سئو چیست ؟

SEO مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئو سایت و بهینه سازی سایت موجب ارتقا و پیشرفت جایگاه نمایش سایت شما در نتایج جستجو موتورهای جستجو می شود. از آنجایی که اکثر کاربران امروزه از طریق موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل نسبت به جستجو و پیدا کردن سایت مورد نظر خود اقدام می نماییند، با سئو شما می توانید در صفحات اول گوگل قرار گرفته و در نتیجه بازدید سایت شما بیشتر و مشتریان شما افزایش یابد.

زمانی که سایت شما که نماینگر کسب و کارتان است در رتبه های خوب و یالای گوگل قرار می گیرد مشتریان شما در سریع ترین زمانن ممکن شما را پیدا کرده و با بررسی محصولات و خدمات شما و مناسب بودن آن محصولات و خدمات برای آنها نسبت به ارتباط با شما و خرید از شما اقدام می کنند.

 

بررسی مزایای سئو سایت

ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شما در جهت افزایش رتبه سایت شما در گوگل و رسیدن به صفحه اول گوگل یکی از مهمترین خدمات گروه طراحی و بهینه سازی سایت پرشیانا وب می باشد.

در طی سالها فعالیت در زمینه سئو، تمامی خدمات ما مبتنی بر اعتماد کارفرمایان محترم بوده است، ما همواره سعی کرده ایم که با مسئولیت پذیری و ارائه خدمات سئو با بهترین کیفیت پاسخگوی اعتماد کارفرمایان عزیز باشیم.

اهمیت سئو

امروزه از سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی یاد می شود چرا که با سئو مشتریان هدف شما خیلی سریعتر شما را پیدا کرده و از خدمات شما بهره مند می شوند.

سئو از آنجا دارای اهمیت زیادی شده است که این فرآیند به گوگل کمک می کند سایت شما را به یکی از اهداف جستجو کاربران در زمینه کلمات کلیدی مربوطه معرفی نماید و شما را در ان زمینه کاری شناسایی کند.

مزایای سئو

سئو دارای 3 ویژگی عالی است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی موجود از آنبی بهره می باشند.

روش سئو یک روش هدفمند به شمار می رود در صورتی که سایر روش های تبلیغاتی اینجور نیستند.

سئو یک روش ماندگار است که ماندگاری بالایی دارد در صورتی که سایر روش های تبلیغاتی پس از اتمام مدت زمان خود به پایان می رسند.

سئو و بهینه سازی سایت از نظر هزینه ای قابل مقایسه با روش های دیگر نیست، هزینه های سئو به مراتب کمتر و پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد.

اهداف سئو سایت 

** در افزایش تعداد بازدید از سایت تاثیر بسیار زیادی دارد.

** باعث ایجاد و معرفی برند شما می شود.

** باعث بهبود رتبه نمایش در نتایج موتور جستجو می شود.

** باعث افزایش فروش محصولات شما در طولانی مدت خواهد شد.

 

افتخار ما، رضایتمندی و مشتریان وفادار ما

تعرفه ها و پکیج های سئو​ پرشیانا وب

ویژگی ها

پکیج برنزی

پکیج نقره ای

پکیج طلائی

آنالیز جامع سایت
عیب یابی و رفع اشکلات فنی سایت
یافتن کلمات کلیدی مهم و مرتبط (کیورد ریسرچ)
راه اندازی گوگل سرچ کنسول سایت
ساخت سایت مپ
بهینه سازی متا تگ های صفحات سایت
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی لینک های داخلی سایت
تدوین استراتژی و اجرای لینک سازی خارجی
بهینه سازی تصاویر سایت
پشتیبانی فنی و امنیتی سایت
بهینه سازی ساختار داخلی سایت
تدوین و اجرای کمپین های رپورتاژ آگهی
ارائه گزارش عملکرد ماهیانه در آخر هر ماه
سئو محلی
راه اندازی و مانیتورینگ گوگل آنالیتیکس
مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی
آنالیز سئو خارجی
مشاوره راه اندازی کمپین های تبلیغاتی
راه اندازی شبکه های اجتماعی و اتصال آن ها به وب سایت
آنالیز رقبا بر اساس کلمات کلیدی
آنالیز بک لینک ها و خنثی کردن بک لینک های مضر
تولید محتوای اختصاصی و یونیک 6 عدد در ماه 10 عدد در ماه 15 عدد در ماه
حداکثر تعداد کلمات کلیدی قابل پوشش 20 کلمه کلیدی 40 کلمه کلیدی 80 کلمه کلیدی
هزینه ماهیانه 8 میلیون تومان 15 میلیون تومان 20 میلیون تومان

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یعنی انجام مجموعه تکنیک ها و روش های خاص بر روی سایت که در نهایت منجر به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش فروش و مشتریان شما می شود. بهینه سازی سایت به شکلی است که در واقع به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را بهتر و سریع تر شناسایی کنند تا از فعالیت و خدمات شما با خبر شده تا در نهایت بتواند شما را به جستجو کنندگان فعالیت یا خدمات یا محصولات شما معرفی نماید.

انواع سئو

انواع سئو از نظر روش اجرا به 3 روش کلی تقسیم می شود که معروف به سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری هستند که در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

خدمات سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یعنی بکارگیری روش هایی که بر اساس قوانین و مقررات موتورهای جستجو تعیین شده اند، استفاده از این روش ها باعث بهبود طبیعی جایگاه سایت شما در گوگل شده و بسیار ماندگار خواهد بود. سئو کلاه سفید ماندگارترین و بهرین روش سئو می باشد. این روش زمان بر است و نیاز به یک بازه زمانی طولانی دارد که به صورت پیوسته و دائمی انجام گردد، به نتیجه رسیدن در آن زمان می برد اما وقتی به نتیجه می رسد بسیار ماندگار است. پرشیانا وب تمامی خدمات سئو خود را مبتنی بر سئو کلاه سفید انجام می دهد، این روش می تواند در طولانی مدت اعتماد گوگل را جلب نماید و باعث افزایش بیش از پیش بازدید کنندگان از سایت شما گردد.

خدمات سئو کلاه سیاه

روش سئو کلاه سیاه به مجموعه روش هایی گفته می شود که به صورت غیر متعارف انجام می شوند و قصد فریب موتورهای جستجو از قبیل گوگل را دارند تا خیلی سریعتر به رتبه های بالای نتایج جستجو گوگل برسند. شاید با استفاده از این روش بازدید سایت زیاد و سایت به صفحات بالای گوگل برسد ولی نتایج بدست آمده از این روش به هیچ عنوان ماندگار نخواهند بود و گوگل و دیگر موتورهای جستجو خیلی سریع از فریب کاری سئوکار مطلع خواهند شد و خیلی سریع با جریمه های سنگینی از سوی گوگل مواجعه خواهد شد.

خدمات سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری نیز یکی از انواع روش های اجرایی سئو می باشد که با قوانین موتورهای جستجو ( گوگل ) مغایرات داشته ولی طوری پیاده سازی می شود که گوگل متوجه این موضوع نمی شود. روش سئو کلاه خاکستری همانند سئو کلاه سیاه می باشد ولی ریسک کمتری نسبت به آن دارد. این روش هم شاید درکوتاه مدت جواب دهد ولی در بلند مدت مطمعنا توسط الگوریتم های جدیدی که هر ساله توسط گوگل به اجرا در می آیند شناسایی می شوند.

خدمات سئو داخلی سایت

سئو داخلی یعنی بهینه سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو به شکلی در واقع فقط با صفحات داخلی سایت کار دارد و کاری به بیرون سایت شما ندارد. سئو داخلی سایت فاز اول سئو می باشد و به شما کمک می کند که سایتتان به رتبه های بالای گوگل برسد. با سئو داخلی سایت گوگل به راحتی سایت شما را پیدا کرده و بررسی قرار می دهند. سئو داخلی سایت شامل مواردی مانند لینک سازی مقالات ، افزایش سرعت لود سایت، دسته بندی خدمات و محصولات، بهینه سازی کدهای سایت.

خدمات سئو خارجی سایت

منظور از سئو خارجی اجرای تکنیک ها و فرآیندهایی در بیرون از سایت است که به سئو سایت شما کمک می کند. این مجموعه فرآیند تماما در خارج از سایت مورد نظر انجام می شوند، در واقع سئو خارجی سایت مکمل سئو داخلی سایت است، سئو صفحات داخلی سایت و محتوای خوی به تنهایی کار ساز نیست ، نیاز است که مجموعه تکنیک هایی مانند بک لینگ سازی ، معرفی به موتورهای جستجو و … برای سایت صورت بگیرد.

خدمات سئو

خدمات سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که گذر زمان بر روی سایت که داخل سایت و چه خارج سایت صورت می گیرد تا بتواند سایت را با کلمات کلیدی مختلف به صفحات اول و رتبه های برتر گوگل برساند. واقعیت اینجاست که یک سایت با طراحی خالی در گوگل شناخته نخواهد شد، نیاز است که بر روی سایت کارهایی صورت بگیرد به طور مرتب و منظم که به گوگل این کمک را بکند که سایت را شناسایی کند و در نتایج جستجو خود نمایش دهد و این فعالیت ها باید تا مادامی که یک سایت وجود دارد ادامه داشته باشد.

گروه سئو و بهینه سازی پرشیانا وب جهت فراهم کردن شرایط بهبود رتبه سایت شما و افزایش بازدید سایت و بازدهی بیشتر برای کسب و کار شما، خدمات سئو خود را با بالاترین کیفیت و با استفاده از استاندارد ترین تکنیک های روز سئو به شما عزیزان ارائه می نماید.

خدمات بهینه سازی سایت پرشیانا وب

افزایش رتبه در گوگل

بهبود جایگاه شما در گوگل با بهینه سزی و سئو سایت و رعایت قوانین سئو کاملا امکان پذیر است. ما با استفاده از بهترین تکنیک های سئو و بر حسب جدیدترین الگوریتم های سئو گوگل سایت شما را در عرض چند ما به صفحه اول گوگل می آوریم. این زمان بستگی به رقابتی بودن کلمات کلیدی سایت شما دارد، اینکه چقدر کلمات کلیدی سایت شما رقابتی هستند می تواند در زمان بالا آمدن سایت تاثیر گذار باشد.

سئو سایت حرفه ای

ما در پرشیانا وب سئو سایت حرفه ای را به شما عزیزان ارائه می دهیم. از این رو برای انجام یک سئو سایت حرفه ای نیاز است که آخرین الگوریتم های گوگل را بشناسیم و با بهره گیری از علم بالا و برای رسیدن به صفحه اول گوگل به صورت حرفه ای اقدام به انجام این فرآیند نماییم.

برطرف نمودن مشکلات فنی سایت

قبل از شروع فرآیند سئو نیاز است که به بهبود زیر سایت اصلی سایت بپردازیم ، بررسی کدهای سایت و بهینه سازی کدهای سایت و دیگر مشکلات فنی و برنامه نویسی اولین قدمی است که ما در پرشیانا وب در شروع فرآیند سئو سایت انجام می دهیم.

تحلیل و بررسی رقبا و جایگاه فعلی آنها

بررسی رقابتی بودن زمیه کاری سایت، بررسی و آنالیز وضعیت رقبای شما و جایگاه آنها و جایگاه فعلی سایت شما در نتایج گوگل و همچنین بررسی میزان رقابتی بودن و سختی کلمات کلیدی و جمع آوری کلمات کلیدی زمینه کاری سایت شما از جمله فعالیت هایی است که در این قسمت صورت می گیرد.

تولید و مدیریت محتوا

تولید محتوا براساس اصول بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین و موثر ترین قسمت ها در رتبه بندی سایت ها می باشد ، با تولید محتوای مناسب و با کیفیت ضمن جذب کاربران به صورت طبیعی، باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل می شود.

تولید محتوای سایت باید با کیفیت، مناسب و خلاقانه باشد تا کاربران را جذب کند ، استاندارد های نوشتاری و تنظیمات چگالی کلمه کلیدی مورد نظر در تولید محتوای سایت تخصصی ترین بخش سئو وب سایت است که توسط تیم سئو کار پرشیانا وب محقق خواهد شد.

تولید محتوا  سایت می بایست بر اساس کلمات کلیدی شما و بدون کپی برداری از جای دیگری باشد. کیفیت این محتوای تولید شده تاثیر بسیار زیادی بر رتبه گیری آن کلمه در گوگل دارد.

ایجاد بک لینک های طبیعی

اگر چه امروزه از اعتبار بک لینک ها کم کم دار حال کاسته شدن می باشد، اما هنوز دارای اعتبار می باشند و تاثیر گذار هستند و باعث دادن قدرت و اعتبار به سایت و بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو می شوند. نکته مهم اینجاست ه از چه سایت هایی بک لینک گرفته شود و از سایت هایی گرفته نشود از جمله موارد تخصصی است که گروه خدمات سئو پرشیانا وب به آن می پردازد. ایجاد بک لینک ها می بایست بصورت طبیعی انجام شود در غیر اینصورت می تواند صدمات زیادی به وب سایت شما وارد نماید.

فعالیت در دایرکتوری های هدف

دایرکتورهای هدف با داشتن قدرت و اعتبار زیاد خود می توانند بطور خیلی زیادی به سایت ها کمک نمایند. دایرکتوری های هدف برای  سایت ها در زمینه های مختلف، متفاوت می باشند. فعالیت در دایرکتورهای هدف یکی دیگر از خدمات سئو قابل ارائه توسط گروه سئو پرشیانا وب می باشد.

مدیریت وبلاگ

ثبت و ایجاد وبلاگ و استفاده از آنها برای اعتبار بخشی به سایت یکی دیگر از خدمات ماست. وبلاگ ها با داشتن اعتبار زیاد می توانند به سایت شما کمک زیادی کرده و اعتبار زیادی ببخشند. گرفتن لینک از این وبلاگ ها امر تاثیر گذاری خواهد شود.

خدمات سئو محلی

خدمات سئو محلی شامل سئو کسب کار شما است به طوری که با جستجو کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما در منطقه های نزدیک به شما، گوگل سایت شما را در نتایج جستجو نمایش می دهد. امروزه سئو محلی بسیار رونق پیدا کرده است و افزایش چشمگیری در بازدید از سایت و افزایش مشتریان محلی را را دارد.

لینک سازی استاندارد

بک لینک گذاری حرفه ای و مطابق با اصول سئو در معتبر ترین سایت ها یکی دیگر از خدمات سئو پرشیانا وب می باشد.

تحلیل آمار بازدیدکنندگان از سایت و بررسی رفتار آنها

تجزیه و تحلیل و آنالیز آمار بازدید از سایت شما و بررسی رفتار کاربران یکی دیگر از خدمات سئو پرشیانا وب می باشد.

قیمت سئو

هزینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به پارامترهای زیادی وابسته است. برآورد قیمت سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت خواهد بود، بدست آوردن قیمت سئو سایت با آنالیز کلمات کلیدی سایت ، میزان رقابتی بودن آنها و نوع سئو متفاوت خواهد بود. ما در پرشیانا وب پکیج های آماده خدمات سئو را خدمت شما آماده کرده ایمف با توجه به نوع پکیج انتخابی هزینه خدمات سئو فرق می کند.

عوامل تاثرگذار در قیمت سئو :

** عمر سایت و دامنه

** تعداد کلمات کلیدی مورد نظر جهت انجام خدمات سئو

** میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی زمینه کاری

** وضعیت و جایگاه فعلی سایت

** وضعیت فعلی رقبای شما در آن کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقبا

** وضعیت فعلی لینک های داخلی سایت

** طراحی قالب جدید و یا بهینه سازی قالب فعلی سایت

** وضعیت و جایگاه فعلی سایت در موتورهای جستجو

** وضعیت فعلی محتوای سایت

** کیفیت و ارزش بک لینکهای موجود

** مشاوره، آموزش و پشتیبانی

تجربه ما نشان داده که بسیاری از کارفرمایان با توجه به عدم شناخت کافی از مباحث سئو، قادر به درک کامل پروسه قیمت گذاری خدمات سئو نیستند و صرفا یک عدد ثابت از ما می خواهند در حالی که با توجه به رقابتی بودن کسب و کارها و سخت بودن رقابت در بعضی از کلمات کلیدی این نوع قیمت گذاری هیچ اعتباری نخواهد داشت.

برای استعلام هزینه خدمات سئو سایت و آنالیز کلمات کلیدی خود با ما تماس بگیرید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت خدمات سئو سایت تان را به با توجه به میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی زمینه کاری شما، خدمتتان اعلام خواهیم کرد.

 

سوالات متداول سئو و بهینه سازی سایت

آیا رسیدن به رتبه یک گوگل تضمینی است؟

خیر هیچ تضمینی برای رتبه یک شدن وجود ندارد زیرا الگوریتم ها گوگل مدام در حال تغییر هستند،اما رسیدن به صفحه اول گوگل امکان پذیر است

چقدر زمان لازم است تا بازخورد دریافت کنیم؟

سئو امری زمان بر است،اما برای مشاهده تاثیرات آن حداقل 4 ماه زمان لازم است

آیا سئو امری ماندگار است؟

بله اگر سئو به صورت درست پیاده سازی شود،اثرات آن ماندگار است.اما باید توجه داشت که رقبا هم درحال بهینه سازی سایت خود هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “خدمات سئو و بهینه سازی سایت

  1. سپهر گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. خدمات سئو کلاه سیاه هم انجام میدید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر اصلا ، چراکه گوگل به سرعت متوجه خواهد شد.

  2. جواد صمدی گفت:

    سلام.آیا بهینه سازی شما برای سایت ها تضمینیه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله پیاده سازی و اجرای خدمات سئو تضمینی می باشند.

  3. Reza گفت:

    سلام اثرات سئو برای سایت ها از کی قابل مشاعده است؟

    1. admin گفت:

      با سلام
      حداقل 3-4 ماه باید از زمان شروع کار سئو گدشته باشد.

  4. F.rahimi گفت:

    امکان رسیدن به رتبه یک گوگل وجود داره؟

    1. admin گفت:

      با توجه به میزان رقابت در آن کلمه کلیدی این امکان وجود دارد و در صورتی که رقابت خیلی زیاد باشد شانس کمتری وجود دارد.

  5. مهرداد گفت:

    ببخشید میخواستم بدونم روش های سئو شما قانونیه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، منظورتون کلاه سفید هست ؟ بله، تمام روش های پیاده سازی سئو ما ، سئو کلاه سفید می باشند و به صورت کاملا طبیعی هستند.

  6. نعمتی گفت:

    ریپورتاژ آگهی به عهده شماست یا به عهده خودمون

    1. admin گفت:

      با سلام، راه اندازی و میدریت کمپین های رپورتاژ آگهی بر عهده ما بوده اما هزینه آن بر عهده کارفرما می باشد.

  7. رشیدی گفت:

    بهبود خدمات سئو هم شما انجام میدید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله

  8. kamran گفت:

    هزینه های سئو به چه شکل است؟

    1. admin گفت:

      بسته به پکیج انتخابی شما، هزینه های خدمات سئو مشخص خواهد شد.

  9. lian گفت:

    سلام. روش های دیگه ی مارکتینگ جز سئو رو هم انجام میدید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله ، کلیه خدمات در زمینه دیجیتال مارکتینگ خدمت شما ارائه خواهد شد.

  10. k1 گفت:

    کاش درباره ی دایکتوری ها یکم بیشتر توضیح میدادید

  11. tk گفت:

    سلام.
    امکان پرداخل اقساطی هم دارید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، پرداخت هزینه خدمات سئو به صورت ماهیانه می باشد

  12. مر_یم گفت:

    وقت بخیر
    هزینه قبل از شروع کار دریافت میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، هزینه خدمات سئو سایت به صورت ماهیانه و در اول هر ماه دریافت می گردد.

  13. اکبری گفت:

    سلام بصورت قسطی هم میشه پرداخت کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام، بله، هزینه به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

  14. سرتیپی گفت:

    سلام
    برای مشاوره در مورد اینکه کدام پکیج برای سایت من مناسب هست باید چطور با شرکت شما ارتباط برقرار کنم؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با شماره 09129341229 تماس بگیرید. یا فرم ثبت سفارش خدمات را در سایت پر نمایید.

  15. فریدون گفت:

    برای رسیدن به صفحه ی اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

    1. admin گفت:

      سلام، با توجه به وضعیت فعلی سایت و میزان رقابت متفاوت می باشد اما حداقل 6 ماه زمان لازم است.

  16. حقیقت گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    هزینه ی مشاوره برای سئو چقدر هست؟

    1. admin گفت:

      سلام، هزینه مشاوره خدمات سئو یاست ، با توجه به نوع کسب و کار سایت و وضعیت فعلی سایت متفاوت می باشد، جهت اطلاع از هزینه های دقیق تماس حاصل فرمایید.

  17. sadri گفت:

    بعد از رسیدن به نتیجه ی نهایی باز هم پشتیبانی می کنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خدمات سئو سایت تا هر زمان که لازم بدانید ادامه دار خواهد بود.

  18. sn گفت:

    سلام
    چه برنامه ای دارید برای بعد از اینکه به رتبه ی نهایی رسیدیم در همون جایگاه بمونیم؟

    1. admin گفت:

      سلام، باید کار سئو سایت مداوم باشه.

  19. آفتابگردون گفت:

    سلام. قرارداد سئو چند ماهه نوشته میشود؟

    1. admin گفت:

      سلام، حداقل 6 ماهه و حداکثر 1 ساله

  20. محمد گفت:

    سلام میخواستم بدونم خدمات رفع اشکال و همراهی بعد از اتمام قرار داد هم ادامه پیدا میکند؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر بعد از اتمام قرارداد سئو این خدمات ارائه نمی گردد.

  21. محمد گفت:

    سلام میخواستم نمونه کارهای شما رو ببینم و با مشتریانتون درباره شما تحقیق کنم،امکانش هست؟

    1. admin گفت:

      با سلام بله حتما، نمونه کارهای ما افتخار ما هستند.

  22. علیرضا ولی نژاد گفت:

    سلام هزینه مشاوره چقدر است؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بستگی به پروژه شما دارد، هزینه های ما بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *