خدمات

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کارها از قالب سنتی خارج شده و شروع به پیشرفت کرد. با وجود پیشرفت صنعت تولید نیاز به تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار شد، که از مهم ترین روش تبلیغات و رونق کسب و کار، طراحی سایت می باشد. طراحی سایت صنعتی یکی از فعالیت هایی می باشد که مجموعه پرشیانا وب انجام می دهد.

طراحی وبسایت صنعتی

پیشنهاد ما به صاحبین صنایع جهت پیشرفت و رونق کار خود، طراحی یک سایت صنعتی می باشد. با روی کار آمدن اینترنت تمام نیازهای روزمره بشر و خرید و فروش ها از طریق اینترنت قابل انجام شد و افراد به جای صرف وقت در بازار و پرس و جو، در خانه یا محل کار نشسته و با استفاده از اینترنت نیازهای مورد نظر خود را سفارش می دهند. بنابراین اگر شما هم بدنبال گسترش و رونق کسب و کار خود هستید پیشنهاد ما به شما طراحی یک سایت صنعتی می باشد. گروه طراحی سایت و سئو پرشیانا وب با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو با کادری متخصص و مجرب آماده تبلیغات صنعت تولیدی شما به شیوه اصولی و پربازده می باشد.

ویژگی و امتیازات طراحی سایت صنعتی پرشیانا وب

معرفی کار، کارخانه و مرکز صنعتی شما

اولین قدم برای طراحی یک سایت صنعتی، معرفی کار، کارخانه و مرکز صنعتی شما می باشد. در صفحه آغازین سایت شما تیم پرشیانا به معرفی شرکت، محصولات و حیطه کاری شما می پردازد تا افراد با مراجعه به سایت شما آشنایی کلی با نوع کار شما و محصولات شما را داشته باشند.

هاست حرفه ای و پر سرعت

استفاده از هاستینگ حرفه ای و پرسرعت برای سایت که سرعت بسیار بالایی دارد و بدون کوچک ترین قطعی برای سایت به بهترین کیفیت ممکن.

معرفی محصولات

دومین قدم برای طراحی یک سایت صنعتی، توضیح در مورد محصولات شما می باشد. بعد از آشنایی افراد با کارخانه و نوع کار شما، ما به معرفی محصولات شما می پردازیم. تیم پرشیانا با به اشتراک گذاشتن عکس و متن های جذاب، محصولات شما را به گونه ای مشتری پسند در اختیار مشتریان قرار می دهد.

طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)

از جمله مواردی که به جذب مشتری کمک می کند، داشتن سایتی با ظاهر زیبا می باشد. استفاده از رنگ های شیک وجذاب و متناسب با نوع کارکرد شما و بکارگیری طرح های جذاب برای سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم پرشیانا دارای طراحان حرفه ای، خوش سلیقه و خلاق بوده وبه جذابیت وب سایت شما کمک می کند.

بهینه سازی سایت اولیه سایت

پس از اتمام مراحل طراحی سایت، بهینه سازی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چراکه اگر سایت شما دارای رتبه بالا در موتورهای جستجوی گوگل داشته باشد، باعث پر بازدید شدن سایت و در نتیجه افزایش مشتری می شود.

فروش و پرداخت آنلاین

مرحله بعدی طراحی سایت صنعتی، فروش و پرداخت آنلاین می باشد. در این قسمت مشتری بعد از مشاهده عکس و توضیح در مورد محصول مورد نظر می تواند محصول انتخابی خود را به صورت آنلاین خرید و هزینه آن را پرداخت کند. امروزه با توجه به گسترش اینترنت در زندگی روزمره بشر، افراد به جای صرف وقت خود در ترافیک در منزل نشسته و لوازم مورد نیاز خود را با جستجو در سایت ها خریداری می کنند. بنابراین به اشتراک گذاشتن محصولات و امکان خرید آن در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][us_grid post_type=”us_portfolio” taxonomy_us_portfolio_category=”%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c” columns=”3″ items_quantity=”3″ items_layout=”6931″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی زیبا و ساده

طراحی زیبا و ساده باعث پربازدید شدن سایت و در نتیجه افزایش مشتری می شود. تیم طراحی سایت پرشیانا با داشتن گرافیستان حرفه ای با طراحی یک تم زیبا برای سایت شما و طراحی منوهای آسان باعث افزایش بازدید از سایت شما می شوند. به عنوان مثال وب سایت فروش هوم لیفت پارس.

منوی سرچ

قرار دادن گزینه سرچ در طراحی سایت باعث دسترسی سریع مشتری به محصول مورد نظر خود می شود. با طراحی این منو دیگر نیازی به جستجوی محصول نبوده و تنها با وارد کردن نام محصول مورد نظر لیست محصول نمایش داده می شود.

صدور فاکتور

با طراحی این منو، لیستی از خریدهای انجام شده توسط فرد به همراه مشخصات و قیمت آن نمایش داده می شود. گاهی نیاز به صدور فاکتور خرید می باشد که این مشکل با طراحی این گزینه رفع می شود.

درج لوکیشن مجموعه در نقشه گوگل

قرار دادن آدرس شرکت تولیدی و نمایندگی کارخانه خود در جلب اعتماد مشتری موثر است.

ارتباط با مدیر

از دیگر بخشهایی که به یک شرکت و سایت آن اعتبار می بخشد قسمت ارتباط با مدیر می باشد. طراحی این قسمت به مشتری این اطمینان را می بخشد که در صورت بروز مشکل می توانند با مدیر آن مجموعه در میان بگذارند.

قسمت ارتباط با ما

قرار دادن بخش ارتباط با ما در طراحی یک سایت مهم می باشد. در این بخش به مشتری این اطمینان داده می شود که در صورت بروز مشکل در محصول و یا خرید می توانند با تماس با کارخانه مشکل را با آن ها در میان بگذارد.

بخش نظرات

با توجه به اینکه سایت های غیر مجاز با محصولات نامرغوب زیاد شده، طراحی بخش نظرات در طراحی سایت در جذب اعتماد مشتری تاثیر زیادی دارد. در این قسمت مشتری هایی که از سایت شما خرید کرده اند میزان رضایت مندی خود را از محصولات  در این قسمت اعلام کرده و افراد با مرجعه به این قسمت از معتبر بودن سایت شما اطمینان حاصل می نمایند.

دسته بندی محصولات

از دیگر ویژگی های یک سایت صنعتی که بر روی میزان فروش شما تاثیر گذار است، دسته بندی محصولات می باشد. در این قسمت فرد با توجه به محصول مورد نظر خود وارد قسمت دسته بندی ها شده و محصول مورد نظر خود را پیدا می کند که این بخش سبب صرفه جویی در وقت مشتری شده و باعث پرمخاطب شدن سایت شما می شود.

کاتالوگ محصولات

در هنگام طراحی یک سایت صنعتی، گروه پرشیانا قسمتی را به نمایش کاتالوگ محصولات اختصاص می دهند که لیست تمامی محصولات موجود در شرکت به همراه عکس، مشخصات و قیمت در آن وجود دارد.

بهینه سازی سایت

از تخصص های تیم پرشیانا، بهینه سازی سایت می باشد. بهینه سازی صحیح سایت باعث بالا رفتن امتیاز سایت در سرچ گوگل شده که نتیجه آن نمایش سایت شما در بالاترین قسمت جستجوها می باشد. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای افراد متخصص در زمینه سئو بوده و به بالا رفتن امتیاز شما در گوگل کمک می کند.

پشتیبانی از سایت

از جمله مهم ترین خدماتی که گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، به مشتریان خود ارائه می دهد، پشتیبانی از سایت می باشد. پشتیبانی سایت باعث افزایش امنیت سایت، عدم کاهش سرعت و … می شود.

تعمیر اجاق گاز

هزینه طراحی سایت صنعتی 

قیمت طراحی سایت صنعتی با توجه به نیازها و خواسته های شما متفاوت می باشد. هزینه طراحی سایت با توجه به عکس های بکار رفته در آن، گزینه های طراحی شده، طرح های استفاده شده و … تعیین می شود. بنابراین اگر شما هم برای رونق کسب و کار خود نیاز به طراحی یک سایت پربازده هستید می توانید با تماس با گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا سفارش سایت خود را داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن سایت مورد نظر شما طراحی و به شما تقدیم گردد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت صنعتی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت صنعتی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت صنعتی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

پرشیانا وب با داشتن چند سال سابقه کاری در زمینه طراحی انواع سایت های مختلف یکی از بهترین مجموعه ها طراحی سایت و سئو می باشد، این مجموعه در زمینه طراحی سایت رستوران، سئو سایت آرایشگاه و طراحی سایت آرایشگاه نیز فعالیت دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت صنعتی

  1. یک کابر ساده گفت:

    کارفرما به نظرات دسترسی داره؟ میتونه پاسخگو باشه؟یا فقط طراح سایت دسترسی داره؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله میتونند کاملا دسترسی داشته باشند به کلیه بخش های سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *