خدمات

سئو سایت آرایشگاهی

 

طراحان و متخصصان سایت آرایشگاه به منظور اینکه در موتور جستجو های مختلف که مهم ترین ان ها گوگل است، رتبه ی بالایی را به دست بیاورند، از تکنیک ها، روش ها و استراتژی هایی استفاده می کنند که به آن سئو سایت آرایشگاه گفته می شود. سئو یا همان بهینه سازی موجب می شود زمانی که کاربران واژه های کلیدی سایت آرایشگاه را جستجو می کنند، سایت آرایشگاه شما در فهرست نخست نمایانگر شود. که این مسئله به راحتی منجربه رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود.

گروه طراحی سایت و سئو پرشیانا وب، با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و دارای تیم حرفه ای در زمینه برنامه نویسی، طراحی سایت کلینیک زیبایی، پشتیبانی سایت، متخصص در اصول سئو و …. آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

سئو سایت آرایشگاهی

بررسی سئو سایت آرایشگاهی

ما در ادامه ی بررسی سئو سایت آرایشگاه می خواهیم نکاتی را که موجب کسب رتبه بالا در موتور جستجوی گوگل می شود را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. سعی کنید از دامنه مناسب و کوتاه استفاده کنید. در کنار دامنه ذکر موضوع سایت و همچنین ذکر نام کسب و کار خود را فراموش نکنید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا یک دامنه مناسب برای سایت خود پیدا کرده و از دیگر سایت ها و شرکت ها عقب نمانید. برای این کار می توانید از ایده ی ترکیب کردن کلمات انگلیسی و فارسی نیز استفاده کنید.

سعی داشته باشید توضیحاتی مناسب و کاربردی را در قسمت تیتر و توضیحات به کار ببرید. توضیحات این 2 بخش برای گوگل بسیار با اهمیت است. در واقع شما در قسمت تیتر به کاربر در چند کلمه محتوای وب سایت را گفته و در قسمت توضیحات اطلاعات کامل تری درباره ی وب سایت را شرح می دهید. این تصور افراد که تیتر و توضیحات را فقط مختص صفحه اول می دانند کاملا اشتباه است. در واقع گوگل برای هر کدام از صفحات سایت از شما یک عنوان جداگانه می خواهد. تیتر و توضیحات را برای هر صفحه به صورت جداگانه ذکر کنید و سعی کنید از آوردن تیتر های تکراری خودداری کنید. و همچنین از واژه هایی بهره ببرید که برای گنگ نبوده و در عین حال جذاب باشد. بخاطر داشته باشید اگر صفحات شما دارای واژه های تکراری باشد برای موتور جستجوی گوگل نیز ارزش چندانی نخواهد داشت.

سعی کنید از واژه ها به صورت ترکیبی استفاده کنید. برای این کار باید سعی کنید با واژه ها به نحوی بازی کنید. برای مثال از عبارت (بهترین آرایشگاه زنان در سعادت آباد)، به جای عبارت (بهترین ارایشگاه) استفاده کنید. در صورت استفاده از عبارت اول هم به راحتی می توانید مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و هم اینکه برای این عبارت رقابت چندان زیادی در گوگل وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم از تصاویر زیبا و جذاب در سایت خود بهره ببرید. همچنین مطالبی را در ارتباط با تصاویر ذکر کنید و آن ها در تقسیم بندی های جداگانه قرار دهید.

استفاده از یک ساختار مناسب در سایت الزامی است تا کاربر بتواند به راحتی و با کمتر از دو کلیک به قسمت مورد نظر دسترسی پیدا کند.

مطالب و محتوایی را در سایت قرار دهید که ارزشمند باشد. توصیه ما این است که به شدت از کپی کردن و گذاشتن مطالب تکراری بپرهیزید. و سعی کنید محتوا را با خلاقیت خودتان تولید کنید.

مطالب جدید در سایت بگذارید و مطالب را حتما به روز رسانی کنید.

سئو سایت آرایشگاهی

خدمات سئو سایت آرایشگاهی

سئو داخلی

رفع اشکلات فنی سایت

✔ یافتن کلمات کلیدی

آنالیز رقبا

آنالیز ترافیک سایت

✔ تولید محتوا اختصاصی

✔ بک لینک گذاری حرفه ای

و…

سئو سایت آرایشگاهی

ارتقا سئو سایت آرایشگاه در گوگل

در این قسمت می خواهیم چند مورد از نکات ارتقا سئو سایت ارایشگاه را به شما عزیزان آموزش دهیم.

سعی کنید مطالبی را وارد سایت خود کنید که پرمحتوا و همچنین برای کاربران جذاب باشد. باید بدانید استفاده از مطالب بی ارزش و تکراری تاثیر نا مطلوبی بر روی رتبه شما در موتور های جستجو می گذارد. دقت داشته باشید مطالبی را استفاده کنید که مطابق با میل کاربران است.

سعی داشته باشید استاندارد های لازم را در طراحی و ساخت سایت رعایت کنید. استفاده از کد های Html و CSS مناسب ضروری است. دقت داشته باشید که سایت در زمینه کد Html و زیر ساخت ایرادی نداشته باشد. باید سایت شما در کلیه مرور گر ها از جمله تلفن همراه، تبلت و… به نمایش درآید بدون اینکه هیچ ایرادی وجود داشته باشد.

یکی از مواردی که در ارتقا سئو سایت ارایشگاه بسیار مهم است موضوع back link می باشد. منظور از back link این است که لینک سایت شما داخل یک سایت دیگر قرار داشته باشد و از سایت خودشان به سایت شما لینک بدهند. زمانی این موضوع در ارتقا سئو سایت شما نقش دارد که سایتی که به شما لینک می دهد، دارای رتبه بالاتری نسبت به شما باشد.

سئو سایت آرایشگاهی

اهمیت سئو سایت آرایشگاه

سایت های آرایشگاهی که سعی دارند طول مناسب محتوا در سایت خود انجام دهند، دارای سئو مناسبی باشند و کیفیت سایت خود را افزایش دهند، موتور جستجوی گوگل نیز از وب سایت آن ها استقبال خواهد کرد. زمانی اهمیت سئو سایت آرایشگاه را بهتر درک خواهید کرد که بدانید خزنده های موتور جستجوی گوگل در طول روز به منظور ثبت تغییرات جدید به سایت ها سرکشی می کنند. پس اگر سایت شما اصول سئو را رعایت کرده، به روز تر و بهتر باشد، نتیجه به دست آمده رتبه ی بالا تر در گوگل خواهد بود.

سئو سایت آرایشگاهی

بالا بردن سئو سایت سالن زیبایی

شما می توانید با رعایت موارد زیر به بالا بردن سئو سایت آرایشگاه خود کمک کنید.

دقت داشته باشید اطلاعات خصوصی کاربران در سایت شما کاملا محفوظ باشد. این اطلاعات هرچند هم کم اهمیت باشند باید محفوظ بمانند. این کار باعث افزایش پیدا کردن اعتماد کاربران به وب سایت شما خواهد شد.

به منظور اینکه کاربران به راحتی بتوانند مطالب مد نظر خود را در سایت شما پیدا کنند، قسمت جستجو در سایت را در وب سایت خود قرار دهید.

برای اینکه طول مدت زمان ماندگاری توسط کاربران را در سایت خود افزایش دهید، ویدئو های زیبا و جذاب را در سایت بگذارید. همچنین گذاشتن اینفوگرافی های با کیفیت را نیز توصیه می کنیم.

به منظور افزایش پیدا کردن اعتماد کاربران به سایت، favicon را به سایت اضافه کنید.

سعی کنید استفاده از لینک های تبلیغاتی در سایت را تا حد امکان کاهش دهید.

هر چقدر سرعت بارگذاری و یا  لود شدن سایت شما بیشتر باشید، میزان رضایت کاربران نیز بیشتر خواهد بود.

به منظور بالا رفتن سرعت بارگذاری تصاویر، سعی کنید حجم تصاویر را کم کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که چشم انسان نباید کم شدن کیفیت تصویر را تشخیص دهد.

سعی کنید مسیر یابی در سایت را برای کاربران آسان کنید. این موضوع باعث بالا رفتن میزان رضایت کاربران از سایت شما می شود. به مانند وب سایت خدمات کراتینه مو تهران کراتینه.

سئو سایت آرایشگاهی

تعرفه سئو سایت آرایشگاه

در بحث تعرفه سئو سایت ارایشگاه باید موارد زیر را مد نظر قرار دهیم. در محاسبه ی هزینه سئو سایت آرایشگاه اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود، هزینه سئو داخلی است. کاهش دادن حجم صفحه ها، بهینه سازی عنوان ها، بهبود بخشیدن به سرعت سایت، متا تگ ها و غیره در هزینه سئو داخلی باید در نظر گرفته شوند. که محاسبه آن حدودا 2 هفته طول می کشد. قیمت کل این فرآیند به طور تقریبی چهار صد هزار تومان است. در قسمت بعد باید قیمت سئو خارجی سایت آرایشگاه در نظر گرفته شود. در این قسمت نیز توجه به ریپورتاژ، لینک سازی اصولی و بک لینک های مفید ضروری است. در ادامه آنالیز سئو سایت آرایشگاه می خواهیم در مورد ارتقا سئو سایت آرایشگاه صحبت کنیم.

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت آرایشگاهی

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت آرایشگاهی چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت آرایشگاهی چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

از دیگر خدماتی که توسط پرشیانا وب ارائه می شود شامل: سئو سایت شرکتی، طراحی سایت آموزشگاه، طراحی سایت آرایشگاه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *