خدمات

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

 

یکی از روش های طراحی سایت، طراحی سایت های داینامیک می باشد. بر اساس این روش مدیران وب سایت می توانند در هر لحظه اطلاعاتی که در سایت وجود دارد را با کمک پنل های مدیریتی تغییر و به روزرسانی کند. ویژگی طراحی وب سایت های داینامیک نسبت به وب سایت های استاتیک در این است، که در وب سایت های داینامیک با ایجاد صفحات و محتویات سایت ها و یا به روز کردن سایت ها بتوانند باعث افزایش ترافیک وب سایت و همچنین بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان شوند. به دلیل اینکه در این نوع سایت ها اطلاعات در دیتابیس ذخیره می شود برای حفظ این اطلاعات، طراحی سایت داینامیک باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.

طراحی سایت داینامیک چیست

در این روش مدیر به کمک پنل های مدیریتی، تغییراتی در محتویات سایت ایجاد می کند. در این نوع طراحی، صاحب وب سایت، خود می تواند کنترل تمام بخش های سایت را در اختیار داشته باشد و بدون نیاز به برقراری تماس با طراح وب، مطالب لازم برای سایت را اضافه و یا کم کند. فعالیت هایی نظیر حذف صفحه، ایجاد صفحه، ویرایش محتویات هر صفحه را می توانند انجام دهند.

سایت پویا (داینامیک) سایتی است که محتوای مختلفی دارد و هر بار نمایش داده می شود و ممکن است در طول روز محتوای آن تغییر کند. در وب سایت پویا دو نوع صفحه وجود دارد. اسکریپت سمت مشتری و اسکریپت سمت سرور.

طراحی سایت نیاز به مهارت و دانش کافی در این زمینه دارد هر کسی نمی تواند مدعی شود که می تواند سایتی طراحی کند. اگر نیازمند طراحی وب سایت داینامیک هستید می توانید از طریق تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره شوید. در صورت نیاز پرشیانا وب بهترین و با کیفیت ترین سایت داینامیک را برای شما طراحی خواهد کرد.

مزایای طراحی سایت داینامیک

اضافه كردن امكانات سفارشی در سایت افزایش رتبه سایت در گوگل باید بعد از طراحی سایت داینامیک به طور مداوم و مرتب مطالب  و محتوای سایت را به روز رسانی کنید. همچنین سئو سایت نیز باعث افزایش رتبه می شود.

به روز رسانی راحت و سریع توسط مدیر سیستم به صورت آنلاین

ارائه انواع خدمات تحت وب به کاربران

✔ توانایی گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت

✔ به روز رسانی همیشگی وب سایت

✔ صرفه‌جويی در زمان

✔ به روز رسانی بدون تخصص

✔ انعطاف‌پذيری بالا

✔ توزيع مديريت سايت در سيستم بين چند نفر

✔ امنيت بالا ‌سايت

✔ کاهش هزينه‌های  پشتيبانی سایت

سفارش آنلاین غذا

تفاوت سایت استاتیک با داینامیک

در سایت های استاتیک نیازی نیست به طور مداوم محتوای سایت را تغییر دهید و همچنین عملیات به روز رسانی محتوای سایت بسیار کم صورت می گیرد. اما اگر نیاز به تغییر در وب سایت باشد باید از طراح بخواهید تا این کارا برای شما انجام دهید. اما در سایت هایی که به روش داینامیک طراحی شده اند باید تغییرات محتوای سایت به صورت پویا و مدام صورت گیرد. سایت های استاتیک به منظور معرفی و نمایش کالا و خدمات استفاده می شود و ارائه خدمات اینترنتی در این سایت ها وجود ندارد در نتیجه هزینه پرداختی برای طراحی سایت استاتیک پایین است اما اگر بخواهید تغییراتی در سایت ایجاد کنید باید هزینه های متعددی برای ایجاد این تغییرات در سایت پرداخت کنید. مبالغ بیشتری برای پشتیبانی سایت و طراحی سایت داینامیک باید پرداخت کنید اما با این تفاوت که هزینه‌های بعدی برای بروزرسانی و تغییرات محتوای سایت در پی نخواهد داشت.

علت اهمیت به روز رسانی محتوا

اصلی ترین مزیت طراحی سایت داینامیک  به بروز رسانی محتوای سایت می باشد.  محتوای با کیفیت و خوب، سبب می شود کاربرانی بیشتری به سایت شما مراجعه کنند، در ضمن باعث می شود کاربران همیشگی برایتان فراهم کند. در نتیجه در موتور های جستجو بیشتر دیده می شوید و رتبه بالاتری می گیرید. با روش داینامیک، وب سایت شما با شبکه های اجتماعی ادغام می شود، این روش این امکان را به صاحبان می دهد تا مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند.

در صورتی که طراحی سایت داینامیک مشکل داشته باشد چه معایبی به همراه دارد:

سسب می شود تا سایت از امنیت پائینی برخوردار باشد. در طراحی سایت داینامیک از دیتابیس استفاده می شود، در نتیجه باید به طراحی و کد نویسی سیستم مدیریت محتوای دقت لازم را داشت تا در اثر نفوذهای اینترنتی از طریق آپلود شل یا دیتابیس اینجکشن نشود. با طراحی درست و همچنین استفاده از روش های صحیح کد کردن اطلاعات، می توان امنیت سایت را بالا برد.

تبدیل سایت استاتیک به داینامیک

اگر دارای یک سایت استاتیک هستید می توانید با تبدیل آن به سایت داینامیک خود مدیر سایتتان باشید و هر زمان که تمایل داشتید محتوای سایت را ویرایش کنید. سایت داینامیک دارای پنل مدیریت محتوا می باشد به این معنی که به راحتی می توانید مطالب را حذف یا اضافه کنید. به اینگونه سایت ها، سایت داینامیک یا پویا گفته می شود.

هزینه طراحی سایت داینامیک

قیمت طراحی سایت داینامیک با توجه به موارد زیر در نظر گرفته می شود و با توجه به امکاناتی که مشتریان عزیز انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود:

ایجاد کنترل پنل مدیریت صفحات و محتوا

✔ ايجاد منو

✔ تعداد زبان های سایت

ماژول مدیریت تصاویر

قابلیت ریسپانسیو

✔ ماژول قابلیت پرینت

✔ ماژول مدیریت گالری تصاویر

✔ مدیریت فایل ها

✔ فرم ثبت نام

✔ جستجوگر داخلی

✔ مدیریت و پخش فایل های ویدیویی

✔ آمار سایت گرافیکی

✔ مدیریت منوهای عمودی وافقی نامحدود

ماژول مدیریت اخبار

✔ ماژول مدیریت نظر سنجی

✔ ماژولنقشه سایت

✔ پشتیبانی توسط مدیر سایت

✔ ماژول فروشگاه آنلاین

✔ ماژول مدیریت مقالات

✔ پنل کاربری مجزا برای هر کاربر

طراحی سایت داینامیک از یکی دیگر از تخصص های پرشیانا وب در زمینه طراحی انواع سایت ها می باشد. پرشیانا وب با هدف طراحی انواع سایت های حرفه ای اعم از طراحی وب سایت داینامیک خدمات خود را به مشتریان عرضه می کند. پرشیانا وب علاوه بر طراحی در زمینه بهینه سازی سایت ها برای موتور های جستجو جهت رتبه گرفت نیز خدمات حرفه ای ارائه می دهد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت داینامیک

چند روز زمان برای طراحی ، سایت داینامیک لازم است؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت داینامیک ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه ی طراحی ،سایت داینامیک حدودا چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط پرشیانا وب شامل: طراحی سایت تجاری، طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت شرکتی، سئو و پشتیبانی سایت می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت داینامیک

  1. ali گفت:

    هزینه ی سایت های داینامیک با سایت های استاتیک متفاوته؟؟

    1. admin گفت:

      با سلام، طراحی سایت استاتیک دیگر انجام نمی شود ، فقط طراحی وب سایت ها به صورت داینامیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *