خدمات

سئو سایت وردپرس

سئو-وردپرس

سئو وردپرس چیست

سئو وردپرس در وقاقع به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای بهیته سازی سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ایجاد و راه اندازی شده اند، بر روی این سایت ها در طول مدت زمانی انجام می شود که باعث افزایش اعتبار سایت و افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو می شود. این بهینه سازی باعث افزایش سرعت سایت، افزایش بازدید از سایت و در نهایت باعث بدست آوردن رتبه های بهتر در گوگل می شود. وردپرس ذاتا از نظر سئویی قابلیت و پتانسیل سئو را دارد، فقط نیاز است که این بهینه سازی با استفاده از پلاگین ها و تکنیک های موجود پیاده سازی و اجرا شود.

سئو سایت وردپرسی

پلاگین yoast بهترین و قوی ترین پلاگین وردپرس در زمینه سئو سایت می باشد که دارای امکانات و تنظیمات زیادی است و نیاز دارد که بصورت حرفه ای کانفیگ گردد. این افزونه کمک زیادی به سئو سایت وردپرسی می کنید البته به شرطی که اصول سئو کاملا رعایت گردد.  سئو حرفه ای سایت وردپرسی را از ما بخواهید. ما در پرشیانا وب با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه سئو سایت وردپرس یکی از فعالترین تیم های سئو وردپرس در ایران می باشیم. ما سئو سایت وردپرس را با بالاترین کیفیت و قدرت ممکن برای شما عزیزان به جهت ارتقا سایت وردپرسی شما به صفحات اول گوگل انجام می دهیم. برای مشاوره با شماره 09129341229 تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما در زمینه سئو سایت وردپرس شما بهره مند شوید.

بهبود سئو سایت وردپرس

بعد از طراحی سایت وردپرس نیاز است که به جهت بهینه سازی و ارتقا جایگاه سایت در نمایش نتایج جستجو موتورهای جستجو نسبت به سئو و بهینه سازی سایت وردپرس اقدام شود، زیرا طراحی سایت به تنهایی نمی تواند به دیدن شدن آن در موتورهای جستجو کمک نماید. برای بهبود سئو سایت وردپرس باید اصول حرفه ای سئو را رعایت کرد و صبور باشید، زمانبر است ولی اگر بر اساس اصول سئو و پارامترهای گوگل باشد در مدت زمانی سئو سایت بهبود پیدا کرده و رتبه های بهتری را بدست می آورد.

خدمات سئو وردپرس

سئو سایت وردپرسی از مهمترین خدمات سئو پرشیانا وب می باشد. خدمات سئو وردپرس پرشیانا وب شامل موارد زیر می باشد:

نصب و کانفیگ پلاگین های مورد نیاز سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی کدهای قالب وردپرسی

✔ فشرده سازی و بهینه سازی فایل های HTML , CSS و JS

بهینه سازی و افزایش سرعت لود و بارگزاری وب سایت

بهینه سازی عناوین صفحات و متا تگ ها

راه اندازی و کانفیگ گوگل سرچ کنسول ( وب مستر تولز )

ساخت Sitemap و Robot.txt برای سایت

شکار کلمات کلیدی با استفاده از پلاگین های مربوطه

تولید محتوا قوی و منحصر به فرد برای سایت

✔ افزایش امنیت سایت با استفاده از پلاگین های امنیتی وردپرس

✔ بکاپ گیری از تمامی محتوای سایت به صورت هفتگی

پشتیبانی سایت

افزایش سئو وردپرس

روند افزایش سئو وردپرس یک روند تقریبا طولانی مدت و زمان بر است چرا که افزایش سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو اتفاقی است که یک شبه نمی افتد و نیاز به گذشت زمان دارد. ما در پرشیانا وب تمامی تکنیک های سئو کلاه سفید را به صورت حرفه ای بر روی سایت شما پیدا می کنیم و به صورت پله کانی سئو سایت وردپرسی شما را افزایش می دهیم.

موسسه خدمات مالی

مراحل سئو سایت وردپرس در پرشیانا وب

ما در ابتدا و پیش از عقد قرارداد به آنالیز و بررسی دقیق سایت می پردازیم تا تمامی نواقص و مشکلات سایت و میزان سختی کلمات کلیدی را پیدا و مشخص نماییم. بعد از عقد قرارداد سئو ما شروع به اجرای فرآیند بهینه سازی سایت شما می کنیم که این فرآیند شامل مراحلی مانند سئو داخلی ، تولید محتوا ، بک لینک گذاری ، ایجاد وبلاگ و … است که به صورت متوالی و بدون وقفه بر روی سایت انجام می گردد. شایان ذکر است که سئو سایت در پرشیانا وب فقط به صورت سئو کلاه سفید می باشد و از تکنیک های تقلبی و  به اصطلاح کلاه سیاه اصلا استفاده نمی شود که در آینده سایت شما پنالتی شود و یا مشکلاتی از این قبیل اتفاق بیوفتد بر روی سایت شما که باعث افت رتبه و عدم کسب اعتبار مناسب شود. روند سئو سازی سایت وردپرس در پرشیانا وب به صورت یک روال طولانی مدت خواهد بود و حداقل نیاز به 6 ماه زمان دارد. به صورت تک به تک بر روی کلمات کلیدی مورد نظر شما کار می شود تا کم کم وضعیت سایت شما در نتایج جستجو گوگل بهبود یابد و در آنجا ماندگار شود.

 

هزینه سئو سایت وردپرس

هزینه سئو وردپرس با توجه به میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی و وضعیت سایت وردپرسی شما متفاوت خواهد بود. با شماره ما که در سایت درج شده است تماس بگیرید. ما بعد از بررسی سایت شما و میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی سایت شما نسبت به اعلام قیمت سئو سایت وردپرس شما اقدام خواهیم کرد. مجموعه پرشیانا وب در زمینه آموزش نیز فعالیت دارد و در زمان یادگیری سئو تخصصی، سئو داخلی به طور کامل به شما آموزش خصوصی وردپرس نیز می دهد.

برخی از عواملی که در تعیین هزینه و تعرفه سئو سایت وردپرس تاثیرگذار هستند :

✔ میزان سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی

✔ وضعیت ساختار کد نویسی سایت

✔ عمر دامنه

✔ تعداد کلمات کلیدی مورد نظر

✔ جایگاه فعلی سایت در جستجو موتورهای جستجو

✔ وضعیت و جایگاه رقبای شما

✔ وضعیت محتوا فعلی سایت

✔ وضعیت و کیفیت بک لینک های سایت

✔ وضعیت لینک های داخلی سایت wordpress

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت وردپرس

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت وردپرس چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت وردپرس چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

وردپرس ( wordpress ) یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که امروزه به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. وردپرس برای موضوع سئو و بهینه سازی افزونه های بسیار عالی دارد که می توان با استفاده از این افزونه ها نسبت به بهینه سازی و سئو سایت وردپرس خود اقدامات زیادی انجام داد. سئو سایت وردپرس یکی دیگر از خدمات گروه سئو پرشیانا وب می باشد که با توجه به میزان رقابت پذیری کلمات کلیدی شما و با استفاده از بروزترین تکنیک های کلاه سفید سئو، بر روی سایت شما انجام می گیرد.

مسباره

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “سئو سایت وردپرس

  1. kp گفت:

    پکیج های خدمات سئو چند ماهه هستش؟

    1. admin گفت:

      با سلام، با توجه به قرارداد مشخص می شود که حداقل 6 ماهه یا یک ساله هستند، ولی هزینه پرداختی ماهیانه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *