خدمات

طراحی سایت کلینیک پزشکی

طراحی-سایت-کلینیک-پزشکی

طراحی سایت کلینیک پزشکی در مجموعه پرشیانا وب از جمله بهترین فرصت های ایجاد شده برای مدیران هر یک از ساختمان های پزشکان و پزشکان محسوب می گردد. طراحی وب سایت پزشکی به عنوان یک معرف کامل و جامع، امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

هر یک از طراحان وب سایت به خوبی می دانند که اهمیت یک سایت خوب در دنیا وب امروزه پدیده ای غیر قابل انکار به شمار می رود. وب سایت های پزشکی می توانند سهم ویژه ای در ایجاد بستر های تبلیغاتی در جامعه امروزی داشته باشند.

طراحی یک سایت بر اساس اصول و قواعد فنی و تخصصی، قطعا کار آسانی نیست. این در حالی است که مجموعه پرشیانا وب به واسطه همکاری با متخصصین در امر طراحی سایت، ساده ترین بستر را برای هر یک از متقاضیان در این بخش ایجاد نموده است.

اصول طراحی سایت کلینیک پزشکی

از اصلی ترین و مهم ترین اصول طراحی سایت کلینیک پزشکی می توان به مشخص بودن تمامی عوامل و کادر درمانی از یک سو و تبیین تخصص های هر یک از سویی دیگر اشاره نمود. سایت کلینیک پزشکی، بستر آنلاین و مستقیمی برای ارائه بسیاری از خدمات مشخص به شمار می رود. در این بستر آنلاین، قطعا دیگر خبری از نوبت دهی های حضوری و برخی مشکلات ایجاد شده در این رابطه نخواهد بود. برای آشنایی با خدمات سئو و بهینه سازی سایت قابل ارائه از طریق وب سایت کلینیک پزشکی می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

✔️ تشکیل پرونده بیمار به صورت آنلاین

✔️ نوبت دهی های آنلاین

✔️ بررسی روند پرونده بیماران به صورت آنلاین

✔️ نوبت گیری برای سونوگرافی، جراحی های مختلف، بارداری

✔️ انجام امور مالی پرونده بیماران به صورت غیر حضوری

✔️ واریز وجوه مرتبط با درمان

امروزه تمامی کلینیک های پزشکی در شهر های پرجمعیت، نیاز مبرم به داشتن مسیری آنلاین برای ارتباط گیری با بیماران خواهند داشت. مسیری که به موجب وجود آن بتوان بسیاری از خدمات ارائه شده یا قابل ارائه را به خوبی و در مدت زمانی بسیار کوتاه مدیریت نمود.

مهم ترین ویژگی طراحی سایت کلینیک پزشکی

✔️ مهم ترین هدف از طراحی سایت کلینیک پزشکی به طور ویژه، معرفی و ارائه خدمات مورد نیاز بیماران خواهد بود. هر یک از سایت های پزشکی امروزه می توانند به عنوان یک کلینیک آنلاین، رابط بین بیماران و کادر درمانی به شمار آیند.

✔️ امکان بازدید و مراجعه بدون مشکل از سایت توسط بیماران، قطعا اولویت دیگری است که باید به آن توجه نمود. هر یک از سایت های فعال در حوزه وب بر اساس مشخصات و فاکتور های خاصی طراحی گردیده اند.

✔️ به خوبی می توان شاهد بود که وب سایت ها، به طور مشابه مورد استقبال مخاطبین قرار نمی گیرند. قطعا مهم ترین علت این امر، عدم طرحی اصولی و مشتری پسند است. در کارشناسان طراحی سایت کلینیک پزشکی پرشیانا وب، تمامی جوانب امر را به دقت مورد بررسی قرار خواهند داد.

✔️ بهینه سازی سایت کلینیک پزشکی از جمله فاکتور های مهمی است که در بازه زمانی مشخص به طور ویژه، رضایت مندی مخاطبین را به همراه خواهد داشت. استراتژی طراحی وب سایت، تنها جذب مخاطب نیست.

✔️ اما جذب مخاطب به طور حتم یکی از مهم ترین استراتژی هایی است که در طراحی وب سایت به ویژه وب سایت های پزشکی همواره مدنظر قرار می گیرد. در این امر طراح تنها به یک فاکتور بسنده نخواهد کرد.

مهم ترین چرایی هدفمندی در طراحی سایت را می توان به موارد ذیل تعمیم داد:

✔️ هدف نهایی شما از طراحی سایت پزشکی چیست ؟

✔️ ارزیابی شما از طراحی سایت کلینیک پزشکی چیست ؟

✔️ آیا در طراحی وب سایت، قابلیت بازدید با موبایل را نیز در نظر گرفته اید ؟

✔️ آیا خدمات خود را به صورت شفاف ارائه داده اید ؟

✔️ استراتژی ویژه در طراحی وب سایت چیست ؟

چرا طراحی سایت کلینیک پزشکی اهمیت دارد ؟

اهمیت طراحی وب سایت پزشکی موضوع مهمی است که توجه به آن می تواند در نوع خود بسیار اثربخش و تاثیرگذار باشد. کوتاه تر شدن پروسه تشکیل پرونده تا طی شدن آخرین مرحله از درمان به واسطه وجود وب سایت پزشکی، به طور حتم از اصلی ترین استراتژی هایی است که در آن می توان شاهد کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مندی مراجعین بود.

 

از آیتم های ضروری و مهمی که در طراحی وب سایت کلینیک پزشکی عموما مورد توجه قرار می گیرد، می توان به موارد ذیل در یک نگاه اشاره نمود:

✔️ معرفی کارد و پرسنل درمانی کلینیک

✔️ معرفی بخش ها و خدمات درمانی به صورت جزء به جزء

✔️ راه اندازی سیستم رزرو نوبت آنلاین

✔️ ارائه تصاویری از گالری های کلینیک به منظور آشنایی هر چه بهتر مخاطبین

✔️ ارائه دسترسی به نقشه درمانگاه از طریق گوگل مپ

✔️ لیست کامل هر یک از پرستاران و پزشکان کلینیک در بخش های مختلف

✔️ طراحی بخشی در سایت به منظور مشاهده جواب آزمایشات

✔️ تفکیک خدمات قابل ارائه به بیماران در کلینیک

اهمیت طراحی سایت کلینیک پزشکی عموما بر کسی پوشیده نیست. اما به طور دقیق تر می توان به جزئیات این امر توجهی ویژه داشت. وب سایت کلینیک پزشکی دور نمایی کامل را در اختیار مراجعین قرار خواهد داد. مراجعین با توجه به اطلاعات موجود در وب سایت و بررسی خدمات و هر یک از امکانات تعریف شده، نسبت به مقایسه مجموعه با سایر مجموعه های مشابه اقدام می نمایند.

اگر در یک نگاه ساده تر بخواهیم وب سایت کلینیک را مورد بررسی قرار دهیم، باید بدانیم که داشتن یک بروشور آنلاین، بسیار در موفقیت مجموعه ها اثرگذار بوده است. کلینیک های موفق، در کنار ارائه خدمات دلسوزانه، همواره از طریق محور های آنلاین نیز با مخاطبین و مراجعین ارتباط برقرار نموده اند.

ترفند های تاثیرگذار سئو در طراحی سایت کلینیک پزشکان

پس از طراحی حرفه ای وب سایت، کار کلینیک برای تبلیغات و ارتباط گیری آنلاین با هر یک از مراجعین به اتمام نخواهد رسید. اولویت های بعدی که در صورت توجه به آن، نتیجه مدنظر در سریع ترین زمان ممکن قابل مشاهده خواهد بود، توجه به ترفند های سئو و تولید محتوا است.

ترفند های تاثیرگذار سئو  سایت پزشکی و تولید محتوایی دقیق و حرفه ای می تواند در نوع خود به عنوان فاکتور هایی تکمیلی پس از طراحی وب سایت به شمار آیند. فاکتور هایی که در مجموعه پرشیانا وب همواره به واسطه تخصص و تجربه، می توان شاهد رویت نتایجی رضایت بخش در این رابطه بود. طراحی سایت کلینیک پزشکی در پرشیانا وب یک ایده عملی و موثر برای رسیدن به نتایجی هوشمندانه و رضایت بخش است. این مجموعه در زمینه آموزش خصوصی طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

 

هزینه طراحی وب سایت کلینیک پزشکی

قیمت طراحی وب سایت کلینیک پزشکی با توجه به امکانات آن متفاوت می باشد، عواملی در تعیین قیمت تمام شده طراحی سایت سایت کلینیک درمانی تاثیر دارند عبارتند از:

✔️ نوع هاست و دامنه سایت

✔️ سیستم مدیریت محتوا سایت

✔️ المان ها و آیتم های ایجاد شده در سایت

✔️ امکانات تخصصی سایت

✔️ طراحی گرافیکی سایت

✔️ راه اندازی سیستم رزرو آنلاین کلینیک

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت کلینیک پزشکی

چند روز زمان می برد که طراحی سایت کلینیک پزشکی آماده شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت کلینیک پزشکی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

هزینه طراحی سایت کلینیک پزشکی چقدر است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

آیا سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

طراحی وب سایت کلینیک پزشکی توسط پرشیانا وب تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

آیا امکان اتصال سایت کلینیک پزشکی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “طراحی سایت کلینیک پزشکی

  1. زهرا گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *