آموزشی

بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی

کیورد-ریسرچ

رعایت برخی نکات می‌تواند سایت را از نظر بازدید قوی تر کند. در واقع اهمیت یافتن کلمات کلیدی به حدی است که به عنوان یکی از سخت ترین مراحل دیجیتال مارکتینگ رتبه سوم را از آن خود کرده است . به کارگیری کلمات کلیدی مناسب  بسیار مهم تلقی می شود . با این حال برخی در یافتن این کلمات دچار اشتباهاتی می شوند که  میتوان با دقت و تلاش برای به کارگیری صحیح کلمات کلیدی، آن ها را برطرف کرد و از این طریق، کیفیت کار و بازدید سال را تا چندین برابر افزایش داد . طراحی سایت و بهینه سازی سئو یکی از خدمات پرشیانا وب می باشد، این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه کاری هدف اصلیش جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.  در ادامه به معرفی برخی از بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی می پردازیم.

کلمات کلیدی چیست

کلمات کلیدی در حیطه سئو،کلمات یا عباراتی هستند که توسط  موتورهای جستجو و کاربران در موتور های جستجو سرچ می شوند.کلمه کلیدی کلمه ای است که به کمک آن می تواند تمام محتوا یک صفحه را در همان کلمه یا یک عبارت کوتاه توضیح بدهیم.

چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم

برای اینکه بتوانید کلمات کلید مرتبط با محتوا و یا سایت  را انتخاب کنید باید به عوامل مختلفی توجه کنید اول از همه باید سایت رقبای خود را بررسی نمایید، یافتن کلمات کلیدی در گوگل از مهم ترین روش ها در انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد. جهت  یافتن کلمات کلیدی مناسب و یا یافتن بهترین کلمات کلیدی می توانید از ابزارهای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید، با خرید این ابزار ها می توانید راحت تر در انتخاب کلمه کلید مناسب عمل نمایید. حتی می توانید بدون پرداخت پول از ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی استفاده نمایید، با این ابزار ها می توانید لیست کلمات کلیدی سایت را دراختیار داشته باشید

گام بعدی در انتخاب کلمه کلیدی مناسب داشتن استراتژی کلمات کلیدی می باشد که بسیار در بهینه سازی سئو سایت اهمیت دارد. یافتن کلمات کلیدی سایت،  یافتن کلمات کلیدی رقبا بسیار پر اهمیت در سئو سایت ها می باشد. استفاد از کلمات کلیدی در مقاله باعث می شود کار بر مدت زمان بیشتری را در مقاله شما سپری نماید.

گام بعدی و ساده ترین راه در انتخاب کلمه کلیدی مناسب جستجوی کلمات کلیدی در گوگل می باشد،همانطور که گفته شد جستجوی کلمات کلیدی در سئو بسیار اهمیت دارد.

بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی: 

عدم توجه به اهمیت کلمات کلیدی

این مرحله بسیار مهم می باشد. ممکن است به این دلیل باشد که 66٪ از ما تحقیق کلمه کلیدی خودمان را بر خلاف یافتن یک متخصص یا برون سپاری آن انجام می دهیم. تحقیقاتی که در زمینه ی کلمات کلیدی انجام گرفته است، می تواند آن را به یک کار دلهره آور تبدیل کند.   تقریبا 44٪ از ما فقط در مواقع مجبور به انجام این کار می شویم.

 

عدم توجه کافی به هدف جست و جو گر

بنابراین بسیاری از مردم عنوان کردند که بزرگترین اشتباه در مورد کلید واژه تحقیق فراموش کردن بررسی واقعی هدف جستجوگر است. منظور از رتبه بندی سایت یا محتوای شما برای پرس و جو مطابق با آنچه کاربر به دنبال آن است مطابقت ندارد. بنابراین بسیاری از بازاریابان نسبت به خط پایین – تبدیل رانندگی وسواس بیشتری نسبت به ترافیک رانندگی دارند.و این جایی است که هدف جستجوگر مهم می شود. آنچه را که کاربر در جستجوی چیزی آنلاین جستجو می کند ، بررسی می کند.

اگر یک سایت دستور العمل دارید ، احتمالاً مردم دستور العمل ها را بخواهند – نه یک مقاله 2000 کلمه ای در مورد اینکه این وعده غذایی در کودکی برای شما چه معنی داشته است. محتوای خود را مطابق با آنچه در واقع مردم به دنبال آن هستند تهیه کنید و توجه داشته باشید به خوبی از درخواست های آنان در مقاله استفاده کرده اید.

 

بی توجهی به نتایج جست و جوی مرورگر

بخشی از درک قصد جستجوگر و آنچه موتورهای جستجو قصد انجام درخواست های کاربران را درک می کنند – این است که در واقع به نتایج جست و جو گر ها نگاه کنیم. خیلی از افراد وقت زیادی را در ابزارها می گذرانند و به دنبال رتبه بندی کلمات کلیدی نیستند. ممکن است مشاهده کنید که محتوایی که Google برای یک جستجوی خاص به کاربران ارائه می دهد ، با محتوایی که برای آن کلمه کلیدی دارید مطابقت ندارد. شاید شما در حال نوشتن یک وبلاگ هستید ، اما موتورهای جستجو پرس و جو را برای نیاز به نتیجه صفحه محصول تفسیر می کنند. ببینید چه نوع محتوا برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می کند و محتوای خود را در آن چهارچوب تولید کنید.

 

 تعداد جست و جو ها را در نظر نمی گیرند

بسیار پیش می آید که کلمه کلیدی شامل معیارهایی است که لزوماً به شما نمی گویند بهترین کار برای تجارت شما چیست؟ مطمئناً ما می خواهیم به دنبال اصطلاحاتی برویم که بیشترین میزان ترافیک را به دنبال داشته باشد و به بهبود معیارهای مهم کمک کند ، اما همیشه بد نیست که هر مشاغل به دنبال کلمات کلیدی بالاترین حجم باشد. درک این مسئله که رتبه سایت شما برای چه مواردی معقول است ، نه تنها مهم است ، بلکه جستجوگرهای شما از چه نوع سؤالی برای پیدا کردن راه حل مشکل خود استفاده می کنند. بیش از حد به میزان صدا توجه نکنید – به عوامل دیگری که می توانند روی محتوای شما نیز تأثیر بگذارند ، نگاه نکنید.

حذف کلید واژه های بلند و طولانی

بخشی از تمرکز فقط بر میزان صدا ، کلمات کلیدی دم بلند است. در حالی که کلمات کلیدی با دم بلند معمولاً حجم کمتری دارند. اما اغلب آنها مرحله پایین قیف را نشان می دهند – این بدان معنی است که کاربر آماده خرید یا نزدیکتر شدن به یک تبدیل است. اما هدف قرار دادن حتی بالای کلمات کلیدی با دم بلند به معنای رقابت احتمالاً کمتر است و شما به سؤال دقیق یک جستجوگر پاسخ می دهید – این باعث می شود که آنها به برند شما به عنوان متخصص در آن منطقه اعتماد بیشتری داشته باشند و هنگامی که می خواهید بازگردند. خرید.

 

 درج کلید واژه ها پس از نوشتن مقاله

کلمات کلیدی باید پیش از نوشتن مقاله مشخص شوند و با ظرافت در متن جاگذاری شوند. بسیار پیش می آید که با چنین جمله ای مواجه شوید “آیا می توانید فقط SEO را جستجو کنید؟”  در بسیاری از موارد مقالات بازنویسی می شوند و تحقیقات کلمات کلیدی اغلب با مطالبی که قبلاً نوشته شده است تنظیم می شوند. یا نویسندگان ناآشنا با بهترین شیوه های سئو فکر می کنند که برای جستجو در “جستجوگرها” ، آنها فقط باید کلمات کلیدی بار نامتناهی را تکرار کنند. در عوض ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید پایه ای باشد که بر اساس آن تمام SEO ، PPC و استراتژی محتوا ساخته شده است. نباید بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کنید. استفاده از این کلمات مهم است اما باید به گونه ای از آن ها استفاده کنید که تکرارشان کیفیت متن را پایین نیاورد.

 

 دقت نکردن به نگارش کلمه

کلمات کلیدی ممکن است بصورت مفرد و یا جمع باشند. توجه کنید مهم است آن ها را چگونهن به کار می برید. اگر کلمه ی کلیدی مورد نظر جمع باشد و سرچ آن بصورت جمع بیشترین تعداد را داشته است نباید  از مفرد آن استفاده کنید. گوگل در بسیاری موارد برای نمونه ی مفرد و جمع یک کلمه ی یکسان، نتایج متفاوتی نشان می دهد.

 

نمی دانید مخاطبان شما در کجا جستجو می کنند

علاوه بر تحقیق درباره ی نیاز افراد در گوگل و سایت های مختلف ، بررسی سایر خصوصیات قابل جستجو برای دیدن اینکه افراد در جستجوی اطلاعات نیز هستند ، مهم است. تحقیقات خود را در ورای ابزار و وسایل سنتی گسترش دهید تا مکانهایی در وب که کاربر هدف شما در واقع برای یافتن پاسخ استفاده می کند. به طور مثال ممکن است افراد برای یافتن جواب سوال خود درباره ی خرابی یک وسیله و یا راهکار های مراقبت از پوست، به یوتیوب مراجعه کنند. شما باید از ابزارگوگل فراتر رفته و به تمام رسانه ها برای یافتن محتوای درخواستی مخاطبان توجه کنید.

 

توجه به کلمات دقیق به جای محتوای آن ها

در هر شرایطی مطمعن شوید بیشترین توجهتان روی محتوای کار است. امروزه موتور های جست و جو گر گوگل درک بهتری از زبان کاربران دارند و لازم نیست با استفاده ی زیاد از کلمات کلیدی، متن را خشک و غیر قابل تحمل کنید. مخاطب قطعا به دنبال یک ویترین از کلمات کلیدی که موتور جست و جو گر به شما معرفی کرده است نمی باشد. مطالب را صمیمانه و با دقت توضیح  دهید و در این بین به کلمات کلیدی هم توجه داشته و از آن ها استفاده کنید، اما به اندازه.

 

بی اطلاعی از  پارامترهای  لوکال سئو

گاهی مخاطبان به دنبال مکانی هستند که بتوانند از خدمات آن ها بصورت حضوری استفاده کنند. در چنین شرایطی باید از کلمات مناسبی استفاده کنید تا گوگل وب سایت و مقاله را در لیست اول نشان دهد. معمولا گوگل به مکان وب سایت اهمیت می دهد و کاربرد درست از کلمات می تواند نقش مهمی در بالا آمدن سایت داشته باشد.

تمرکز بر روی مباحث گسترده تر نیست

اگرچه ما از ایجاد محتوا به طور دقیق برای تطابق دقیق خودداری می کنیم ، بسیار مهم است که کمی در تحقیق خود بزرگنمایی کنیم. تمرکز روی مباحث گسترده تر در فرآیندهای تحقیق و نوشتن می تواند به شما در طوفان مغزی ایده های جدید کمک کند و می تواند به گردش یک قطعه یا وب سایت شخصی طبیعی تر کمک کند. تحقیقات خود را گسترده تر کنید تا از کلمات کلیدی خاص فراتر رفته و قابلیت های محتوای خود را گسترش دهید.

 

فراموش کردن رقبا

شناخت رقبا و بوبژه کسانی که رتبه های بالاتری در جستجو دارند کاری ضروری است ، زیرا می توانید درک کنید که مدل سازی موتور جستجوگر نوع محتوا را که کاربران می خواهند ارزیابی می کند. اطمینان حاصل کنید که تحقیقات رقبا نیز جزئی از فرایند تحقیق در مورد کلید واژه شما هستند. البته باید در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید و از ایده های تازه نیز استفاده کنید زیرا صرفا تقلید محتوای یونیک را تولید نمی کند.

 

 عدم ارزیابی صحیح سختی کلمه کلیدی

بسیاری از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی تنوع “مشکلات کلمه کلیدی” را ارائه می دهند که ارزیابی آنها از میزان رقابت موضوعی خاص در  موتور های جست و جو گر است. توجه داشته باشید که این ارزیابی معمولاً شامل اطلاعات و موقعیت یابی سایت شما نمی شود.

شما ممکن است به عنوان یک سامانه قوی و قدرتمند در موضوعی خاص ظاهر شوید ، بنابراین رتبه بندی برای آن موضوع برای سایت شما دشوار نخواهد بود. اما ، اگر سایت جدیدی دارید یا سعی در ورود به بازار جدید دارید ، رتبه بندی بسیار دشوارتر خواهد بود. با افزایش تعداد کابران و فعالیت حرفه ای به سرعت به هدفتان می رسید.

 

گذاشتن انتخاب کلمه  کلیدی برعهده مشتری

ممکن است افرادی بدون توجه به کلمات موجود، یک یا چند کلمه ی کلیدی را مدنظر قرار دهند که سرچ بالایی ندارد و حتی اگر بالا بیاید درآمدزا نخواهد بود. شما به عنوان یک متخصص سئو می توانید با مشتری صحبت کنید تا کلمات کلیدی مهم را انتخاب و جایگزین کند.

 

نداشتن محتوای یونیک

بسیاری از نویسندگان با کپی کردن نوشته از سایت های دیگر، بدون در نظر گرفتن ایده ها و خلاقیت کلمات را به همان گونه که قبلا استفاده شده، دوباره در متن می آورند. به همین دلیل ممکن است کلمات کلیدی در متن آورده نشوند و علاوه بر کیفیت پایین کار، رتبه ی آن بالا نخواهد رفت. محتوای یونیک می تواند بازدید سایت شما را بطور چشمگیری افزایش دهد.

 

 حذف کلمات کلیدی بلند

بعضی اوقات ممکن است به دلیل اینکه یک کلمه ی کلیدی بلند است ه آن توجه نکنید. به یاد داشته باشید اگر گوگل کلماتی را نشان می دهد یعنی مخاطب به آن توجه دارد و به کار نبردن این کلمات، مخاطبان زیادی را از شما می گیرد. به کارگیری کلمات کلیدی بلند اگرچه گاهی سخت است، اما با کمی دقت و حوصله غیرممکن به نظر نمی رسد.

عدم توجه به مطالعه درباره سئو

بالا بردن دانشتان در این زمینه بسیار مهم است. مطالعه علاوه بر اینکه دایره ی لغات شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد، دانش شما را در این زمینه بالا می برد. این یک رشته ی بسیار گسترده و تخصصی است و شما باید روزانه مطالب جدید یاد بگیرید تا بتوانید در این بازار کار بزرگ همچنین حرفه ای و درجه یک باقی بمانید.

ممکن است در پروسه ی تولید محتوا و یافتن کلمات کلیدی بارها با مشکلات مطرح شده مواجه شده باشید. سعی کنید با فراگرفتن دانش و ارتقای سطح خود، کیفیت کارتان را بالا ببرید. این حرفه نیاز به اطلاعات گسترده ای دارد.

 

مجموعه پرشینا وب بیش از 6 سال تجربه  در زمینه طراحی وب سایت و پشتیبانی آن دارد. همچنین در این حیطه مشاوره نیز می دهد. برای همکاری با ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.  اگر به دنبال رتبه اول گوگل تضمینی هستید روی ما حساب کنید. جهت کسب اطلاع از هزینه آمدن به صفحه اول گوگل و کسب رتبه اول گوگل می توانید با ما تماس بگیرید.  این مجموعه در زمینه آموزش طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *