خدمات

طراحی سایت جواهرات

طراحی-سایت-طلا-و-جواهرات

آنلاین طلاهات رو بفروش! طراحی سایت جواهرات قطعا یک روش کاربردی برای حضور در جهانی است که بیش از 1.8 میلیارد وب سایت در آن وجود دارد. هر چقدر که به حضور در اینترنت اهمیت بدهید، به همان میزان می توانید شاهد پیشرفت هایی غیر قابل وصف در حوزه کسب درآمد و ثروتمند شدن باشید. اما طراحی یک وب سایت حرفه ای چطور امکانپذیر است؟

سایت طراحی طلا و جواهر شاید به عنوان یکی از کم اهمیت ترین انواع طراحی سایت شناخته می شود، مردم معمولا با خودشان می گویند که چه کسی اصلا اینترنتی طلا می خرد؟ شاید امکان خرید طلا یا جواهرات به صورت اینترنتی با توجه به قیمت بالا این جواهرات چندان منطقی به نظر نرسد، اما قطعا دیده شدن یک وب سایت که نمادی از یک کسب و کار در حوزه طلا و جواهرات است، نقش مهمی در جذب مخاطبین بالقوه که به مشتریان تبدیل می شوند، خواهد داشت.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر صرفا به دیده شدن در اینترنت محدود نمی شود، طراحی سایت در حقیقت طراحی یک محدوده گسترده و تقریبا نامحدود است که در آن می توانید هر نوع فعالیت و تجارت را مدیریت کنید. اگر به فکر طراحی سایت جواهرات افتاده اید، باید بدانید که این موضوع قطعا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، البته طراحی وب سایت چند زبانه می تواند مسیر موفقیت و رشد کسب و کار شما را تا حد غیر قابل باوری تغییر دهد.

از مهم ترین مزایای طراحی وب سایت جواهرات می توان به امکان جذب مشتریان جدید از طریق اینترنت برای یک طلافروشی “حتی کوچک” اشاره کرد. امروزه برخلاف سال های گذشته، خریداران حتی خریداران طلا و جواهرات، ترجیح می دهند تا پیش از گشت و گذار در بازارهای جواهرات، بهترین نمونه از طلا را در اینترنت انتخاب و خریداری کنند.

حضور در اینترنت در قالب طلا فروشی آنلاین این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مجموعه ای از بهترین جواهرات خود را با بهترین عکس ها و ویدیوهای ممکن با خریداران جواهرات در اینترنت به اشتراک بگذارید. البته نباید فراموش کنید که صفر تا صد مراحل طراحی سایت جواهرات با هر یک از انواع سایت های فروشگاهی دیگر کاملا متفاوت است و رمز موفقیت شما در این مسیر انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای است.

شرکت طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت ، پرشیانا وب در تهران، با بیش از 5 سال سابقه حرفه ای و عملی در زمینه ساخت، طراحی و توسعه وب سایت به ویژه وب سایت فروش جواهرات، خدماتی رضایت بخش را به همراه پشتیبانی فنی، منظم و همیشگی به مشتریان ارائه می نماید. به یاد داشته باشید که ساخت وب سایت با استفاده از ابزارهای سایت ساز قطعا یک راه سریع، ساده و کاربردی برای داشتن یک پلتفرم آنلاین محسوب می شود، اما قطعا یک طراحی هوشمندانه نخواهد بود!

امکانات طراحی سایت فروشگاه طلا و جواهر فروشی

بعد از قطعیت در تصمیم به طراحی وب سایت، مهم ترین موضوعی که باید ساعت ها به آن فکر کنید، امکانات طراحی سایت فروشگاه طلا و جواهر فروشی است. امکانات طراحی سایت جواهرات میزان رضایتمندی مشتریان از وب شما را مشخص خواهد کرد، هر چقدر امکانات سایت شما بهتر و جذاب تر باشد، به سادگی می توانید شاهد اعتماد مشتریان به وب سایت باشید. در ادامه با مهم ترین امکانات سایت فروش جواهرات آشنا می شوید :

  • گالری تصاویر و ویدیوهای باکیفیت
  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • قابلیت فروش اینترنتی جواهرات و طلا
  • نمایش قیمت روز سکه، طلا و ارز
  • طراحی اختصاصی و سئو فرندلی
  • ریسپانسیو بودن
  • قابلیت جستجو پیشرفته و هوشمند
  • امکان درج نامحدود محصولات
  • درج محتوا برای هر محصول
  • قابلیت دسته بندی بر اساس پرفروش ترین جواهرات یا پربازدیدترین نمونه های طلا
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • وبلاگ اختصاصی
  • امکان نظر سنجی آنلاین
  • طراحی بخش اخبار جدید
  • بهینه سازی منظم
  • پشتیبانی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت طلا و جواهرات در تهران

نام بهترین شرکت طراحی سایت طلا و جواهرات در تهران چیست؟ طراحی سایت فروشگاه جواهرات تفاوت های مهمی با انواع روش های طراحی سایت به ویژه وب سایت های فروشگاهی دارد، وب سایت طلا و جواهر به عنوان یک سایت اختصاصی که فعالیت های اختصاصی در حوزه طلا و جواهر در آن انجام می گیرد، در صورت برخوردار بودن از ویژگی های بصری عالی، قطعا بازخوردهای کاملا ایده آلی را به همراه خواهد داشت.

برای طراحی سایت فروشگاه طلا حتما با کارشناسان وب سایت پرشیانا وب در این رابطه مشورت کنید. در این صورت می توانید از ساخت فروشگاه آنلاین طلا و جواهرت بر اساس اصول سئو و همینطور متدهای مورد نظر کاربران اینترنت، اطمینان حاصل نمایید. البته فراموش نکنید که طراحی سایت طلا فروشی یا طراحی سایت جواهرات می تواند نقش تاثیرگذاری در تغییر روند کسب و کار شما و رسیدن به درآمدزایی فوق العاده زیاد باشد.

قیمت طراحی سایت طلا و جواهرات

قیمت طراحی سایت طلا و جواهرات سوال مهمی است که حتما برای متقاضیان طراحی وب پیش می آید، اما امکان اطلاع از هزینه طراحی سایت برخلاف بسیاری از خدمات آنلاین دیگر، چندان ساده نیست. وب سایت ها معمولا بر اساس کیفیت طراحی، قالب اختصاصی، نیمه اختصاصی یا عمومی، گرافیک و متدهای اثرگذار، قیمت گذاری می شوند.

قطعا وب سایت هایی که مشخصه های بهتری داشته باشند، از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود. نباید فراموش کرد که هر وب سایتی ایده آل نیست. بنابراین برای انجام مراحل طراحی وب سایت طلا و جواهر با موفقیت کامل، بهتر است تا پیش از هر موضوعی از کیفیت کار طراحان سایتی که با آن ها مشورت می کنید، اطمینان حاصل نمایید.

این کار به سادگی امکانپذیر است. بررسی دقیق نمونه طراحی سایت طلا فروشی آن هم توسط کارشناسان طراحی سایت در پرشیانا وب این امکان را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. پرشیانا وب از جمله موفق ترین مجموعه های ارائه خدمات طراحی سایت طلا و جواهر در تهران است، که نه فقط با ارائه کیفیت ایده ال به مشتریان بلکه با ترسیم منصفانه ترین قیمت ها در این حوزه، امکان طراحی سایت جواهرات را به سادگی فراهم کرده است. این مجموعه در زمینه آموزش طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت جواهرات

چند روز زمان می برد که طراحی سایت جواهرات آماده شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت جواهرات ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه طراحی سایت جواهرات چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا سایت جواهرات توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

طراحی وب سایت جواهرات توسط پرشیانا وب تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

آیا امکان اتصال سایت جواهرات توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت جواهرات

  1. K1 گفت:

    عرض سلام .خدمات طراحی سایت جواهرات شما چطوریه؟ چقدر زمان میبره آماده بشه ؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با توجه به پکیجی که شما برای کار طراحی سایت جواهرات خود انتخاب میکنید و امکاناتو ماژول هایی که میخوایید روی سایت استفاده بشه هزینه ها و مدت زمان فرق میکنه ولی در حدود 5 الی 10 روز کاری زمان لازم هست برای طراحی و راه اندازی وب سایت.

  2. محمودی گفت:

    میتونیم از داخل سایت پیش پرداخت هم بگیریم؟

    1. admin گفت:

      سلام، بله این مورد رو هم میتونید داشته باشید

  3. سید مهدی گفت:

    امکان دادن قیمت لحظه ای طلا تو سایت هم وجود داره؟

    1. admin گفت:

      سلام، بله کاملا امکانپذیر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *