وبلاگ

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با هدف ارائه خدمات درمانی آنلاین به بیماران بدون محدودیت زمانی و مکانی یکی از بهترین روش های موجود در این حوزه محسوب می گردد. وب سایت پزشکی در مقایسه با هر یک از ابزارهای ارائه خدمات درمانی آنلاین، کاربرد گسترده تری دارد.

 بسیاری از امور از قبیل گرفتن نوبت و تعیین وقت ویزیت و معرف خدمات پزشک ... همگی می توانند از طریق سایت صورت گرفته و هم در وقت و هم هزینه مراجعه کنندگان تاثیر مثبتی بگذارد.

پرشیانا وب یکی از بهترین مجموعه ها طراحی سایت پزشکی است که خلاقیت و طراحی اختصاصی از خدمات حرفه ای آن است.

معمولا در طراحی سایت پزشکی می توانیم چنین سرویس ها و خدماتی را ارائه دهیم که عبارتند از

طراحی صفحه رزرو و تعیین وقت قبلی

طراحی صفحه پرداخت از طریق درگاه  های بانکی

طراحی صفحه مشاوره آنلاین

طراحی صفحه درج و دانلود مقالات و اخبار مربوط به پزشکی

طراحی صفحه ثبت نام کاربران

طراحی صفحه نمایش تازه های پزشکی

چرا طراحی وب سایت پزشکی ضروری است؟

افراد برای پیدا کردن اطلاعات درمانی و پزشکی خود، قبل از هر چیزی از اینترنت و جستجو در آن استفاده می‌کنند. با توجه به این استفاده روز افزون از اینترنت و جستجو در گوگل در مورد بهترین پزشکان در منطقه، هر پزشک و یا کلینیک زیبایی برای معرفی خود و تخصصی ها و محصولات خود نیاز دارد که یک سایت تخصصی در زمینه کاری خود داشته باشد.

طراحی سایت پزشکی ، همراه همیشگی بیماران

از مهم ترین ویژگی های  طراحی سایت پزشکی ارتباط با بیماران می باشد. بیماران  بدون اینکه از خانه خارج شوند می توانند سوالات درمانی خود را از پزشک خود بپرسند. به علاوه  پزشکان می توانند مقالات پزشکی درون سایت بارگذاری نمایند و بیماران جهت آگاهی بیشتر مطالعه نمایند.

با طراحی سایت مطب؛ اعتبار و مراجعین خود را چند برابر کنید.

اعتبار شما به عنوان یک پزشک چه مقدار برای شما اهمیت دارد؟ مثلا فرض کنیم شما روزی 50 بیمار ویزیت می کنید آیا تمام چیزی که در زندگی حرفه ای خود می خواهید همین است؟ یا دوست دارید یک پزشک شناخته شده باشید و از شما به عنوان یه متخصص و پزشک معتبر یاد شود.

قطعا این را می‌دانید، از تخصص شما صدها پزشک متخصص دیگر هم در  شهر خودتان هستند؛ پس یک بیمار چگونه باید بتواند از میان این همه،پزشک شما را انتخاب کند؟ به غیر از داشتن  مهارت و تخصص‌تان که  معرف شما می باشدو باعث دهان به دهان شدن نام شما می‌شود؛ اما خودتان هم باید، یک رسانه ایجاد کنید . رسانه ای قدرتمند همانند سایت که ما می‌خواهیم در این مقاله راجع به آن صحبت کنیم. در ادامه این مقاله از وب سایت پرشیاناوب صفر تا صد مراحل طراحی و ساخت سایت پزشکی را مورد بررسی قرار می دهیم. این مجموعه در زمینه آموزش خصوصی طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی به عنوان یک پلتفرم جامع و کاربردی می تواند بیش از حد حائز اهمیت باشد. برای درک بهتر اهمیت طراحی سایت مراکز درمانی می توان به بررسی خدماتی که در صورت طراحی یک وب سایت حرفه ای به بیماران ارائه می گردد، اقدام نمود. ساخت سایت پزشکی در صورت طی شدن مراحل طراحی توسط تیمی مجرب و باتجربه به معنی طراحی یک کلینیک آنلاین خواهد بود.

این موضوع در شرایط کرونا سهم قابل توجهی در کاهش احتمال انتقال بیماری ها و در نتیجه تسریع در روند رسیدگی به مشکلات بیماران خواهد داشت. شرکت پرشیانا وب یکی از حرفه ای ترین مجموعه های طراحی سایت پزشکی ارزان در تهران با بیش از 5 سال سابقه درخشان است.

برای بهترشناخته شدن و درخشیدن در دنیا

با پرشیانا وب در تماس باشید

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

یکی دیگر از محسنات طراحی سایت پزشکی وجود صفحه تماس با ما و فرم های درخواست وقت ویزیت و یا مشاوره به صورت آنلاین است که به بیماران این فرصت را می دهد که بتوانند با شما ارتباط برقرار کرده و نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایند. همچنین با استفاده از آدرس شما که در گوگل مپ درج شده می توانند به راحتی آدرس مطب یا کلینیک را پیدا کرده و به راحتی از خدمات شما استفاده نماییند.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت پزشکی وجود قسمت سوالات متداول می باشد که به بیماران این فرصت را می دهد که جواب تمامی سوالات خود را به دست بیاورند. لیستی از سوالات معمول بیماران در زمینه های مختلف بیماری خود وجود دارند به همراه جواب آنخا که بیماران می توانند با مطالعه آن قسمت ها به جواب سوال های خود برسند. این موضوع می تواند در وقت و هزینه بیماران بسیار تاثیر گذار باشد.

مزایای طراحی سایت پزشکی

با وجود یک وب سایت پزشکی می توان از حضور بیمارن در کلینیک پزشک یا مطب برای گرفتن نوبت و در نتیجه اتلاف شدن وقت بیماران و ایجاد ترافیک های شهری جلوگیری کرد. با داشتن یک وب سایت، پزشکان می توانند تمامی خدمات خود را معرفی نمایند و همچنین نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند تا بیماران بتوانند با خیال راحت نسبت به انتخاب پزشک خود اقدام نماییند. تمامی موارد فوق که فقط با دستری به یک وبسایت پزشکس می توانند حل شوند.

طراحی سایت ویژه پزشکان

طراحی سایت پزشکان باید به شکلی باشد که مراجعه کنندگان بعد از ورود به سایت بتوانند تمامی خدمات و امکانات آن مرکز را ببینند. تجربه کاربری (UX) در اینگونه سایت ها بسیار مهم می باشد، ارائه مطالب علمی و بروز بودن سایت هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. داشتن امکاناتی همچون رزرو وقت آنلاین و اطلاعات تماس نیز از جمله امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت پزشکان می باشد.

امکانات طراحی سایت پزشکی

امکانات طراحی سایت پزشکی تعیین کننده کیفیت وب سایت شما خواهند بود. بنابراین تلاش کنید تا با انتخاب امکانات پیشرفته برای طراحی سایت پزشکی همواره در رقابت با سرسخت ترین رقبای خود در صفحه اول گوگل نتایجی ایده آل را به دست آورید. در ادامه به معرفی 29 مورد از مهم ترین امکانات ساخت وب سایت پزشکی می پردازیم.

  • مشاوره پزشکی آنلاین

  • انتشار مقالات علمی و تخصصی

  • بهینه سازی منظم

  • پخش اخبار پزشکی جهان

  • پرسش و پاسخ های متداول

  • معرفی راه های ارتباط در شبکه های اجتماعی

  • اطلاعات کامل پزشکان

  • نوبت دهی آنلاین

  • صفحه نظر سنجی آنلاین

  • صفحه تبادل نظرات

  • فرم ثبت اطلاعات بیماران

  • طراحی دو یا چند زبانه

  • نمایش تعداد بازدید روزانه

  • وبلاگ

  • اخبار داغ

  • تنظیمات امنیتی فوق حرفه ایی

  • طراحی صفحه درباره ما

  • طراحی صفحه تماس با ما

  • معرفی همکاران

  • معرفی خدمات و طرح ها

  • صفحه هزینه خدمات درمانی

  • گالری ویدیویی

  • گالری تصاویر

  • چت آنلاین

  • طراحی رسپانسیو

  • طراحی گرافیک و حرفه ای

  • کد نویسی پیشرفته

  • طراحی قالب های اختصاصی

یکی از اصلی ترین امکانات طراحی بهترین سایت های پزشکی امکان بررسی خدمات و ویژگی های درمانی کلینیک و بیمارستان ها است. پرشیانا وب با هدف ارائه بهترین خدمات طراحی سایت پزشکی در تهران در حال حاضر دقیق ترین مشاوره های ساخت و راه اندازی وب سایت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فراموش نکنید که طراحی وب سایت پزشکی تنها در صورت اطلاع از کامل ترین نکات راه اندازی سایت، موفقیت آمیز خواهد بود.

قابل ذکر است که امکان ارتقا امکانات و قابلیت های سایت در زمان سفارش به ما و یا بعد از طراحی سایت وجود خواهد داشت و پکیج های طراحی سایت پرشیانا وب هیچ محدودیتی در افزایش امکانات ندارند و علاوه بر موارد انتخاب شده از طرف شما، سایت شما تمامی امکانات پایه یک سیستم مدیریت محتوا را در اختیار خواهد داشت.

بررسی چند نمونه از سایت پزشکی در حوزه‌های مختلف

چونکه نمی دانم هرکدام از شما پزشکان عزیز در چه حوزه ای تخصص دارید چند نمونه سایت را با جزئیات بررسی نموده ایم.همچنین خوشحال می شویم شما نیز در بخش نظرات تخصص خود را برای ما بگویید تا د رمورد آنها نیز صحبت کنیم.

در حوزه زیبایی بدلیل  حساسیت زیاد؛ بیمار سخت‌تر به شما اعتماد خواهد کرد. قطعا زیبا جویان بدون شناخت و شنیدن تعریف ، به مطب شما مراجعه نمی‌کند.و  ترجیح می‌دهند از بین صدها متخصص پوست دیگر،  به پزشکی  مراجعه کنند که می‌شناسد. پش نتیجه می گیریم تا نمونه کارهای‌تان را نبیند، به مهارت و تخصص شما ایمان نمی‌آورد. پس برای یک متخصص پوست ،مو و زیبایید داشتن وب سایت از همه چیز مهم تر است.

یکی دیگر از تخصص‌هایی که بسیار می‌توان روی آن کار کرد، روانشناسی و روانپزشکی می باشد.در این تخصص آنقدر موضوعات  جذاب و متنوع وجود دارد، که  می‌توانید با فعالیت در فضای آنلاین، خودتان را در این حوزه معرفی کنید. شما با قرار دادن محتوای مفید در سایت، می‌توانید  رابطه صمیمانه‌ای با افراد برقرار کنید. وباعث بروز تخصص و دانش شما می‌شود.

با طراحی سایت دندان پزشکی ، دندان پزشکان می توانند کارهای خود و کیفیت کار خود را به نمایش گذاشته تا مخاطبان بتوانند با شناخت خیلی بهتر نسبت به پزشک خود از خدمات آن پزشک یا کلینیک استفاده نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت دندانپزشکی امکان ایجاد پرونده های پزشکی برای بیماران می باشد تا بیماران بتوانند با داشتن اطلاعا ورود خود به سایت به صورت آنلاین سوابق پزشکی خود را بررسی نماییند و یا به صورت آنلاین نسبت به پرداخت ها اقدام نمایند.

از آنایی که حرفه شما هم  شباهت‌هایی به حوزه زیبایی دارد. می توانید نمونه کارهای خود را مانند ایمپلنت، لمینت، ترمیم، بلیچینگ، روکش و...در سایت بگدارید تا بیماران نمونه کارها را مشاهده نمایند و به راحتی به شما اعتماد کنند داشتن وب سایت همیچین بستری را برای شما فراهم خواهد کرد .

کاربری که در مورد خدمات شما اطلاعات  به‌دست ‌آورد، با اطمینان خاطر به شما مراجعه می‌کند.

 

مزایای طراحی وب سایت پزشکی

آیا بررسی مزایای طراحی وب سایت پزشکی الزامی است؟ در سال 2021 به جرات می توان گفت که هیچ یک از کسب و کارها بدون در اختیار داشتن پلتفرمی آنلاین مانند وب سایت دیده نخواهند شد. خدمات درمانی نیز در این تقسیم بندی جای می گیرند، اهمیت طراحی سایت مخصوص پزشکان را می توان با بررسی مزایای انواع وبسایت پزشکی به سرعت درک کرد. ایجاد حس اعتماد در مخاطبینی که در آینده ای نزدیک به بیماران شما تبدیل خواهند شد، اولین مورد از مزایای طراحی سایت پزشکی است. از طرفی دیگر طراحی سایت پزشکی تهران توسط گروهی مجرب مانند پرشیانا وب به واسطه پشتیبانی فنی منظم و همیشگی همواره در حال پویایی بر اساس نظر و نیاز مخاطبان خواهد بود.

روش های متعددی درباره طراحی وب وجود دارد که قطعا وردپرس یکی از ایده آل ترین روش ها محسوب می گردد. طراحی سایت پزشکی با وردپرس توسط تیم حرفه ای پرشیانا وب با توجه به تمامی الگوریتم های روانشناسی نیاز کاربران انجام می گیرد. طراحی سایت پزشکی در تهران در مقایسه با هر یک از استان های دیگر از استاندارهای خاصی تبعیت می کند، چرا که رقابت در این حوزه بسیار جدی است.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت پزشکی

پرشیانا وب امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

  • گالری تصاویر و ویدئو

    نمایش خدمات، تجهیزات و امکانات مطب، کلینیک، بیمارستان و هر نوع مرکز درمانی یا زیبایی می تواند از طریق تصاویر و گالری عکس ها به نمایش گذاشته شود.

  • امکان اشتراک گذاری

    در طراحی سایت پزشکی امکان به اشترک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو وجود دارد.

  • نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

    از جمله امکانات خیلی مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس رزرو آسیون آنلاین می باشد. پرشیانا وب با اجرای سیستم جامع رزو آنلاین این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت دکتر مطلع شده و به آسانی و بدون نیاز به حضور بیماران، برای گرفتن وقت ویزیت و نوبت در روز و ساعت مورد نظر خود فقط با دسترسی به اینترنت نسبت به آن اقدام کنند.

  • سوالات متداول

    در قسمت سوالات متداول مراجعه کنندگان و بیماران می توانند تمامی سوالات متداول در زمینه بیماران خود را مطالعه و به پاسخ های مورد نظر خود برسند، همچنین در صورت نبود سوال مورد نظر می توانند نسبت به طرح سوال جدید اقدام نموده تا در اولین فرصت جواب سوال خود را بدست آورند.

  • رزومه

    پزشکان می توانند در قسمت رزومه خود به معرفی تخصص ها، درجات علمی، سوابق تحصیلی و علمی، مدارک و گواهینامه های علمی و  تمامی موارد مربوط به سوابق خود بپردازند.

  • مقالات و اخبار پزشکی

    جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالات در این بخش به کاربران ارایه می گردد.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

این ماژول که با توجه به خواسته مشتریان گرامی و در زمان طراحی سایت پزشکی در سایت قرار داده می شود این امکان را برای بیماران فراهم می آورد که بتوانند به صورت آنلاین نسبت به دریافت وقت اقدام نماییند. بدین صورت که در تقویم زمانی مطب یا کلیلک وارد شده و وقت های خالی را بررسی می کند و در صورت خالی بودن می تواند وقت مورد نظر خود را رزرو نماید. با این امکان در واقع از اتلاف وقت بیمارن بسیار کاسته شده و بیمار می تواند در زمان مورد نظر خود را به پزشک خود معرفی نماید.

ارزیابی دقیق هزینه طراحی سایت پزشکی

هزینه طراحی سایت پزشکی با توجه به چند فاکتور بسیار مهم تعیین می گردد، قطعا اصلی ترین فاکتور در تعیین دقیق قیمت طراحی سایت پزشکی "کیفیت طراحی وب سایت" است. هر چه سطح کیفیت طراحی بالاتر باشد، باید انتظار افزایش قیمت طراحی را نیز داشت. اما به طور دقیق کیفیت، مهارت، تخصص و البته تجربه اصلی ترین فاکتورها در برآورد هزینه ساخت و راه اندازی سایت پزشکی هستند.

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟

اگر تا به امروز برای ورود به دنیای آنلاین، مقاومت کرده‌اید، به شما پیشنهاد می دهیم هرچه زودتر به آن فکر کنید و تصمیم بگیرید تا از بقیه جلو بزنید و هرچه زودتر شناخته شوید.چون بیشتر سایت های پزشکی تنها برای نوبت دهی آنلاین طراحی شذه اند و فعالیتی در آنها نمی شود.

 

خب حالا ببینیم، چرا طراحی وب سایت پزشکی را  پیشنهاد می‌دهیم؟ فارغ از اینکه شما  جراح زیبایی هستید ، یا روانپزشک ،دندانپزشک، ، متخصص پوست ومو، یاهر تخصص دیگر.  طراحی سایت پزشکی به شما کمک می‌کند:

1. صاحب برند می شوید ودر حرفه خود شناخته شده‌تر

2. تخصص و مهارت‌تان رابرای دیگران بازگو می کنید

شما باید بستر یا رسانه ای برای نشان دادن فراهم کنید؟! شک نکنیدسایت یک  ابزار و بستر مناسب برای این کار است.حتما سؤال‌تان این است چه چیزهایی در سایت‌تان بگذاریدتا تاثیر فوق العاده ایتا چند ماه ببینید:

1. توضیحات کامل و جذابی در صفحه درباره ما از خودتان بنویسید.

2. نمونه کارمراجعین خود را در سایت قرار دهید.

3. در سایت خود بخشی برای نظرات مراجعین قرار دهید.

در سایت خود محتوای مفید در قالب مقاله منتشر کنید؛ گذاشتن اطلاعات رایگان معجزه می‌کند.

3. خدمات‌تان را معرفی کنید

4. با بیماران‌ خود ارتباط برقرار کنید و سعی کنید سؤالات آنها را پاسخ دهید

5. اطلاعات تماس و آدرس مطب را در در سایت قرار دهید حتی آدرس مطب خود را گوگل مپ ثبت کنید.

طراحی سایت شامل کدام مشاغل حوزه پزشکی و سلامت می‌شود؟

 مشاغلی که در حوزه پزشکی و سلامت می‌توانند سفارش طراحی سایت،  داشته باشند عبارت‌اند از:

در طراحی سایت ویژه پزشکان به چه نکاتی به صورت ویژه باید توجه نمود ؟

در طراحی سایت پزشکی حتما باید بخشی را به عنوان مجله ,  مقالات به روز پزشکی گذاشت ، با دسته بندی مختص سرفصل های پزشکی ، این کار جز مواردی می باشد که به بهتر دیده شدن سایت شما کمک  خواهد کرد .

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت پزشکی

چند روز زمان می برد که طراحی سایت پزشکی آماده شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت پزشکی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

وب سایت پزشکی توسط پرشیانا وب تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

آیا امکان اتصال سایت پزشکی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)
.