاده از اینترنت پوشاک مورد نظر خود را سفارش می دهند.

گروه طراحی سایت و سئو پرشیانا وب، دارای تیمی متخصص و مجرب با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، ارائه دهنده سایت های زیبا و با کیفیت و با به کارگیری اصول سئو برای شما مشتریان عزیز می باشد. چنانچه شما نیز در حیطه تولید و فروش پوشاک مشغول به کار هستید و نیاز به سایتی جهت رونق کسب و کار خود را دارید، طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

 

طراحی سایت پوشاک زنانه

از آنجا که صنعت مد در بین خانم ها دارای طرفداران زیادی می باشد. جهت به نمایش گذاشتن محصولات تولیدی خود بهتر است نمونه کارهای خود را با عکس های جذاب در سایت و در معرض دید قرار داده تا کسب و کار شما رونق پیدا کند.

 

طراحی سایت پوشاک مردانه

با توجه به مشغله های زندگی و دغدغه های کاری در بین آقایان طراحی سایت پوشاک مردانه از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پس اگر شما نیز دارای تولیدی پوشاک مردانه هستید بهترین راه برای رونق کسب و کار خود طراحی سایت و اشتراک محصولات خود می باشد.

ویژگی های طراحی سایت پوشاک پرشیانا وب

در این قسمت شما را با برخی از ویژگی های طراحی سایت پوشاک که توسط پرشیا وب ارائه می شود بیشتر آشنا می کنیم.

✔ استفاده از هاستینگ حرفه ای

✔ سیستم پیامک حرفه ای سایت

✔ درگاه پرداخت

✔ ماژول چت آنلاین

✔ تحویل به موقع سایت به مشتری

✔ طراحی طبق سلیقه مشتری

پشتییانی سایت

معرفی تولیدات شما

اولین اقدام برای طراحی یک سایت پوشاک، معرفی تولیدی یا فروشگاه شما می باشد که شناخت کلی از فروشگاه و محصولات شما را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش و پرداخت آنلاین

از اقدامات بعدی در طراحی سایت پوشاک، قرار دادن منوی فروش و پرداخت آنلاین می باشد که مشتری با استفاده از این گزینه محصول مورد نظر خود را بدون نیاز به حضور در فروشگاه انتخاب و هزینه آن را پرداخت می کند.

دسته بندی محصولات

از دیگر گزینه هایی که برای طراحی یک سایت پوشاک از اهمیت زیادی برخوردار است، دسته بندی محصولات می باشد. با استفاده از این گزینه، مشتریان به جای صرف وقت خود در سایت وارد نوع خاصی به عنوان مثال لباس مجلسی شده و لباس مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

ظاهر گرافیکی حرفه ای

از مشخصه های طراحی یک سایت پوشاک خوب، ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب می باشد. داشتن محیطی زیبا و جذاب متناسب با پوشاک در جذب افراد تاثیر بسزایی دارد. تیم طراحان سایت پرشیانا دارای گرافیستان خلاق و با سلیقه بوده و با طراحی زیبا باعث پربازدید شدن سایت شما می شود.

معرفی محصولات انتخابی

با انتخاب این گزینه، هنگامی که خریدار روی پوشاک مورد نظر خود کلیک کند اطلاعاتی از قبیل جنس محصول، رنگ، نوع دوخت و … نمایش داده می شود.

صدور فاکتور

گاهی مشتری برای خرید نیاز به فاکتور دارد که با طراحی این گزینه در سایت شما بعد از پرداخت قیمت، فاکتور آن که شامل قیمت، نوع لباس و … است، قابل چاپ می باشد.

انتخاب نوع تحویل محصول توسط مشتری

با طراحی این گزینه به مشتری این امکان داده می شود که زمان و نوع تحویل محصول خریداری شده خود را انتخاب کند.

 درج لوکیشن فروشگاه در نقشه گوگل

قرار دادن آدرس دقیق فروشگاه بر روی سایت باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

تماس با ما

با وارد کردن شماره تماس در صفحه تماس با ما این اطمینان را به مشتری داده که در صورت بروز هر گونه مشکل، با تماس می توانند آن را حل کنند.

ماژول سرچ حرفه ای

قرار دادن گزینه سرچ در سایت پوشاک باعث افزایش سرعت انتخاب پوشاک مورد نظر مشتری می شود. با طراحی این گزینه دیگر نیازی نیست که مشتری زمان خود را صرف جستجوی پوشاک مورد نظر خود بکند و تنها کافیست با وارد کردن آن مانند بافت، شلوار، لباس مجلسی و … در قسمت سرچ، لیست آن نمایش داده شود.

تصاویر و مشخصه محصول

تصاویر و مشخصات کامل محصول از نیازهای اساسی طراحی یک سایت پوشاک می باشد. تیم طراحی سایت پرشیانا با به اشتراک گذاشتن عکس های جذاب به همراه مشخصات کامل محصولات باعث برانگیختن انگیزه مشتری جهت خرید آن می شود.

پنل نظرات

قرار دادن صفحه تحت عنوان نظرات در طراحی یک سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد. این صفحه تاثیر زیادی بر جلب اعتماد مشتری می گذارد. با استفاده از این گزینه مشتریانی که از سایت شما خرید کرده اند می توانند نظرات خود را در مورد مرغوبیت پوشاک شما بیان کنند و این نظرات سبب افزایش اعتبار سایت شما می شود.

سرعت لود عالی

از آنجا که سایت فروشگاهی دارای تعداد زیادی عکس می باشد، سایت شما باید دارای سرعت لود بالا باشد. گاهی ممکن است کاربرانی که وارد سایت می شوند صبر کافی را نداشته و با لود شدن کند سایت از صفحه شما خارج شوند. بنابراین سرعت لود بالا بر افزایش بازدیدکنندگان شما تاثیر زیادی دارد. تیم طراحی سایت پرشیانا با طراحی وب سایت های قوی به افزایش کاربران سایت شما کمک می کنند.

معرفی برند

در این قسمت در صورت داشتن برند خاص می توانید به معرفی و تبلیغ آن بپردازید. و یا اگر برند خاصی ندارید می توانید به معرفی برندهای موجود در سایت فروشگاهی خود بکنید.

دسته بندی مولفه ها

از بخش هایی که سبب افزایش سرعت جستجو می شود انتخاب یک نوع مولفه خاص توسط مشتری بوده که سبب صرفه جویی در وقت مشتری می شود. مولفه هایی مانند: رنگ، جنس، قیمت و …

بهینه سازی اولیه سایت

بهینه سازی سایت سبب افزایش امتیاز سایت شما در سرچ گوگل می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب با استفاده از متخصصین خود در زمینه سئو باعث بالا رفتن امتیاز شما در سایت گوگل شده که سبب افزایش سایت شما در سرچ گوگل و در نتیجه افزایش بازدید کنندگان سایت شما می شود.

پشتیبانی از سایت

از مهم ترین خدماتی که تیم طراحی سایت پرشیانا به مشتریان خود ارائه می دهد، پشتیبانی از سایت می باشد. از مهم ترین مزیت های پشتیبانی از سایت، افزایش امنیت سایت و جلوگیری از کند شدن سرعت سایت شما می باشد.

هزینه طراحی سایت پوشاک 

قیمت طراحی سایت پوشاک با توجه به میزان خدمات متفاوت می باشد. عواملی که در قیمت طراحی یک سایت پوشاک تاثیر گذار می باشد: طراحی ظاهری سایت، تعداد دسته بندی ها، نوع خدمات، پیچیدگی کار و ….

مجموعه پرشیانا وب در رابطه با طراحی انواع سایت ها و سئو با داشتن چند سال سابقه کار و همچنین کادری حرفه ای، بهترین خدمات را ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مجموعه در زمینه طراحی سایت انجام می دهد عبارتند از: طراحی سایت رستوران، طراحی سایت آرایشگاه و سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس، در عصر جدید از لازمه های یک تولیدی می باشد. با توجه به کمبود وقت و ترافیک جاده ها افراد ترجیح می دهند در منزل نشسته و با جستجو در سایت ها لباس مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

طراحی سایت فروش آنلاین لباس

زمانی که سایتی توسط پرشیانا وب طراحی می شود، این مجموعه این امکان را برای سایت شما فراهم می کند تا مشتریان گرامی بتوانند از طریق سفار آنلاین خدماتی که نیاز دارند را سفارش دهند. در طراحی سایت پوشاک نیز با فراهم کردن سفارش آنلاین مشتریام می توانند اینترنتی پوشاک مد نظر خود را سفارش دهند با این شیوه هم در زمان خود صرفه جویی می کنند و هم فروش شما بیشتر می شود.

 

طراحی سایت فروشگاه پوشاک

فروشگاهی پوشاک و یا لباس برای اینکه فروش خود را بالاتر ببرند می توانند برای فروشگاه خود سایتی را طراحی کنند. طراحی آن را می توانید به پرشیا وب بسپارید.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت پوشاک ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت پوشاک چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

امکان اتصال سایت پوشاک توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت پوشاک

  1. نادیا گفت:

    سلام،خسته نباشید
    امکانش هست این سایت طوری طراحی بشه که از کاربر عکس بگیره و کاربر لباس رو داخل تن خودش ببینه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر

  2. اکبر عزیزی گفت:

    این امکان وجود داره که دو پنل جدا. یکی برای مشتری های عمده و یکی برای مشتری های خرده وجود داشته باشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله

  3. اکبر عزیزی گفت:

    میشه که دو پنل جدا یکی برای مشتری های عمده و یکی برای مشتری های خرده وجود داشته باشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله این امکان به صورت اختصاصی در سایت قرار داده می شود.

  4. monalizza گفت:

    سلام شما از کدوم سیستم مدیریت‌ محتوا استفاده میکنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنیم ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *