آموزشی

نکاتی که هر طراح سایت باید بداند

نکاتی-که-هر-طراح-سایت-باید-بداند

طراحی سایت اینترنتی یک فرآیند مشخص و برنامه ریزی شده به منظور آغاز فعالیت در دایره وب می باشد. توجه به پارامتر های موثری هم چون هدفمندی، خلاقیت و ایده پردازی در طراحی وب سایت می تواند فعالیت در میان رقبا را به یک چالش کاملا موثر تبدیل نماید. در صورتی می خواهید سایتی برای خود داشته باشید باید به دنبال یک طراح سایت حرفه بگردید

حال برای شما این سوال پیش می آید که طراح سایت چه کسی است و اینکه یک طراح سایت حرفه ای باید چه نکاتی را در طراحی سایت بلد باشد و آن را به خوبی انجام دهد، پرشیانا وب یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه طراحی سایت می باشد شکا عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

اگر شما یک طراح سایت هستید ممکن است سوالاتی ذهن شما را به خود درگیر کند ، اینکه چگونه و با چه روش هایی می توانید یک طراح سایت عالی باشید سوال بعدی که برای شما ایجاد می شود این است که ویژگی های طراحی سایت چیست ، اصول اولیه طراحی وب سایت چیست؟ چگونگی طراحی سایت سه سوت وب و سوالاتی از این قبیل، اگر می خواهید جواب تک تک سوالات خود را بیابید و همچنین پیشنهاد می کنم برای دانستن نکات مهم در سفارش طراحی سایت ادامه مقاله را حتما بخوانید.

طراحی سایت چیست ؟

طراحی وب سایت اینترنتی بر سه پلن پایه، استاندارد و حرفه ای استوار است. تعرفه هر یک از این روش ها متفاوت خواهد بود. نه تنها تعرفه بلکه پشتیبانی و قابلیت های به کاررفته شده در هر یک از این پلن ها منحصر به فرد است. تعریف یک هدف مشخص و تعیین شده از طراحی سایت، موضوع مهمی است که پیش از هر نکته دیگری باید به آن توجه نمود. طراحی سایت کسب و کار های متعدد الزاما با هدف درآمد سازی و سودآوری صورت می گیرد. از این رو کسب جایگاه و رنکینگ های برتر در گوگل بدون رسیدن به هدف اصلی در اولویت قرار نخواهد گرفت. الگوریتم هایی که در رسیدن به هدف اصلی از طراحی سایت، به صورت جدی مورد توجه قرار می گیرند، عبارت اند از :

  • طراحی صحیح گرافیک سایت
  • برنامه ریزی برای ساختار محتوا ارزشمند
  • رعایت الگوریتم های سئو سایت

گروه پرشیانا وب به عنوان یکی از اصلی ترین مجموعه های طراحی سایت در ایران شناخته می شود. طراحی سایت های موفق و پشتیبانی دقیق از سایت های طراحی شده، نمونه کاری تضمین شده را برای متقاضیان به نمایش خواهد گذاشت. وب سایت web design که مجموعه گسترده ای از اطلاعات در حوزه های مختلف را شامل می گردد، در دنیا وب اهمیت بسیار ویژه ای خواهد داشت. طراحی سایت حرفه ای به طور حتم همان چیزی است که کاربران در دنیا وب به دنبال آن هستند.

طراحی سایت معنایی نزدیک به طراحی یک ساختمان مسکونی یا تجاری دارد. هر چه نما ظاهری ساختمان و همینطور مصالح به کار برده شده در طراحی آن کیفیت بیشتری داشته باشد، آن ساختمان رتبه بهتری را از نگاه مشتریان دریافت خواهد نمود. در ادامه به بررسی تعرفه طراحی سایت اینترنتی در شرکت پرشیانا وب می پردازیم. تعرفه هایی که متناسب با نیاز کاربران و متقاضیان طراحی انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی و شخصی تعیین می گردند.

طراح سایت چه کسی است 

طراح سایت کسی است که بتواند در کمترین زمان ممکن بهترین سایت را با توجه به خواسته مشتری به آن ارائه بدهد و تمام خواسته های آن را بتواند بر روی سایت عملی کند. و همچنین تکنیک های طراحی سایت را بر اساس معیار های روز دنیا و گوگل انجام دهد.

نکاتی که در طراحی سایت باید رعایت کرد

یک طراح سایت حرفه ای باید به اصول طراحی سایت مسلط باشد ، اگر می خواهید یک طراح سایت حرفه ای باشید قدم اول دانستن تمام تکنیک های حرفه ای در این زمینه است. دانستن نکات مهم در طراحی سایت  گام مهم برای طراح سایت می باشد. نکاتی که در طراحی سایت باید رعایت کرد عبارتند از:

  • اطلاعات مهم را برجسته و در معرض دید قرار دهید.
  • سایتی مطمئن و امن طراحی کنید.
  • سرعت بالای وب‌سایت (Page Speed)
  •  طراحی ظاهری سایت (User Interface) 
  • استفاده از لینک مشخص و واضح
  •  ریسپانسیو بودن (Responsive) یا واکنش گرایی سایت
  • داینامیک (Dynamic) بودن وب سایت
  • سوالات متداول و تکراری سایت
  • وجود امکان وبلاگ نویسی در سایت
  • کدنویسی تمیز قالب سایت

ابزار مورد نیاز برای طراحی سایت 

ممکن است این سوال پی بیاید که برای طراحی سایت چه چیزهایی نیاز است در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد پی با دقت با ما باشید. برای طراحی یک وب سایت اینترنتی به ابزار های مشخصی نیاز خواهیم داشت. اما باید به این موضوع توجه نمود که اصلی ترین ابزار مورد نیاز برای طراحی سایت، یک سیستم قدرتمند است. سیتسمی که ظرفیت و پتانسیل اجرا هم زمان برنامه های گرافیکی را به خوبی داشته باشد.

Notepad یا Text Editor ( ویندوز ) محیط بسیار ایده آلی برای کدنویسی سایت خواهند بود. انتخاب یک مرورگر قدرتمند هم چون کروم یا Firefox – Mozilla به منظور اجرای کدنویسی های انجام شده، ابزار دیگری است که به آن نیاز خواهیم داشت.

نرم افزار طراحی سایت مناسب برای طراحی یک وب سایت بدون دانش های مرتبط از جمله برنامه نویسی است. استفاده از نرم افزار های متداول در سال 2019 به منظور طراحی سایت اینترنتی در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است. از جمله نرم افزار هایی که در این رابطه مورد استفاده قرار گرفته است، می توان به این موارد اشاره نمود.

  • Dreamweaver
  • Google Web Designer
  • Rapidweaver
  • KompoZer
  • Front page
  • Net Objects

بهترین زبان های طراحی وب سایت 

بهترین زبان های طراحی وب سایت با توجه به هدف اصلی طراح تعیین خواهند شد. برای انتخاب یکی از بهترین زبان های موجود در حوزه طراحی سایت باید پیش از هر عامل دیگری فاکتور های ذیل را مورد بررسی قرار داد.

  • سرعت اجرا و لود سایت
  • کارایی مدنظر سایت
  • در نظر داشتن راحتی کاربران سایت
  • انتخاب یک Platform
  • بررسی زبان های مورد استفاده توسط رقبا
  • توجه به نوع مدیریت و پشتیبانی وب سایت

ASP.NET ، PHP ، JAVASCRPT را باید به عنوان محبوب ترین گزینه های پیشنهادی برای طراحی سایت در نظر گرفت. امتیاز هر یک از این زبان ها بسیار ویژه بوده و انتخاب آن ها با توجه به Platform مدنظر صورت می گیرد.

طراحی وب سایت جذاب

طراحی سایت تمامی اقداماتی است که به منظور ارائه یک یا چند نوع از خدمات آموزشی، علمی، پزشکی، سرگرمی و اطلاع رسانی انجام می گیرد. طراحی یک سایت موفق و جذاب نیازمند لایه های متعددی است.

لایه های مهم و ضروری که عبارت اند از تمامی پروسه های مرتبط با وب، گرافیک، محتوا و سئو که در کنار یکدیگر نتیجه ای ایده آل را به نمایش خواهند گذاشت. موضوع مهمی که باید به آن اشاره نمود، رعایت تمامی فاکتور های زیبایی سایت در کنار عملکرد صحیح و درست آن است.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت مجموعه نکات و ترفند هایی است که به صورت ویدیویی یا متنی در اختیار کاربران قرار می گیرد. ارتباط کاربران در دنیا وب با ویدیو های آموزشی بسیار بیش تر از هر نوع مقاله یا مقالات متنی است.

در آموزش طراحی سایت با وردپرس که یکی از رایج ترین دوره های موجود به شمار می رود، باید پیش از هر فاکتوری، هدف از طراحی وب سایت تعیین گردد. طراحی یک سایت خوب با پیش فرض های مهم و هدفمند، به طور حتم نتیجه ای رضایت بخش را به همراه خواهد داشت.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، طراحی هر نوع سایت به منزله طراحی یک ساختمان یا سازه مسکونی / تجاری است. همین موضوع موجب می گردد تا استفاده از پلتفرم های دقیق و هدفمند، تاثیر مستقیمی بر نتیجه کار داشته باشد.

حضور پررنگ و مستمر در دوره ها و کلاس های آموزش آنلاین طراحی انواع وب سایت های اینترنتی می تواند در نوع خود یکی از گام های مثبت برای یادگیری به شمار آید. اما قطعا با حضور مجموعه های قوی در ایران نیازی به طراحی سایت به صورت شخصی احساس نمی گردد.

طراحی سایت شخصی 

طراحی سایت شخصی یکی از اهدافی است که بسیاری از کاربران گوگل به دنبال آن هستند. سایت شخصی هم چون یک دفترچه یادداشت بسیار منظم است که می توان مجموعه افکار و اطلاعات مدنظر را به صورت روتین در آن یادداشت نمود.

تولید محتوا در وب سایت شخصی اصلی ترین فاکتوری است که می توان به آن اشاره نمود. یک سایت شخصی به منزله برندی تجاری است که افرار با نمایش افکار و هم چنین توانمندی های خود در آن، می توانند قدم به دنیای آنلاین بگذارند. مراحل طراحی وب سایت شخصی و اختصاصی به عبارتی برای انجام طراحی سایت شخصی به چه مواردی نیاز است:

  • انتخاب نام دامنه سایت
  • انتخاب هاست مناسب
  • انتخاب قالب سایت
  • انتخاب محتوا سایت
  • آغاز فعالیت سایت و جذب بازدید کننده

خدمات تخصصی طراحی سایت 

گروه طراحی سایت پرشیانا وب به عنوان یکی از مجموعه های موفق در ایران شناخته می شود. طراحی انواع سایت با پشتیبانی حرفه ای و دقیق توسط گروه پرشیانا انجام می گیرد. پشتیبانی از امنیت وب سایت از دیگر خدمات گروه پرشیانا وب به شمار می رود.

طراحی سایت شرکتی، سایت اختصاصی، سایت فروشگاهی و … متناسب با اهداف و هم چین نظرات مشتریان در پرشیانا وب صورت می گیرد. از دیگر خدمات گروه طراحی سایت پرشیانا وب می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • طراحی سایت کلینیک پزشکی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • پشتیبانی سایت
  • تامین امنیت وب سایت
  • تولید محتوا برای وب سایت های مختلف
  • افزایش سرعت لود وب سایت
  • فعالسازی گواهینامه SSL سایت

طراح سایت اینترنتی به منظور تعیین هزینه طراحی سایت فاکتور های متعددی را مورد بررسی قرار خواهد داد. امکان اطلاع از جزئیات طراحی سایت توسط مشتریان قطعا موجب رضایتمندی صد در صدی خواهد شد. طراحی سایت با پایتون با توجه به تقاضا مشتریان یکی دیگر از الگوریتم هایی است که با توجه به مزایا و هم چنین امتیاز های آن توسط گروه پرشیانا وب، انجام می گیرد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی بهترین بستر برای کسب اطلاعات مورد نیاز در رابطه با قیمت و کیفیت محصولات از نگاه خریداران است. کاربران سایت فروشگاهی همواره به دنبال توضیحات دقیق یک محصول و هم چنین امکان رویت محصولات به ساده ترین شکل ممکن می باشند. رضایت کاربران از محیط وب سایت فروشگاهی، موضوع مهمی است که همواره باید به آن توجه نمود. در طراحی سایت فروشگاهی باید به پارامتر های جذاب از نگاه کاربران توجه نمود. امکان اختصاصی سازی محصولات توسط مخاطبین یکی از این پارامتر ها به شمار می آید. این مجموعه در زمینه آموزش طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

طراحی قابلیت های ویژه برای سایت فروشگاهی از جمله قابلیت جستجو سریع و آسان، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود. توجه به قابلیت هایی هم چون واکنش گرای سایت و سهولت دسترسی به آن از طریق تلفن های هوشمند، موضوع بسیار مهمی است. طراحی سایت ریسپانسیو قطعا فاکتور ویژه ای است که رضایت کاربران موبایلی را نیز فراهم می نماید. نمایش کامل سایت در گوشی های هوشمند با تمامی امکانات طراحی شده، می تواند در نوع خود بسیار مهم و کارآمد باشد.  طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی به مجموعه پرشیانا وب بسپارید.

پرشیابا وب بهترین شرکت طراحی سایت می باشد، هدف اصلی این مجموعه ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی سایت و همچنین سئو و بهینه سازی سایت برای شما عزیزانی که می خواهید برای تبلیغ برند و یا فروش محصول خود سایتی را طراحی کنید این مجموعه از بهترین طراح سایت جهت طراحی سایت شما استفاده می کند.

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت با توجه به نوع سایت و امکاناتی که طراح برای شما در سایت قرار می دهد بستگی دارد. اگر می خواهید سایتی را طراحی کنید جهت کسب اطلاع از قیمت تمام شده سایت مورد نظر شما می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “نکاتی که هر طراح سایت باید بداند

  1. pr.H گفت:

    سلام خدمت شما,
    قیمت ها و شرایط پرداخت شما چگونه است؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با توجه به پکیج انتخابی شما برای طراحی سایت و نوع سایتی که میخوایید باهم فرق میکنه قیمت ها و پرداخت ها هم در 2 پارت انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *