خدمات

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

زمانی که به دنبال طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود می باشید، با افراد متخصص در زمینه طراحی سایت تماس می گیرید و متوجه می شوید که قیمت طراحی سایت با وردپرس تعریفه مشخص و دقیق ندارد، زیرا بسته به شرایط پروژه و میزان امکانات و کار انجام شده هزینه ها متفاوت است. همین امر سبب سردرگمی بسیاری از مشتریان شده است، هدف ما توضیح دادن در مورد قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت با وردپرس و دلایل تفاوت قیمت ها می باشد.

 

طراحی سایت وردپرس

وردپرس به عنوان قویترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا با بهره مندی از زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده MY SQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند. طراحی سایت با cms وردپرس امروزه بسیار رواج یافته و امکانات بسیار زیادی با کمک افزونه های جانبی به این سیستم مدیریت محتوا اضافه گردیده است. باید این نوید را به مشتریانی که قصد راه اندازی وب سایت خود را با این cms دارند بدهیم که هیچ محدودیتی برای سایت های وردپرسی وجود ندارد و با خیال راحت می توانند سایت خود را با هر نوع امکاناتی راه اندازی نمایند.

 

قیمت ساخت سایت با وردپرس

برای ساخت وب سایت به ابزاری نظیر: دامنه، هاست، طراحی المان های گرافیکی وب سایت، ایمن سازی، طراحی پنل کاربری وب سایت، بهینه سازی قالب و پشتیبانی و گارانتی وب سایت نیاز است هر کدام از این موارد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس را دارد.

دلایل تفاوت قیمت طراحی وب سایت با وردپرس

مهم ترین دلیل تفاوت در قیمت طراحی سایت با وردپرس شیوه انجام کار و پیاده سازی سایت می باشد. مسلما اگر طراحی سایت بدون کد نویسی انجام گیرد هزینه کمتری خواهد داشت. نوع قالب سایت بسیار مهم است، اینکه یک قالب تا چه میزان بهینه سازی شده باشد، امکان تغییرات را در آن قالب فراهم باشد یا خیر، چه میزان سفارشی سازی بر روی آن صورت گرفته باشد  … ، همه در تعیین قیمت طراحی سایت وردپرسی تاثر گذار هستند و می توانند بازه گسترده ای از قیمت را بوجود آورند.

توجه داشته باشید در صورتی که قصد طراحی وب سایتی را دارید از روش های اصولی طراحی سایت استفاده کنید، به هیچ عنوان تحت تاثیر قیمت های پایین طراحی سایت قرار نگیرید چون ممکن است مشکلاتی نظیر ضعف های امنیتی، عدم پشتیبانی مناسب، عدم انعطاف پذیری برای تغییرات، نبودن مرجع مشخصی برای بروز رسانی برای سایت بوجود آید و کسی پاسخگو شما نباشد، در نتیجه فریب این قیمت های پایین را به هیچ عنوان نخورید.

مزیت های طراحی سایت وردپرسی

امنیت بالای وردپرس

بروز رسانی سریع محتوا

امکان نصب پلاگین های مختلف

وجود پلاگین های رایگان متعدد

✔ اپن سرس یودن

✔ پنل مدیریتی بسیار آسان

✔ نصب و راه اندلزی سریع سایت

طراحی افزونه وردپرس

اگر می خواهید برای سایت خود امکانات خاصی بوجود آورید باید این نکته را بدانید که سایت به تنهایی دارای این امکانات پیش فرض نیست و درنتیجه نیازمند نوشتن افزونه های جدید برای سایت هستید برای انجام این کار باید به سراغ یک برنامه نویس  وردپرس بروید تا افزونه اختصاصی مورد نظر شما طراحی کند.

 

قیمت طراحی افزونه وردپرس

یکی دیگر از خدمات پرشیانا وب طراحی افزونه وردپرس می باشد. در صورتی که می خواهید برای سایت خود افزونه ای ایجاد کنید می توانید سفارش افزونه وردپرس سایت خود را پرشیانا وب بسپارید. پرشیانا وب با داشتن چند سال سابقه و تبحر کافی در نوشتن و توسعه انواع افزونه های وردپرسی بهترین خدمات را ارائه می دهد. شما می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و ازکارشناسان ما به طور رایگان مشاوره بگیرید. مجموعه پرشیاناوب به طور حرفه ای در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سئو خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد همچنین در زمینه آموزش خصوصی وردپرس نیز فعالیت دارد.

 

نظافت منزل

هزینه طراحی وب سایت با وردپرس

عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس :

✔ اختصاصی بودن یا نبودن قالب

 ماژول ها و امکانات سایت

 میزان پشتیبانی سایت

 نوع قالب و زمینه کاری سایت

آموزش اولیه به مدیریت

 

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت

در طراحی سایت هم هماندد دیگر  کارها برخی از عوامل بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار می باشد و طراحی سایت هم مانند هر محصول یا خدمات قیمت خود را دارد. در بازار این کار قیمت ها بسیار متفاوت هستند  و افراد  وشرکت های مختلف از 500 هزار تومان تا بیش از صدها میلیون تومان برای طراحی سایت هزینه می کنند.در ادامه برخی از این عوامل گفته شده است:

دامنه وب سایت و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت

 یکی از فاکتورهای  مهم  دامنه وب سایت است. منظور از دامنه نام سایت نیست. بلکه مخفف TLD ( دامنه سطح بالای سایت) است. در واقع هر قسمتی که بعد از نام سایت و بعد از نقطه باشد  TLD نامیده می شود. مثلا .com .ir .net .org

هزینه  اصلی خرید دامنه وب سایت مربوط به این قسمت است . دامنه .com متعلق به تمام دنیاست ولی دامنه ir مختص ایران می باشد و استفاده از آن در کشورهای دیگه رایج نیست.  برای خرید دامنه دات کام باید به دلار پول پرداخت کنید که این مبلغ بیش از 400 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که دامنه ir با کمتر از 50 هزار تومان  تهیه می شود.

دامنه های گران تری هم مانند .name، .shop و … نیز وجود دارد که برای خرید دامنه باید به نوع کاربری سایت خود توجه کنید. برای مثال، .name برای سایت های شخصی و سایت های رزومه کاربرد دارد. بعد از خرید دامنه، باید به سراغ خرید هاست برویم.

تاثیر هاست در هزینه طراحی سایت

 هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح می دهیم  هاست فضایی می باشد  که تمام اطلاعات وب سایت شما در آن قرار خواهد گرفت.شامل متن،فیلم، عکس ها ،کاربرها و رمزهای عبور و هرچیز دیگر که در وب سایت شما است.

هاست دارای ظرفیت حجم محدود می باشد. بنابراین تعداد هاست ها را می توان 5 گیگابایت، 10 گیگابایت، بیشتر یا کمتر تهیه نمود. هاست ها  باید دائما به روز شوند. اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید،  باید هزینه  آن را ماهانه بپردازید. انتخاب و خرید هاست مناسب خود  بحثی کاملا تخصصی  می باشدو برای اینکار  باید با افراد متخصص مشورت کنید.

سیستم مدیریت محتوا و تاثیر آن بر تعرفه طراحی سایت

 این بخش بیشترین تاثیر را در هزینه طراحی وب سایت  شما دارد. در واقع سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می کند تا به راحتی محتوای سایت خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی تغییر بدهید. نه تنها محتوا،  هر بخشی  که از سایت که نیاز به تغییر دارد. سیستم مدیریت محتوا به دو بخش  تقسیم می شود. اولی سیستم مدیریت محتوای آماده و دومی سیستم مدیریت محتوای تخصصی می باشد.

طراحی گرافیکی و بصری سایت

بعداز سیستم مدیریت محتوا، نوبت می رسد به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت . طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر سایت می باشد.. باید در نظر بگیرید که 94 درصد از کاربران زمان ورود به سایت اول  به طراحی سایت توجه می کنند و بسیاری از آنها به دلیل ظاهر نامناسب سایت را سریع  ترک می کنند.

برای درک اهمیت تاثیر طراحی بصری بر هزینه طراحی سایت لازم به ذکر است که گاهی هزینه طراحی چند صفحه چند میلیون تومان است. زیرا طراح این بخش باید مخاطبان شما را به طور کامل شناسایی کند و با توجه به نوع مخاطب، نوع سازمان و … شروع به توسعه طرح اولیه کند.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم. پس از تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

امنیت و پشتیبانی سایت و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت

سایت مانند یک نوزاد تازه متولد است. باید دائماً از آن مراقبت کنید تا رشد کند و بزرگ شود. سایت باید دائماً نگهداری شود تا مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود برطرف شود.

 برای جلوگیری از حملات خارجی، باید امنیت یک وب سایت دائما بررسی شود.

فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهای مهمی  وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زبان برنامه نویسی
  • رابط کاربری
  • طراحی اختصاصی
  • دامنه و هاست
  • خدمات پشتیبانی
  • مدت زمان تحویل پروژه

تعرفه طراحی سایت با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا  اعلام می گردد. و اگر که مشتریان درخواست امکانات و سرویس های بیشتری داشته باشند با توجه به مدت زمان انجام پروژه طراحی وبسایت ، هزینه طراحی سایت مشخص می شود. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از طراحی سایت فاکتورهای مهم  هزینه طراحی سایت را بررسی  سپس برای کسب و کار خود بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی سایت را داشته باشید.

در صورتی که می خواهید از لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس اطلاع کسب کنید می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با پرشیاناوب تماس بگیرید.

خدمات دیگری که توسط پرشیاناوب ارائه می شود شامل: طراحی سایت آموزشگاهی، سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت شرکتی، طراحی سایت ورزشی می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس چند روزه آماده می شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت با ورد پرس ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت با وردپرس چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت با وردپرس توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قیمت طراحی سایت با وردپرس

  1. هستی گفت:

    طراحی سایت با وردپرس نیازمند هیچ گونه کد نویسیی نیست؟

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر ، نیاز به هیچگونه کد نویسی ندارد.

  2. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید.
    شما سایت وردپرس با ui اختصاصی هم طراحی می‌کنید؟؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله با Ui اختصاصی براتون طراحی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *