خدمات

طراحی سایت اجاره خودرو

طراحی-وب-سایت-رزرو-خودرو

 

طراحی سایت اجاره خودرو، به کاربران این امکان را می دهد تا خودروی مورد علاقه خود را در تاریخ مشخص، با راننده یا بی راننده، داخل یا خارج از شهر اجاره نمایند. تمام مشخصات ماشین مطابق با دسته بندی هایی که طراح سایت طراحی می کند، در سیستم قرار داده می شود و کاربران می توانند خودروی مورد نظر و تاریخ اجاره آن را تعیین کرده وپس از پزداخت هزینه آن و ورود مشخصات خود، خودرو را تحویل بگیرد. متقاضیان طراحی سایتی که دوست دارند سایت آن ها با چند زبان متفاوت دیگر نیز طراحی شود می توانند از طراحی سایت چند زبانه استفاده کنند.

در عصر کنونی که عصر تکنولوژی و تبلیغات می باشد افراد همواره به دنبال راه هایی برای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم هستند. از راه های مفید و پر بازده تبلیغات، طراحی سایت می باشد. با طراحی وب سایت و سئو سایت اجاره خودرو افراد می تواند راحت با مراجعه به سایت ماشین مورد نظر خود را انتخاب و آن را اجاره کنند.  طبق آماری که انجام گرفته است 80 درصد کاربران اینترنت به کمک موتورهای جستجو سایت اجاره خودرو مورد نظر خود را سرچ و پیدا می کنند. در نتیجه وجود یک متخصص بهینه سازی در سئو سایت اجاره خودرو  بسیار ضروری می باشد.

بهینه سازی یک سایت، از اصلی ترین مراحل پایانی طراحی یک سایت می باشند. در این بخش طراحان سایت با رعایت سئو به افزایش امتیازات شما در سرچ گوگل کمک می کنند. با بالا رفتن امتیاز شما در گوگل، در هنگام سرچ، سایت شما در بالاترین قسمت صفحه بالا می آید که نتیجه آن افزایش بازدیدکنندگان سایت شما می شود. گروه طراحی سایت اجاره خودرو پرشیانا وب، با داشتن متخصصان مجرب به بالا رفتن امتیاز شما در گوگل کمک می کنند.

طراحی سایت اجاره خودروهای تشریفاتی

خودروهای تشریفاتی نامی است که امروزه زیاد به گوشمان خورده است. شرکت خودروهای تشریفاتی، با قرار دادن خودروهای لوکس و زیبا لحظات شیرینی را برای مشتریان رقم می زنند. خودروهای تشریفاتی مناسب برای مراسم ها بوده اما برخی افراد علاقه دارند تا از این خودروها برای تفریحات و گردش با ماشین مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

طراحی سایت اجاره خودروهای اسپرت

اجاره خودروی اسپرت برای مسافرت ها و قرارهای کاری مناسب می باشد و همچنین برخی افراد علاقه زیادی به ماشین های لوکس داشته و دوست دارند مدت زمانی از تایم خود را با این ماشین ها سپری کنند.مراه ارائه خدمات پشتیبانی و سئو حرفه ای 

طراحی سایت اجاره ماشین برای مسافرت

یکی از اصلی ترین برنامه ریزی های یک سفر استفاده از یک وسیله نقلیه مناسب می باشد. اجاره ماشین برای مسافرت دارای حسایت زیادی می باشد لذا لازم است از سایت های معتبر ماشین را اجاره کرد.

 

طراحی سایت اجاره خودروی ایرانی

اجاره خودروهای ایرانی با توجه به قیمت های مناسب آن طرفداران زیادی دارد. تعیین قیمت خودروهای ایرانی با توجه به نوع و مدل خودرو متفاوت می باشد اما این خودروها در مقایسه با خودروهای دیگر از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

 

طراحی سایت اجاره خودروهای لوکس و لاکچری

خودروهای لوکس که به خودروهای لاکچری نیز معروف است بیشتر برای قرارهای مهم کاری و یا در مواقعی برای تفریح و گردش افرادی که از نظر مالی در سطح بالایی برخوردار هستند مناسب می باشد. این خودروها با توجه به هزینه بالای اجار، هر کسی قادر به کرایه آن نمی باشد.

مزایای طراحی وب سایت اجاره خودرو پرشیانا وب

استفاده از هاستینگ حرفه ای و پر قدرت

✔ تحویل سریع پروژه

✔ طراحی طبق سلیقه کارفرما

✔ سازگاری (واکنش گرایی سایت) با نمایشگرهای مختلف با ابعاد متفاوت مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ و…..

✔ نمایش صحصح سایت در طیف گسترده ای از مرورگر های قدیمی و جدید

✔ انعطاف پذیری کارآمد و بالا

✔ افزایش رتبه بهتر و بالاتر در گوگل با طراحی سئو بیس

✔ محبوبیت بالا در بین موتور های جستجو

و…

 

ماژول های طراحی سایت اجاره خودرو پرشیانا وب: 

 

✔ سیستم رزرو آنلاین خودرو

✔ سیستم ثبت نام در سایت جهت رزرو

✔ سیستم پیامکی سایت 

✔ ماژول کد پیگیری رزور

✔ ماژول معرفی خدمات شما

در مرحله اول، طراح سایت به معرفی خدمات شما، تاریخچه و … می پردازد. تا افراد با ورود به سایت شما از نوع فعالیت شما و خدمات ارائه شده مطلع شوند.

✔ دسته بندی نوع خودرو

در این قسمت طراح سایت خودروهای موجود جهت کرایه را در دسته بندی های مشخصی قرار می دهد تا کاربر با مراجعه به این دسته بندی ها راحت تر بتواند خودروی مورد نظر خود را پیدا کند. این گزینه باعث صرفه جویی در وقت کاربر می شود.

✔ سیستم درج خودرو

این بخش از اصلی ترین قسمت طراحی یک سایت اجاره خودرو می باشد. در این بخش نام خودروهای موجود در شرکت، مشخصات، تصویر، ویدئو و تمام مشخصات لازم برای اجاره خودرو قرار داده می شود تا کاربر بتواند با توجه به عکس و مشخصات درج شده، راحت تر خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند.

✔ سیستم رزرو و پرداخت آنلاین

با استفاده از سیستم رزرو و پرداخت آنلاین با استفاده از ساخت منو آنلاین این امکان به متقاضی داده می شود که بدون نیاز به مراجعه به شرکت، خودروی خود را بصورت اینترنتی رزرو و هزینه آن را پرداخت نماید. امروزه با توجه به حجم کاری و شلوغی جاده ها و ترافیک و همچنین کمبود وقت، افراد ترجیح می دهند به جای صرف وقت خود در بیرون از خانه با استفاده از اینترنت درخواست های خود را انجام بدهند. وجود این گزینه در سایت شما باعث بالا رفتن متقاضیان می شود.

✔ طراحی ساده

سایت اجاره خودرو می بایست دارای یک طرح ساده باشد. استفاده از طرح های گرافیکی پیچیده برای این سایت ها مناسب نمی باشد. همچنین در طراحی این سایت ها باید به رنگ های به کار رفته درآن توجه کرد، رنگ ها نباید زیاد جیغ و زننده باشند.

✔ منوی آسان

در طراحی یک سایت اجاره خودرو، استفاده از منوهای پیچیده باعث سردرگم شدن کاربر شده و بازدهی لازم برای شرکت را ندارد. بنابراین لازم است از منوهای ساده و آسان در طراحی این سایت ها استفاده کرد تا دسترسی به آن ها راحت بوده و بازدهی لازم را داشته باشد.

✔ ماژول سوالات متداول رزرو خودرو

✔ طراحی فیلترها

استفاده از فیلترها در انتخاب خودرو باعث زودتر به نتیجه رسیدن کاربر می شود. در این فیلترها شرایط اجاره طراحی می شود. شرایطی مانند میزان بودجه کاربر برای اجاره خودرو، مدت زمان مورد نیاز اجاره و …

✔ ماژول پیگیری درخواست ها

در این بخش کاربر از مراحل درخواست خود مطلع می شود. اطلاعاتی مانند آماده تحویل، تحویل داده شده، تحویل داده نشده و …

✔ ماژول نظرات

قسمت نظرات باعث اطمینان متقاضی از سلامت خودروها می شود. در این بخش مشتریانی که قبلا از سایت شما خودرو کرایه کرده اند، میزان رضایت مندی خود را از خودروی کرایه شده اعلام می کنند و متقاضیان با مراجعه به این قسمت از سلامت خودروهای این سایت اطمینان حاصل می نمایند.

✔ ماژول سوالات متداول

در بخش سوالات متداول، کاربر سوالات خود را در خصوص کرایه خودرو، شرایط و در کل تمام سوالات نقش بسته در ذهن خود را بصورت آنلاین مطرح کرده و جواب آن را دریافت می کنند.

✔ سرعت لود بالا

در صورتی که تعداد عکس های موجود در سایت بالا باشد، نیاز به سایتی با سرعت لود بالا دارید. زیرا ممکن است کاربرانی که وارد سایت شما می شوند حوصله کافی را نداشته و با دیر لود شدن از سایت خارج شوند. گروه طراحی سایت پرشیانا، آماده ارائه سایت های با سرعت و کیفیت بالا می باشد و باعث فروش بیشتر سایت شما می شوند.

✔ ماژول لوکیشن در گوگل

قرار دادن محل دقیق شرکت از الزامات طراحی یک سایت اجاره خودرو می باشد. با استفاده از این گزینه، این اطمینان به کاربر داده می شود که شرکت شما دارای هویت مشخصی است و می توانند به سایت شما اعتماد کنند و همچنین با قرار دادن لوکیشن این امکان به کاربر داده می شود که بتوانند بصورت حضوری خودروی مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنند.

✔ ماژول تماس با ما و ارتباط با مدیر

این صفحه این امکان را به کاربر می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند با تماس با مشاورین ما و ارتباط با مدیر مشکل خود را حل کنند.

ماژول تحویل خودرو

با استفاده از منوی تحویل خودرو، با وارد کردن آدرس دقیق منزل یا محل کار توسط متقاضی، شرکت خودروی کرایه شده را به آدرس درج شده توسط متقاضی ارسال و در زمان تعیین شده کاربر تحویل گرفته می شود.

✔ دکمه سرچ

در این بخش، با تایپ نوع وسیله نقلیه مورد نظر و کلیک روی دکمه جسنجو، لیستی از خودروی مورد نظر، نمایش داده می شود و دیگر احتیاجی به جستجوی دستی نبوده و در وقت نیز صرفه جویی می شود.

برخی دیگر از خدمات طراحی سایت اجاره خودرو پرشیانا وب:

مدیریت گالری تصاویر

عضویت و مدیریت کاربران

نمایش لوکیشن در نقشه گوگل

ماژول پرسش و پاسخ متداول

فرم تماس حرفه ای

سیستم وبلاگ

سیستم آمار بازدید

مدیریت مقالات و اخبار

آموزش 2 ساعته پنل مدیریت سایت

پشتیبانی سایت رایگان 1 ساله

درج محتوای اولیه سایت

بهینه سازی ( سئو ) پایه ای

قابلیت درج و مدیریت محصولات

اتصال به درگاه پرداخت آنلاین

امکان اتصال به پنل SMS

مدیریت دسته بندی محصولات

ثبت سفارش آنلاین محصولات

مدیریت سفارشات

مشاوره رایگان سئو

قابلیت چت آنلاین

معرفی سایت به گوگل وبمستر تولز

ایجاد نقشه سایت

طراحی سفارشی

مقایسه محصولات

قابلیت چند زبانه بودن سایت

طراحی سایت اجاره خودرو

پشتیبانی از طراحی سایت اجاره خودرو

پشتیبانی سایت از آخرین مرحله طراحی یک سایت بوده که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. از مزیت های اصلی این بخش بالا رفتن امنیت سایت شما و جلوگیری از کند شدن آن می باشد. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت به خصوص طراحی سایت خودرو بوده و با داشتن یک تیم متخصص و مجرب از سایت های طراحی شده شما پشتیبانی می کنند.

طراحی سایت اجاره خودرو

هزینه طراحی سایت اجاره خودرو

قیمت طراحی سایت خودرو با توجه به نیازهای شرکت متفاوت می باشد. عواملی که در قیمت طراحی سایت خودرو تاثیر گذار می باشد، تعداد منوها، عکس های بکار رفته، فیلترها و …. می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاورین ما در پرشیانا وب تماس حاصل نمایید.

مشخصات وب سایت

 

⚡️ نام وب سایت :  مرکز اجاره خودرو در ترکیه

⚡️ آدرس وب سایت:  carrent.ist

⚡️ زمینه کاری وب سایت:   شرکتی/ رزرویشن / چند زبانه

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی وب سایت اجاره خودرو

طراحی سایت اجاره خودرو چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت اجاره خودرو ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت اجاره خودرو چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت اجاره خودرو توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت اجاره خودرو

  1. متین گفت:

    چه سایت تکمیلی
    خسته نباشید

  2. کاربر گفت:

    اگر عجله داشته باشیم در مدت زمان کوتاه هم میتونید سایتمونو طراحی کنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، حداقل 3 روز زمان لازم هست برای طراحی وب سایت شما، اگر عجله دارید.

  3. مهشید گفت:

    سلام.از چه تکنولوژی برای طراحی‌سایت استفاده می‌کنید؟ CMSها یا کدنویسی به صورت کامل؟

    1. admin گفت:

      با سلام ، از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و PHP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *