خدمات

سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی

 

یکی از ناشناخته ترین کلمه در بازاریابی اینترنتی دنیای امروز سئو می باشد. امروزه جستجو از طریق موتورهای جستجوگر در بین مردم به یک امر همگانی تبدیل شده است. به همین دلیل جهت معرفی محصولات بهترین روش سئو و بهینه سازی سایت برای اکثر شرکت ها و موسسات اداری می باشد. سئو سایت شرکتی این امکان را به شرکت ها می دهد تا مشتریان بیشتر جذب کنند و در نتیجه سود بیشتری داشته باشند.

اهمیت سئو سایت شرکتی

سئو سایت باعث افزایش در آمد شرکت ها می شود، همچنین باعث می شود که سایت در بین کاربران و سایر شرکت های اینترنتی بهتر و بیشتر شناخته شود. در ضمن جهت معرفی شرکت و محصولات و خدمات شرکت در دنیای مجازی و اینترنت نیز بسیار کاربردی می باشد. با این روش می توانید محصولات را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

مزایای سئو سایت شرکتی

جهت یافتن بازار هدف برای شرکت ها و موسسات اداری انجام سئو و بهینه سازی سئو سایت اهمیت بسزایی دارد. شرکت ها و موسسات اداری که در نتایج اول موتور های جستجوگر مشاهده می شود، در جذب کردن مشتری شانس بیشتری دارند. توسط، سایت شرکت ها می توانند تعاملات کاری و حرفه ای خود به اشتراک بگذارند. اگر سایتی بهینه سازی نشود و سئو بر روی آن صورت نگیرد امکان دیده شدنش در موتور های جستجوگر به صفر می رسد.

سئو محتوای سایت شرکتی

از مهم ترین بخش ها در رتبه بندی سایت ها تولید محتوا جهت بهینه سازی سایت می باشد. تولید محتوای با کیفیت سبب جذب کاربران و افزایش رتبه سایت در گوگل می شود. تولید محتوای سایت باید به گونه ای باشد که استاندارد های نوشتاری در آن رعایت شود، چگالی کلمه کلیدی بررسی شود، تولید محتوا  باید بدون کپی برداری از محتوا های دیگر سایت ها باشد. با رعایت تمام موارد درمورد تولید محتوا می توان رتبه سایت را به جایگاه اول موتور جستجوگر رساند.

دستگاه بادکن پت

انواع خدمات سئو سایت شرکتی

افزایش رتبه در گوگل

سئو سایت حرفه ای

برطرف کردن مشکلات فنی سایت

بررسی و تحلیل جایگاه فعلی رقبا

تولید و مدیریت محتوا

ایجاد کردن بک لینک های طبیعی

لینک سازی استاندارد

پشتیبانی سایت

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت شرکتی در پرشانا وب

جهت بهینه سازی کد ها و افزایش سرعت سایت، در مدت زمان مشخص و محدود، بهینه سازی قالب و کد های سایت صورت می گیرد. سئو سایت شرکتی در دو بخش سئو Off Page و سئو On Page صورت می گیرد که البته با توجه به وضعیت سایت، مدت زمان سئو تعیین می گردد.

 

خدمات سئو On Page

 بررسی و تحلیل و تعیین نمودن کلمات کلیدی

✔ بررسی ساختار کد نویسی سایت و رفع ایرادات فنی موجود

 افزایش سرعت سایت

 ثبت سایت مپ سایت در گوگل سرچ کنسول جهت جهت افزایش سرعت و ایندکس شدن صفحات سایت.

جهت بالا آمدن سایت به کمک بررسی ارتباط بین کلمات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی

بهینه سازی و بهینه سازی ساختار URL

تولید محتوا حرفه ای و اختصاصی بر استاندارد های تولید محتوا

 لینک سازی حرفه ای دورن سایتی

آسانسور مغازه ، بالابر پله پیما

خدمات سئو Off Page

 ایجاد شبکه های اجتماعی برای سایت

ایجاد وبلاگ و لینک ها برای سایت

✔ تولید بک لینک های طبیعی و حرفه ای

✔ سئو محلی

 

ارتقا سئو سایت شرکتی

با گسترده شدن استفاده از موبایل، با یک سرچ ساده در اینترنت جهت کسب اطلاعات، مردم دسترسی بیشتری به سایت های مختلف دارند. مردم در موتورهای جستجوگر در گوگل به دنبال خواسته خود می گردند. سایت هایی که در رتبه بندی بالاتری نسبت به سایر سایت ها قرار دارند شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. سئو سایت باعث افزاش اعتبار برند سازمان یا شرکت شما می شود. در نتیجه استفاده از سئو و بهینه‌ سازی سایت شرکتی، برای درآمد زایی راه حلی مناسب است، به مانند سایت خدمات تعمیرات کولر گازی تهران سرویس.

بررسی سئو سایت شرکتی

پرشیانا وب در گام اول سایت شما را از لحاظ مختلف مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ایرادات و مشکلات سایت شما را از نظر شرایط بهینه سازی آنالیز نماید و آن را رفع کند تا سایت شما در جایگاه و رتبه بالاتری در موتورهای جستجوگر قرار گیرد. مواردی که برای سئو یک سایت مورد بررسی قرار می گیرد شامل: تعیین و بررسی کلمه کلیدی اصلی سایت، بررسی تولید محتوای قبلی سایت و بررسی شرایط رقبا و رتبه بندی سایت آن ها در گوگل می باشد پرشیانا وب تک تک ای موارد را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

قیمت سئو سایت شرکتی

هزینه سئو سایت شرکتی، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، پرشیانا وب جهت راحتی مشتریان گرامی، پکیج هایی آماده کرده است تا به کمک آن اطلاعات دقیق تر از قیمت ها در اختیارتان قرار دهد. برای اطلاع از تعرفه سئو سایت شرکتی می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با پرشیانا وب تماس بگیرید.

عوامل موثر در هزینه سئو سایت شرکتی:

عمر دامنه سایت

تعداد کلمات کلیدی

میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی زمینه کاری

جایگاه و وضعیت فعلی سایت در موتور های جستجو گر

وضعیت رقبا و میزان فعالیت آن ها

وضعیت محتوای سایت

مشاوره، آموزش و پشتیبانی

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت شرکتی

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت شرکتی چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت شرکتی چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

 

با توجه به عدم شناخت بسیاری از کارفرمایان از مباحث سئو، کارفرمایان صرفا یک عدد ثابتی برای تعیین قیمت از ما می خواهند، در حالی که با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم قیمت دقیقی نمی توان ارائه داد. پرشیانا وب در کوتاه ترین زمان سایت شما را آنالیز می کند ، کلمه کلیدی های موثر برای سایت شما را مشخص می کند، جایگاه فعلی شما را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد. جهت انجام سئو سایت شرکتی می توانید به پرشیا وب اعتماد داشته باشید، سایر خدمات ارائه شده توسط پرشیا وب: سئو سایت پزشکی، طراحی سایت ورزشی، طراحی سایت چند زبانه ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت رسپانسیو ، طراحی سایت تجاری ،طراحی سایت هتل ، طراحی سایت املاک می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “سئو سایت شرکتی

  1. flower گفت:

    ممنون بابت توضیح خوبتون ولی اگه بخواید حدودا یه تایم حداکثری بگید چقدر میگید؟

    1. admin گفت:

      سلام، حداکثر 1 سال زمان لازم هست برای اومدن به صفحه اول گوگل برای سئو یک سایت شرکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *