امروزه با توجه به افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و افزایش فضای رقابت اینترنتی و نیاز به دیده شدن در این بازار پر رقابت نیاز به ایجاد کسب و کار به صورت اینترنتی و تبلیغات بیشتر از پیش احساس می شود. مسلما امروزه بیشتر مشاغل و کسب و کارها مایل به دیده شدن در فضای مجازی هستند. این یعنی نیاز کاربران بیشتر به سمت خدمات آنلاین رفته است. در حال حاضر  در کل دنیا می توان گفت که بیش از 70 درصد روند فروش انواع کالاها و ارائه خدمات و همچنین معرفی شدن یک کسب و کار موفق از طریق طراحی سایت مناسب با آن حرفه و کسب و کار و فضای مجازی انجام می شود. نیاز است کسب و کارهای فیزیکی برنامه ای برای رفتن به سمت فضای مجازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یا معرفی شرکت ،خدمات و محصولات خود داشته باشند.

طراحی سایت تهران پرشیانا وب در حدود 5 سال است که فعالیت های خود را در زمینه های طراحی سایت و سئو آغاز کرده است که از خدمات طراحی سایت پرشیانا وب می توان به طراحی سایت ریسپانسیو و طراحی وب سایت حرفه ای در کنار طراحی سایت اختصاصی اشاره کرد.

 

شرکت طراحی سایت تهران
طراحی سایت در تهران

همین حالا تماس بگیرید :

مشاوره و سفارش طراحی سایت:

09129341229

بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل و یا شرکت های بزرگ، زمانی که تصمیم می گیرند برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنند با این سوال و چالش مواجه می شوند که چگونه می توانند یک شخص یا شرکت قابل اعتماد برای طراحی یا سئو سایت خود پیدا کنند و کسی را که انتخاب کنند که مسئولیت پذیر باشد تا بتوانند روند پیشرفت کار خود را به ایشان بسپارند.

طراحی سایت و راه اندازی آن اصلیترین و مهمترین ستون یک کسب و کار مجازی است. امروزه یک وب سایت همانند یک فروشگاه یا یک شرکت می باشد که می تواند نشانگر سلیقه، شخصیت و قدرت شما باشد.

در واقع طراحی سایت اولین قدم در فرایند راه اندازی و معرفی یک کسب و کار به صورت آنلاین است. در ادامه گسترش و معرفی بیشتر و شناخته شدن یک کسب و کار نیاز است که کارهایی مانند بهینه سازی سایت و معرفی کسب و کار در شبکه های مجازی نیز صورت بپذیرد.

 جهت انجام طراحی سایت خود توسط تیم پرشیانا وب، می توانید با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

پکیج های طراحی سایت پرشیانا وب

کلیه پکیج های اعلام شده در زیر به صورت استاندارد بوده، با توجه به نوع کسب و کار و امکاناتی که از طرف مشتریان عزیز اعلام می گردد قیمت ها می تواند متفاوت باشند.

هزینه خرید هاست و دامنه بر عهده مشتریان می باشد.

ویژگی ها شرکتی فروشگاهی اختصاصی
کاملا داینامیک
کاملا ریسپانسیو
مشاوره خرید هاست و دامنه
فرم ساز حرفه ای
ماژول پیامک سایت
ماژول وبلاگ
مدیریت مقالات و اخبار
قابلیت چند زبانه بودن سایت
درج لوکیشن گوگل در سایت
اتصال به شبکه های اجتماعی
بهینه سازی (سئو) پایه
مشاوره رایگان سئو
سیستم گزارش گیری فروش
سیستم رزرویشن حرفه ای
اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
سیستم چت آنلاین
سیستم ثبت نام و عضویت کاربران در سایت
راه اندازی گوگل سرچ کنسول
طراحی کاملا اختصاصی
پشتیبانی فنی رایگان 6 ماهه 1 ساله 1 ساله
صفحات ساخته شده حداکثر 15 صفحه حداکثر 25 صفحه توافقی
آموزش کار با پنل ادمین حداقل 10 دقیقه فایل آموزش تصویری حداقل 20 دقیقه فایل آموزش تصویری توافقی
هزینه طراحی از 10 میلیون تومان از 15 میلیون تومان توافقی

خدمات طراحی انواع سایت در پرشیانا وب

 

طراحی سایت استاتیک

سایت استاتیک نوعی سایت است که در طول وجود آن نیاز به تغییرات زیادی در آن نمی باشد معمولا و معمولا کسانی که از این جور سایت ها استفاده می کنند تغییرات زیادی در آینده نخواهند داشت بر روی این نوع سایت ها. سایت استاتیک در واقع امروزه منسوخ شده است. در این جور سایت ها تمامی مطالب در ابتدای کار به طراح سایت داده می شود که در زمان طراحی سایت در سایت قرار دهد.

سایت استاتیک به سایتی گفته می شود که در طول حیاتش چندان نیاز به تغییر ندارد، یا اگر هم داشته باشد، از نظر زمانی محدودیتی ندارد. در طراحی سایت استاتیک تمامی مطالب وب سایت به طراح سایت ارائه می شود و همزمان با طراحی، مطالب آن نیز در داخل صفحه گنجانده خواهد شد.

طراحی سایت داینامیک

سایت های داینامیک یکی از انواع طراحی وب سایت است که در آن می توان به راحتی و با استفاده از پنل مدیریت تغییرات بسیار زیادی را در تمامی قسمت های سایت اعمال کرد. می توان روزانه و به تعداد نا محدود مطالب جدید به سایت اضافه یا بروز رسانی کرد بدون هیچ نگرانی. این نوع سایت ها معمولا برای کسانی مناسب است که تغییرات محتوی سایت آنها همیشگی است.

طراحی سایت حرفه ای

لزوم طراحی سایت حرفه ای و قوی و داشتن پشتیبانی خوب که در تمام مدت بتواند به شما سرویس ارائه کند این قابلیت را به شما می دهد که سود سرشاری که در فعالیت در این بخش وجود دارد را به سمت شما سرازیر نماید. یک سایت حرفه ای با داشتن امکانات کافی لازمه یک کسب و کار در این بازار رقابتی و پر ترافیک می باشد. می توانید با اتنخابی هوشمندانه در این زمینه شروع به کار نمایید تا از فرصت هایی که می تواند به شما کمک کند بهره مند شوید.

برخی از نمونه کارهای طراحی سایت پرشیانا وب:


 

طراحی سایت پزشکی

طراحي سایت پزشکی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد با کارائی بالا برای تمام پزشکان و حتی کلینیک های زیبایی و پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. وجود امکانات متنوع و کار ساز در طراحی سایت پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، پرشیانا وب همواره سعی کرده است که تمامی امکانات لازم را در طراحی سایت پزشکی به کار گیرد تا رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد.

گروه طراحی سایت پرشیانا وب به واسطه تجربه خود نقاط ضعف و قوت حضور در این فضا را می داند و با کامل ترین مجموعه ممکن برای پزشکان آماده ارائه خدمات در طراحی و پشتیبانی سایت پزشکان می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی یا به تعبیر دیگر فروشگاه اینترنتی برای یک کسب و کار بسیار لازم و مفید است و کسب و کارهای زیادی به این کار روی آورده اند.

یک سایت فروشگاهی همانند یک فروشگاه شبانه روزی 24 ساعته می باشد که هیچ موقع تعطیل نمی باشد و نیروی انسانی بسیار کمتری نسبت به یک فروشگاه در دنیای واقعی نیاز دارد. با راه اندازی این سایت ها یک خریدار به راحتی می تواند در فروشگاه به دنبال اجناس مورد نظر خود بگردد و کالای خود را به راحتی خریداری کند. مهم ترین ویژگی فروشگاه اینترنتی این می باشد که هم باعث کم کردن هزینه های خریدار و هم کم کردن هزینه های فروشنده می شود.

گروه طراحی سایت پرشیانا وب در تمامی مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کنار شما خواهد بود و برای موفقیت شما تمامی تجربیات و تخصص خود را به کار می گیرد.

طراحی سایت شخصی

یک کسب و کار بزرگ از ایده های کوچک شروع می شود. هر شخصی می تواند با وب سایت شخصی خود به کسب و کار بپردازد. تعداد افرادی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند روز به روز رو به افزایش است.

طراحی سایت شخصی علاوه بر ایجاد رزونه کاری آنلاین شما می تواند برای شما موقعیت های تجاری بی نظیری نیز در آینده بوجود بیاورد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک مخصوص مشاورین املاک و افرادی که می خواهند جلوتر و موفق تر از همکاران خود باشند مناسب است. اینگونه سایت ها باید طوری طراحی شوند و از امکانات خوبی برخوردار باشند که هر کاربری به راحتی بتواند در آن به جستجوی ملک مورد نظر خود و انتخاب آن بپردازد.

داشتن یک سایت املاک با امکانات کافی برای یک مشاوره املاک امروزه ضروری است، قرار دادن تمامی فایل های موجود و ملک های قابل خرید و فروش در این سایت می تواند مشتریان بسیار زیادی را به کسب و کار شما جذب و باعث افزایش درآمد شما در طولانی مدت گردد.

طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی اصلی ترین عنصر قالب سایت می باشد، قالب سایت نشان دهنده هویت شرکت شماست، هچنین استفاده از ابزارهای مناسب و وجود امکانات کافی نیز از لازمه های طراحی سایت شرکتی می باشد. ظاهر سایت باید کاربر پسند باشد و شما باید بتوانید به راحتی تمامی خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارید تا بیشترین بازخورد از بازدید کنندگان سایت را داشته باشید.

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل و یا سایت گردشگری یکی از نیازهای شرکت های خدمات گردشگری یا هتل ها می باشد. امروزه اکثر مسافران در سراسر دنیا از طریق سایت و به صورت آنلاین نسبت به رزرو هتل و رزرو تور های گردشگری اقدام می نمایند. در طراحی سایت هتل می بایست تمامی خدمات و امکانات هتل را در سایت و برای مسافران به نمایش گذاشت تا از طریق سایت بتوانید بالاترین میزان بازخورد را داشته باشید. در اینگونه سایت ها به دلیل اینکه امکان حضور مسافران خارجی نیز زیاد است چند زبانه بودن آن نیز بسیار مهم است.  طراحی سایت برای یک هتل یا مرکز گردشگری می تواند بزرگ ترین سرمایه آنها برای مطرح کردن خود به مسافرین داخلی و خارجی باشد.

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری می تواند کمک شایانی به هنرمندانی باشد که هنوز نسبت به معرفی خود و آثار خود اقدامی نکرده اند. یک هنرمند می تواند با نمایش آثار و محصولات خود نسبت به فروش آنها چه به صورت آنلاین و چه به صورت غیر آنلاین اقدام نمایند. با این کار دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد برای اجاره یک نمایشگاه یا سالن نمی باشد. همچنین با طراحی سایت هنری یک هنرمند، مخاطبان و طرافدارن آنها می توانند به عضویت در آن سایت در آمده، از آخریناخبار مربوط به آن هنرمند نیز با خبر شوند.

طراحی سایت تجاری

با طراحی سایت تجاری امکان تبلیغات و معرفی محصولات یک شرکت یا مجموعه به راحتی فراهم می گردد. در اینگونه سایت ها امکاناتی همچون ثبت سفارش آنلاین می تواند وجود داشته باشد تا شما ضمن معرفی شرکت و مجموعه خود و معرفی رزومه شرکت به معرفی و نمایش محصولات نیز بپردازید.

طراحی سایت پوشاک

در طراحی وب سایت هایی که محصولات پوشاک عرضه می کنند پارامترهای مهمی برای ارائه صحیح محصولات وجود دارد که با رعایت آنها، مالک وب سایت می تواند امتیاز بالاتری نسبت به رقیبان خود داشته باشد. مهم ترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چگونه می توانید نمونه کار ها و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید به شکلی که بتوانند بهترین انتخاب خود را انجام دهند و باعث شود تا این مشتری دوباره به سایت شما سر بزند و از شما خرید کنند؟

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

زمینه ورزشی خود را به دیگران معرفی کنید. سابقه و اطلاعات ورزشی شما برای افراد زیادی مهم می باشد. شاید لازم باشد تا محصولات مرتبط با ورزش را به صورت آنلاین به فروش برسانید. با طراحی یک وب سایت  ورزشی حرفه ای می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و نسبت به فروش بیشتر محصولات ورزشی خود یا امکانات و خدمات ورزشی خود اقدام نمایید.

طراحی سایت خبری

یک وب سایت خبری نیازمند بروز بودن محتوا و مطالب خود می باشد، این نوع سایت ها با استفاده از دسته بندی ها و چینش مناسب و استفاده از عکس ها، متن ها، ویدئو ها و … باید بتواند نظر مخاطبان خود را بخوبی جلب نماید. اینگونه سایت ها بسیار پر بازدید می باشند پس لازمه داشتن سرعت و امنیت بالا در اینگونه سایت ها احساس می شود. همچنین ریسپانسیو بودن این سایت ها از مهمترین امکاناتی است که در ابتدای امر طراح سایت باید مد نظر قرار دهد.

طراحی سایت بازرگانی

طراحی وب سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه های بازرگانی و تجارت و  امور واردات و  صادرات فعالیت دارند بسیار ضروری می باشد. این وب سایت در واقع یک پل ارتباطی قوی بین مشتریان بازار داخلی و خارجی می باشد که می توانند بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی جهت گسترش روابط اقتصادی با مجموعه شما در ارتباط باشند و از خدمات شما استفاده کنند.

یکی از نیازمندی های اینگونه سایت ها چند زبانه بودن آنها است تا بتوانند تمامی خدمات و محصولات خود را به تمام مردم دنیا به نمایش بگذارند.

طراحی سایت سازمانی

وب سایت رسمی یک سازمان می تواند خدمات از قبیل اطلاع رسانی به کارکنان آن سازمان ، در اخبار مربوط به زمینه کاری آن سازمان و درج اطلاعیه ها و بخشنامه های مربوطه باشد. اینگونه سایت ها معمولا بصورت کاملا رسمی طراحی می شوند و از رنگ ها و نماد های رسمی استفاده می شود در این سایت ها.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

از مهمترین پارامترهای طراحی سایت آژانس مسافرتی معرفی کامل و دقیق تمامی تورها و خدمات آژانس می باشد. تمرکز بر روی معرفی تورهای داخلی یا خارجی، معرفی اماکن گردشگری و تفریحی که آژانس شما خدمات مسافرتی آن را انجام می دهد از دیگر امکانات این سایت می باشد. همچنین امکان رزرو آنلاین تورها در سریع ترین زمان و امکان پرداخت آنلاین هزینه ها از دیگر مکانات مورد نیاز طراحی سایت آژانس گردشگری می باشد.

طراحی سایت آموزشی

در اینگونه سایت ها باید آموزش های مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم گردد. همیشه بروز باشد و همچنین دوره های آموزشی مختلفی را در خود داشته باشد. در سایت آموزشی شما می توانید دوره های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کنید، می توانید شرایطی را فراهم نمایید تا کاربران به صورت آنلاین کلاس ها و دوره ها رو ثبت نام نمایند.

طراحي سایت موسسه آموزشی می تواند تفاوت های بسیاری با طراحي سایت های دیگر داشته باشد و دلیل اصلی این تفاوت، ساختار موسسات آموزشی می باشد. در سایت های که برای این موسسات توسط گروه طراحی پرشیانا وب طراحی شده است از ماژول های اختصاصی بسیاری جهت ثبت نام،آموزش آنلاین و معرفی موسسه و… استفاده شده است. زیبایی و راحتی کار با قالب سایت می تواند تاثیر به سزایی در جلب توجه کاربر داشته باشد.

طراحی سایت صنعتی

هدف از طراحي سايت براي مراکز صنعتی یا كارخانه ها می تواند هم به جهت جهت معرفي محصولات باشد و هم برای فروش برخي از محصولات به صورت اينترنتي و آنلاین. با توجه به رقابتی شدن هر چه بیشتر در بازارهای داخلي و خارجي، تمامی صنايع درصدد معرفي محصولات و خدمات صنعتي و تجاری خود به بازار و ابراز تمايز آنها با ديگر محصولات موجود در بازار هستند. از اين رو طراحي سايت صنعتی می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

یک سایت صنعتی با قابلیت معرفی محصولات، خدمات و رزومه خود باید به شکلی باشد که بتواند با افزایش بازدید و معرفی شدن در دنیای وب میزان فرش خود را بالا ببرد و مشتریان جدیدی نیز به بازار خود بیافزاید.

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی ریسپانسیو

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است، این CMS با مدیریت قوی محتوی این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند به راحتی نسبت به تغییر محتوی و تغییرات دیگر در سایت اقدام کنند.وردپرس سیستمی رو به رشد است و کاربران آن در جهان در حال افزایش می باشد.

به جرات می اوان گفت که طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین ایده ها برای طراحی و راه اندازی و مدیریت یک سایت می باشد. مهمترین ویژگی وردپرس داشتن امکانات فراوان به همراه افزونه ها و قابلیت های فراوان و متنوع، محیطی کاربر پسند و بسیار آسان و راحت در مدیریت سایت.

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه

یکی از لازمه های یک کسب و کار که مشتریان غیر فارسی زبان دارد یا قصد تجارت و ارتباط با مشتریان خارج از کشور به جهت جذب آنها دارد طراحی سایت چند زبانه می باشد.

یکی از اقدامات مهم در بازاریابی اینترنتی طراحی سایت چند زبانه می باشد. قطعا طراحی وب سایت چند زبانه می تواند بر معرفی و جذب مشتریان بین المللی کسب و کار شما تاثیر مثبتی بگذارد.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو امروزه از مهمترین پارامترهای یک طراحی سایت حرفه ای می باشد. نمایش بدون ایراد و بهم ریختگی در نمایشگرهای مختلف با ابعاد مختلف و نمایش درست تمامی آیتم های موجود در سایت موضوعی است که نه تنها برای کاربران سایت که بر روی سئو سایت تاثیر بسیار مثبتی دارد.

امروزه بیش از نصف ترافیک موجود در اینترنت با استفاده از گوشی های تلفن همراه و تبلت ها انجام می شود، قاعدتا اگر طراحی یک وب سایت به صورت ریسپانسیو نباشد در این دستگاه ها نمی توان سایت را به خوبی مشاهده و از امکاناتش استفاده کرد.

تمامی سایت های طراحی شده در پررشیانا وب قابلیت ریسپانسیو را دارا می باشند که می تواند یک تجربه بصری خوب را برای کاربران فراهم نماید.

طراحی سایت تهران

پرشیانا وب یک گروه طراحی سایت در تهران می باشد که با بهره گیری از نیروهای پرتوان، خلاق و مسئولیت پذیر و می تواند نیاز شما در طراحی انواع سایت را تامین نماید.

ما در پرشیانا وب می توانیم بنا به نیاز، سلیقه و در خواست شما در طراحی انواع سایت و پشتیبانی از آن را به صورت حرفه ای بر طرف نماییم.

قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، تمامی این عوامل می توانند در هزینه نهایی طراحی یک سایت تاثیرگذار باشند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طراحی سایت :

هزینه ثبت دامین

هزینه ثبت و خرید یک دامنه با توجه به پسوند آن دامنه متفاوت می باشد. هزینه ثبت دامنه داخلی ایران ( ir ) بسیار ارزان تر از دامنه های بین المللی مانند com.  می باشد.

قیمت هاست

قیمت هاست نیز با توجه به نوع سرور هاست، میزان فضای درخواستی، داخلی یا خارجی بودن سرور هاست، اشتراکی یا اختصاصی بودن فضای هاست متفاوت می باشد. معمولا برای سایت های معمولی که از ترافیک خیلی بالایی برخوردار نیستند از هاست های اشتراکی استفاده می شود.

امکانات وب سایت

امروزه طراحی سایت ها به گونه ای انجام می شود که قابل انعطاف باشد، به گونه ای که مدیر سایت به راحتی بتواند آیتم های مختلف را به سایت اضافه، ویرایش و یا حذف کند. این آیتم ها شامل: گالری تصاویر، اسلایدر، ماژول نمایش اخبار، نظرات کاربران و … می باشند.

امکانات یک وب سایت همچنین می توانند شامل مواردی مانند اتصال به درگاه پرداخت، ثبت نام آنلاین، ارسال ایمیل گروهی، گرافیک خاص ، فروش آنلاین محصولات و … باشند.

در نظر داشته باشید که تمامی امکانات مورد نیاز سایت خود را در ابتدای کار به طراح سایت اعلام نمایید، در صورتی که بعد از کد نوسی و راه اندازی سایت امکانی خاص که اضافه بر امکانات گفته شده مورد نیاز شما باشد شامل اضافه شدن هزینه ها می شود.

حجم مطالب اولیه و تعداد صفحات

یکی دیگر ازپارامترهایی که بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است حجم مطالب اولیه سایت مانند مقالات و عکس ها و تعداد صفحات سایت می باشد. قطعا اگر این مطالب بیشتر از یک حد استانداردی باشند شامل پرداخت هزینه بیشتری از سوی کارفرما می شود.

زبان های سایت

تک زبانه یا چند زبانه بودن یک سایت کاملا بر روی قیمت نهایی طراحی سایت تاثرگذار خواهد بود. وب سایت های چند زبانه نسبت به وب سایت های تک زبانه هزینه بیشتری خواهد داشت.

نوع سایت 

بسته به اینکه نوع سایت مورد نظر چه نوعی خواهد بود، می تواند بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذار باشد. مثلا طراحی سایت فروشگاهی با امکانات پرداخت آنلاین معمولا بیشتر از طراحی سایت معمولی شرکتی است.

قابلیت ریسپانسیو

چنانچه سایت شما یک سایت واکنش گرا باشد یا نباشد می تواند بر قیمت طراحی آن سایت تاثیرگذار باشد.

بهینه سازی موتور جستجو

وقتی که شما یک وب سایت حرفه ای راه اندازی می کنید، قرار گرفتن در صفحات اول گوگل به صورت خودکار امکان پذیر نخواهد بود. این امکان شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی که کاربران در گوگل جستجو می کنند و بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر است. در صورتی که شما قصد سئو و بهینه سازی سایت خود را نیز داشته باشید می تواند بر هزینه های طراحی سایت شما تاثیر بگذارد.

رسانه های اجتماعی

تنظیم نمایش مطالب وب سایت شما در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، گوگل+ یا لینکدین هزینه اضافه برای طراحی وب سایت خواهد داشت.

آموزش و راهنمای مدیر سایت

میزان و نوع آموزش به کاربران برای مدیریت وب سایت و استفاده از سیستم مدیریت محتوی سایت نیز می تواند شامل اضافه شدن هزینه نهایی شود.

سوالات متداول طراحی سایت

طراحی سایت از صفر تا صد حداقل چقدر زمان میبرد؟

طراحی سایت با توجه به امکانات آن بین 4 تا 10 روز کاری زمان نیاز دارد.

آیا سایت طراحی شده در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

وب سایت طراحی شده تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

وب سایت های طراحی شده در پرشیاناوب تا 12 ماه پشتیبانی فنی رایگان دارند که شامل رفع کلیه مشکلات احتمالی فنی وب سایت می باشد.

3.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت در تهران

  1. مهتاب گفت:

    سایت شخصی و خانوادگی هم طراحی میکنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله حتما

  2. زهرا رنجبر گفت:

    آیا در صورت مشکل بعد از راه اندازی سایت ، پشتیبانی هم میکنید؟و اینکه چه چیزایی شامل پشتیبانیه

    1. admin گفت:

      بله کاملا، تمامی خدمات طراحی وب سایت پرشیانا وب دارای 1 سال خدمات پشتیبانی فنی رایگان می باشند. موارد غیر فنی نیز با عقد قرارداد و انتخاب پکیج پشتیبانی سایت مورد نظر انجام می شوند.

  3. Amin گفت:

    سلام خسته ام نباشید.میخواستم بدونم بعد طراحی سایت ف آموزش هم میدید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، با توجه به نیاز شما بعد از طراحی سایت، ویدئوهای آموزشی برای قسمتهای مختلف سایت خدمت شما تهیه و ارسال می شود.

  4. عامری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    براساس هر صفحه ای که به تعداد صفحاتی که فرمودید اضافه بشه چقدر اضافه میشه به قیمت؟

    1. admin گفت:

      سلام، وقت شما بخیر باشه، بستگی به تعداد صفحات دارد، اگر زیاد نباشند هزینه ای ندارند و کاملا رایگان انجام می شوند.

  5. رحمانی گفت:

    طراحی سایت نیاز به هاست و دامنه دارد،آیا باید جداگانه از شرکت دیگه ای تهیه و تنظیم کنیم؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله نیاز دارد، هم خودتان می توانید تهیه بفرمایید و هم ما این کار رو رایگان برای شما انجام خواهیم داد.

  6. sadeghi گفت:

    مراحل طراحی سایت و عقد قرارداد به چه شکل است؟

    1. admin گفت:

      با سلام، عقد قرار داد با توجه به نوع وب سایت و پکیج طراحی سایت انتخاب شده توسط مشتری انجام می گیرد، پرداخت در 2 مرحله صورت می گیرد. پیش از طراحی سایت و پس از پایان کار طراحی سایت. قبل از شروع کار طراحی سایت طرح های پیش فرض خدمت مشتری ارسال خواهد شد که کار طراحی سایت طبق سلیقه مشتری انجام شود.

  7. A.rad گفت:

    چطور قیمت طراحی سایت مورد نظر خود را در پرشیاناوب متوجه بشیم؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با استفاده از پکیج های طراحی سایتی که در این صفحه قرار داده شده است.

  8. حامد صمدی گفت:

    دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف چیه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، کیفیت خدمات متفاوت بوده و همچنین هزینه های اجرای کار.

  9. بهنام گفت:

    سلام.میخواستم بدونم بعد از طراحی سایت ایا مدیریت سایت هم بر عهده میگیرید

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، این مورد با عقد قرارداد انجام خواهد شد.

  10. کیان گفت:

    وقت بخیر
    طراحی سایت به زبان دیگه ای جز فارسی انجام میدید؟

    1. admin گفت:

      باسلام، بله، با هر زبانی که سفارش طراحی سایت بدید، انجام میشه.

  11. dr.a گفت:

    سلام. هنگام طراحی سایت اصول سئورو رعایت میکنید یا سئو پکیج جدا هستش؟

    1. admin گفت:

      با سلام، طراحی سایت به صورت سئو بیس انجام می شود ولی فقط یک سئو پایه هست، برای کار بیشتر نیاز به استفاده از خدمات سئو دارید.

  12. پورتاب گفت:

    مدیریت سایت رو هم بعد از ساخت سایت برعهده میگیرید؟ یا هزینه ی جدا داره؟

    1. admin گفت:

      سلام، میدیریت وب سایت شامل یک قرارداد پشتیبانی سایت بوده که به صورت جداگانه این قرارداد بسته می شود.

  13. Mr.web گفت:

    برای طراحی سایت فوری به چقدر زمان احتیاج دارید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، حداقل بین 2 تا روز.

  14. زکایی گفت:

    آیا سایت طراحی شده واکنش گراست؟

    1. admin گفت:

      سلام، تمام وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب واکنشگرا بوده و در تمام دستگاه ها بودن کوچکترین ایرادی نمایش داده می شوند.

  15. نخعی گفت:

    آیا سایت طراحی شده از نظر امنیتی استاندار است؟امکان هک شدن وجود داره؟

    1. admin گفت:

      با سلام، امکان هک شدن برای هر وب سایتی وحود دارد، اما بسته به امنیت هاستیگ و وب سایت متفاوت می باشد، طراحی های سایت پرشیانا وب بر اساس استانداردهای w3 بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

  16. نجفی زاده گفت:

    سلام روز بخیر.سایت رو بعد از طراحی تا چه مدت بروزرسانی میکنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بعد از تحویل سایت کار بروز رسانی انجام نمی شود، مگر به صورت موردی باشد.

  17. نوروزی گفت:

    سلام آیا هزینه هاست و دامنه بر عهده شماست؟

    1. admin گفت:

      سلام، هزینه خرید هاست و دامنه بر عهده مشتریان می باشد، این هزینه متغیر بوده و بنا به خواست مشتری بسیار متفاوت می باشد. اما در صورت نیاز خرید هاست و دامنه توسط تیم طراحی سایت پرشیانا وب انجام می گردد.

  18. مرادی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بعد از طراحی سایت میتونیم تم رو تغییر بدیم؟

    1. admin گفت:

      سلام، سلامت باشید، بله تم سایت رو میشه تغییر داد هر زمان که دوست داشته باشید.

  19. salar گفت:

    سلام
    از چه تکنولوژی برای طراحی سایت استفاده می کنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با cms وردپرس و php

  20. javad گفت:

    سئوی سایت رو هم برعهده میگیرید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله

  21. سامان کرمی گفت:

    سلام یه سایت فروشگاهی میخوام بزنید تا شب یلدا بیام صفحه اول …خیلی فوریه
    چقد هزینش میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، هزینه طراحی سایت فروشگاهی از 5 تومن شروع میشه، شما می توانید بعد از اتمام کار طراحی بلافاصه از خدمات گوگل ادورز استغاده کنید که در صفحه 1 حضور داشته باشید.

  22. Mohammad گفت:

    خسته نباشین اگه بخوایم یه سایت برامون بزنید درباره فروش قاب عکس و چاپ عکس چقد هزینش میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، هزینه طراحی سایت فروشگاهی از 5 تومن شروع میشه

  23. Amir گفت:

    سلام ما توی تلگرام و اینستاگرام مشتری داریم فقط میخوایم یه سایت بزنیم واسه مشتریان که راحت تر خریدشونو انجام بدن محصولاتمون هم میخوایم بزاریم تو سایت .تعدادشون بالاست خودشون بیان تو سایت سایتون میاد صفحه اول .هزینه سئوش چقدر میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با توجه به نوع کسب و کار شما هزینه طراحی سایت و سئو متفاوت می باشد، لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *