چرا تبلیغات در گوگل ؟

گوگل ادوردز (Google adwords) سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات خود را با بهره گیری از صفحه نتایج جستجو گوگل در معرض نمایش مشتریان قرار دهند. کسب و ‌کارهای مختلف برای رشد جایگاه خود نسبت به رقبا و افزایش سودآوری، همواره به دنبال پلتفرم ها و سیستم هایی هستند که بتوانند با استفاده از آن ها، خود را مطرح کرده و باعث افزایش مخاطبین خود شوند.سرویس های مختلفی در دنیا هستند که به منظور ارائه خدماتی این چنینی ایجاد شده اند، یکی از مهم‌ترین و بزرگترین خدمات دهنده ها به کسب و کارها گوگل است. گوگل ادز شامل خدمات زیادی می باشد که از جمله اصلی ترین آنها می توان به مواردی از قبیل : تبلیغات در گوگل و صفحه نتایج جستجو ، افزایش نصب اپلیکیشن شما ، تبلیغات در پلی استور و … اشاره کرد.

 

۱- ثبت سفارش در هر زمان توسط کاربر به منزله ی پذیرش و اطلاع از کلیه شرایط و قوانین پرشیانا وب از سوی کاربر میباشد. لذا درصورتیکه بدلیل وجود مشکلی در سایت شما امکان فعال شدن تبلیغ وجود نداشته باشد (مانند وجود ویروس و بد افزار و….) مبلغ تحت هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد و بایستی کاربر نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید و سپس به بخش تبلیغات گوگل اطلاع دهد تا مجدد برای فعال شدن تبلیغ اقدام شود.


۲- پرشیانا وب به هیچ وجه در خصوص موارد زیر خدمات تبلیغات گوگل ادز نمی دهد و در صورتی که تبلیغات مشتری یکی از موارد زیر باشد ، تبلیغ فعال نخواهد شد.

  • امکان فعال کردن دامنه هایی که ریدایرکت (redirect) یا Forword می باشند وجود ندارد.
    (راه حل آن این است که : دامنه از حالت ریدایرکت خارج شود و به حالت پارکت دامین قرار گیرد یعنی وقتی در آدرس بار تایپ می شود آدرس آن عوض نشود.)
  • امکان فعال کردن تبلیغات مغایر با موازین جمهوری اسلامی ایران مانند تبلیغ VPN وجود ندارد.
  • امکان فعال کردن تبلیغات Cccam وجود ندارد.
  • امکان فعال کردن تبلیغات Forex وجود ندارد.
  • امکان فعال کردن تبلیغات در زمینه ی فروش آنلاین دارو وجود ندارد.
  • امکان فعال کردن تبلیغات قمار وجود ندارد.
  • امکان فعال کردن تبلیغ با دامنه های CO.CC و برخی دیگر از دامنه های free مانند دامنه TK نیست.
  • امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی موارد بالقوه یا بالفعل هر چیز غیرقانونی، مضر، فریب آمیز، افتراآمیز، بدگویانه، تهدیدکننده، توهین آمیز، آزاردهنده، مبتذل و وقیح باشد، نیست.
  • امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی مطالب بالفعل و بالقوه هر چیز نژادپرستانه، اهانت آمیز به اقوام و فرهنگها و ادیان باشد، نیست.
  • مکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی بالفعل و بالقوه هر چیز دیگری که باعث تخلف جنائی شود و مسئولیتهای مدنی برانگیزد یا قوانین اجرایی را مخدوش کند، نیست.

۳- امکان تبلیغ گوگل برای سایت هایی با پسوند دامنه IR وجود ندارد و بایستی سایت را بر روی دامنه های بین المللی مانند (com, net, org, …) پارک نمایید و مجدد اطلاع دهید تا تبلیغ فعال شود.


4- در صورت تغییر بی رویه در نرخ ارز پیش از شروع تبلیغ (قبل از ارسال متن تبلیغ، آدرس سایت؛ کلمات کلیدی) کاربر ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهد بود.


5- عودت وجه تنها زمانی انجام میشود که امکان فعال کردن تبلیغ کاربر از سوی پرشیانا وب نباشد به طور مثال مشکلی در کارتهای شرکت وجود داشته باشد.


 

جهت استعلام قیمت روز حتما تماس بگیرید.

 

سرویس تبلیغات فوق العاده‌ ی گوگل به این شکل عمل می‌ کند که شما یک لیست از کلمات مرتبط با کسب و کار خود را در اختیار گوگل قرار می‌ دهید و به این صورت مخاطبین شما را در صورت جستجوی کلمات شما می‌ یابند به همین سادگی!
تبلیغ شما در صفحات اول گوگل در حالی کلمه ی Ad را کنارش می بینید ظاهر خواهد شد.

 

مطمئن باشید! مهم نیست در چه زمینه‌ ای فعالیت دارید، گوگل ادز همیشه می تواند یکی از گزینه های تبلیغاتی شما باشد زیرا برای امتحان گوگل ادز به هیچ عنوان نیاز به هزینه ی فراوان ندارید.

 

هر چه رقابت در کسب و کار شما بیشتر باشد مطمئنا کلمات ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد پس اگر می‌ خواهید بالای صفحه باشید غیرممکن نخواهد بود اما هزینه‌ ی بیشتری در پی دارد.

 

هر کلمه از داخل لیستی که در اختیار گوگل قرار داره اید طبق محاسبات پیچیده ی گوگل ارزش به خصوصی دارد، شما تنها در صورتی هزینه پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک خورده باشد. تنها مسئله ی مهم اینجاست که به دلایل سیاسی با ریال نمی توان کار کرد پس ما پول شما را معادل سازی خواهیم کرد. می توانید با دلار، لیر یا واحدهای پولی دیگر کار کنید.

 

برای تست می توانیم در کمتر از پنج دقیقه تبلیغ شما را قرار دهیم و در صورت درخواست همکاری در کمتر از یک ساعت اکانت شما شروع به کار خواهد کرد

 

در هر بازه ای که نیاز داشته باشید می توانیم گزارش فعالیت تبلیغات شما را در اختیارتان قرار دهیم.

 

ما به دو صورت می توانیم با شما همکاری داشته باشیم. اکانت مدیریت شده که تیم حامی مارکتینگ کارهای مربوط به اکانت شما را انجام می دهد( شامل ساخت کمپین، استخراج کلمات کلیدی و …)، و دوم اکانت اختصاصی که دسترسی را به شما می دهیم و ما فقط اکانت را برای شما شارژ می کنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)