خدمات

طراحی سایت مدرسه

طراحی-سایت-مدرسه

طراحی سایت مدرسه، کارآمد بالایی دارد، از مزیت های آن اطلاع رسانی اخبار مدرسه به والدین می باشد. این سایت قابلیت های زیادی دارد و با طراحی یک سایت مدرسه خوب شما می توانید نمرات دانش آموزان را با والدین بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید و آن ها را از مراسمات و انجمن های اولیا و مربیان مطلع سازید. و همچنین می توانید در صورت امکان این جلسات را بصورت آنلاین برگزار کنید. امروزه با توجه به مشغله های کاری و دغدغه های روزمره امکان مراجعه والدین بصورت حضوری امکان ندارد. و از مزیت های دیگر طراحی سایت مدرسه، ارزیابی و امتیاز دادن به دانش آموزان می باشد که باعث ایجاد رقابت بین دانش آموزان و تشویق آن ها می شود.

 

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت در عصر جدید از راه های جدید و پرطرفدار تبلیغات در اینترنت می باشد. اشخاص می توانند با طراحی یک سایت برای کسب و کار خود باعث معروفیت شرکت و برند خود شوند. امروزه با گسترش مصارف اینترنت اکثر کارهای روز مره افراد با استفاده از سایت ها انجام می شود. چنانچه شما نیز بدنبال رونق کسب و کار و تبلیغات پربازده هستید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

انواع طراحی سایت مدارس

طراحی سایت مدرسه ابتدایی

طراحی سایت مدرسه دخترانه

طراحی سایت مدرسه با وردپرس

طراحی سایت مدارس هوشمند

 

بهینه سازی سایت مدرسه

در این بخش با رعایت سئو سایت مدرسه شما از امتیاز زیادی در گوگل برخوردار شده و باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت شما می شود.

کاربرد های طراحی سایت مدرسه

امروزه مدیران به دنبال راهکارهایی هستند تا با والدین بیشتر در ارتباط بوده و بتوانند حوادث و اخبار مدرسه را به اطلاع آنان برسانند. طزاحی سایت مدارس باعث ارتباط بیشتر و بهتر مدیر و معلمین با والدین می شود.

مزیت های طراحی سایت مدرسه

از دیرباز مدیران در تلاش بودند تا حضور والدین در مدرسه را کمتر کرده تا وقت بیشتری برای رسیدن به امور مدرسه داشته باشند. و از طرفی هم والدین به علت مشغله و دغدغه های روزمره و شاغل بودن برخی از آن ها امکان حضور در مدرسه را نداشتند. طراحی سایت مدارس برای والدین و مدیران باعث صرفه جویی در زمان آن ها می شود.

امکانات طراحی سایت مدرسه

✔ معرفی مدرسه

در اولین بخش از طراحی سایت مدرسه، به معرفی مدرسه، تاریخچه تاسیس مدرسه، تعداد کلاس ها، تعداد دانش آموزان، پایه ها و … پرداخته می شود.

✔ طراحی ساده

طراحی سایت مدرسه باید دارای یک طرح ساده با یک رنگ مناسب باشد. استفاده از طرح های گرافیکی مناسب سایت مدرسه نبوده و همچنین رنگ های بکار رفته در آن باید مطابق با تم های آموزشی باشد.

✔ منوی آسان

منوی آسان برای طراحی یک سایت باعث سهولت در کارکرد آن می شود و دیگر نیازی به صرف زمان نیست و هر کس براحتی می تواند به منوها و گزینه های مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

✔ معرفی معلمین و کارکنان

در این بخش به معرفی معلمین و کارکنان مدرسه می پردازیم. با استفاده از این بخش والدین با معلمان و کارکنان مدرسه آشنا شده و با مطالعه رزومه آن ها از سوابق کاری و تحصیلی معلم مربوطه مطلع می شوند.

✔ گالری تصاویر

در این قسمت لیستی از عکس های دانش آموزانی که در این مدرسه درس خوانده اند نمایش داده می شود و همچنین عکس هایی از حیاط مدرسه، کلاس ها، مربیان در حال تدریس، دانش آموزان حاضر در کلاس و … نیز به اشتراک گذاشته می شود.

✔ ثبت نام آنلاین

در این قسمت والدین می توانند بدون نیاز به حضور در مدرسه، فرزند خود را ثبت نام و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنند. وجود این گزینه برای خانم هایی که مشغول بکار هستند و امکان حضور در مدرسه را ندارند مناسب می باشد.

✔ کتابخانه دیجیتال

در بخش کتابخانه دیجیتال در هر دسته بندی کلاس ها کتاب های درسی و کمک درسی دانش آموزان بصورت دیجیتال قرار داده شده است و با ورود به آن می توانند کتاب مورد نظر خود را دانلود کنند.

✔ سیستم ثبت نام در سایت

با استفاده از این گزینه والدین می توانند در سایت ثبت نام کرده تا از اطلاعات و اخبار مدرسه باخبر شوند و همچنین در جریان کارهای برنامه ریزی شده قرار بگیرند.

✔ چت آنلاین گروهی

در این بخش با ثبت نام والدین در این سایت می توانند وارد چت آنلاین شده و با والدین و مربیان تبادل نظر بکنند. والدین با این کار می توانند از وضعیت درسی و نمرات فرزند خود با خبر شوند.

✔ بخش نظرات

با استفاده از این قسمت کاربران می توانند میزان رضایت مندی خود را از مدرسه، کارکنان، نحوه آموزشی  و …. اعلام کنند و افرادی که بتازگی قصد ثبت نام فرزند خود را دارد بتواند راحت تر تصمیم گیری کند.

 ارتباط با مدیر

در این بخش کاربران و والدین می توانند با مدیر مدرسه ارتباط برقرار کرده و نظرات و شکایات خود را عنوان کنند.

✔ تماس با ما

در این بخش والدین می توانند مستقیم با مدرسه تماس گرفته و از وضعیت درسی فرزند خود با خبر شوند. و همچنین افرادی که قصد ثبت نام فرزند خود در آن مدرسه را دارند از طریق این شماره ها با مدرسه تماس گرفته و شرایط را جویا شوند.

✔ لوکیشن

قرار دادن آدرس دقیق مدرسه، باعث می شود افراد با توجه به محل زندگی خود مدرسه مورد نظر را انتخاب کنند.

✔دسته بندی کلاس ها

در این بخش طراح سایت به طراحی گزینه دسته بندی کلاس ها می پردازد که در آن هر پایه بصورت جداگانه نمایش داده می شود و هر فرد مطابق با پایه فرزند خود به دسته بندی مورد نظر مراجعه می کند.

 سامانه دانش آموزان

در این سایت هر دانش آموز می تواند دارای یک حساب کاربری جداگانه بوده که در آن نمرات دانش آموزان قرار دارد و دانش آموزان با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری  خود می شوند و نمرات، لیست هفتگی جزوات درسی و …  را مشاهده می کنند.

 سامانه معلمان

در این بخش هر معلم دارای یک حساب کاربری بوده و با ورود به سامانه می تواند برنامه های هفتگی، امتحانات، حضور و غیاب و … را با والدین و دانش آموزان به اشتراک بگذارد.

 

قیمت طراحی سایت مدارس

قیمت طراحی سایت مدرسه با توجه به دستمزد طراح، تعداد دانش آموزان، خدمات قابل ارائه و … متفاوت می باشد. جهت اطلاع از هزینه های طراحی سایت می توانید با مشاوران ما در گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب تماس بگیرید. تیم طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب تیم طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و متخصصین مجرب، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

خدماتی پرشیاناوب در زمینه طراحی سایت مدرسه

پشتیبانی از سایت از خدماتی است که بر عهده طراح سایت بوده و سبب می شود امنیت سایت شما بالا رفته و از کندی سایت شما جلوگیری می کند.

طراحی سایت داینامیک

 طراحی سایت وردپرس 

برخورداری از امنیت بالا

مدیریت گالری تصاویر

عضویت و مدیریت کاربران

نمایش لوکیشن در نقشه گوگل

زمان تحویل 10 روزه

ماژول پرسش و پاسخ متداول

فرم تماس حرفه ای

سیستم وبلاگ

سیستم آمار بازدید

مدیریت مقالات و اخبار

آموزش 2 ساعته پنل مدیریت سایت

پشتیبانی سایت  رایگان 1 ساله

درج محتوای اولیه سایت

بهینه سازی ( سئو ) پایه ای

قابلیت درج و مدیریت محصولات

اتصال به درگاه پرداخت آنلاین

امکان اتصال به پنل SMS

مدیریت دسته بندی محصولات

ثبت سفارش آنلاین محصولات

مدیریت سفارشات

مشاوره رایگان سئو

قابلیت چت آنلاین

معرفی سایت به گوگل وبمستر تولز

ایجاد نقشه سایت

طراحی سفارشی

مقایسه محصولات

ماژول فرم ساز

قابلیت چند زبانه بودن سایت

سیستم رزرویشن حرفه ای

✔ طراحی سایت چند زبانه

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت مدرسه چند روزه آماده می شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت مدرسه ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت مدرسه چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت مدرسه توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت مدرسه توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

خدمات سئو پرشیانا وب

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت مدرسه

  1. لیلا گفت:

    سلام، اگر کسی داخل سایت سوالی بپرسد خود ما هم میتونیم به اون جواب بدیم یا فقط شما دسترسی دارید؟

    1. admin گفت:

      با سلام، تمامی دسترسی ها خدمت شما داده می شود که به راحتی جواب سوال مشتریان را بدهید. حتی می توانید چت آنلاین نیز داشته باشید.

  2. سمیه گفت:

    این نمونه سایت امکان اموزش انلاین رو هم داره؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله ، امکان اتصال به یکی از سرویس های آموزش آنلاین به راحتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *