خدمات

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فست فود
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

امروزه با تنوع منوهای غذایی افراد در جستجوی یک منوی غذایی با کیفیت هستند و با بازدید از سایت های فست فودی منوی خود را انتخاب می کنند. طراحی منو آنلاین در یک سایت فست فود جذاب و با کیفیت از مهم ترین عامل در جذب مشتری می باشد زیرا مشتری مطابق با ظاهر سایت و عکس های موجود در آن شما را انتخاب می کند. گروه  طراحی سایت و سئو پرشیانا وب، با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و دارای طراحان مجرب و خلاق، موفق در ارائه جذاب ترین و با کیفیت ترین سایت ها شده است. بنابراین اگر شما هم بدنبال جذب مشتری برای فست فودی خود هستید، می توانید طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

 

طراحی سایت فست فود، یکی از شیوه های مدرن جهت تبلیغات کسب و کار می باشد. در عصر جدید با پر رنگ شدن نقش اینترنت در زندگی بشر صاحبین مشاغل برای معرفی خدمات و محصولاتشان آن را با کاربران به اشتراک گذاشته و باعث شناخت کاربران از محصولات  و جذب مشتری می شوند.

 

خدمات طراحی سایت فست فود پرشیانا وب

مجموعه پرشیاناوب یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه طراحی سایت می باشد. هدف اصلی پرشیانا وب جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد. در صورتی که شما مشتری گرامی می خواهید برای رستوران و یا فست فود خود سایتی طراحی کنید می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

ویژگی های طراحی سایت فست فود پرشیانا وب

از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت فست فود که باعث می شود سایت شما یک سایت به روز و قابل توجه باشد طراحی درست و بادقت و ذوق می باشد، پرشیانا وب یکی از بهترین طراحان سایت می باشد. در این قسمت شما را با برخی از ویژگی های طراحی سایت فست فود آشنا می کنیم.

معرفی منوها

معرفی منو از مهم ترین قسمت طراحی سایت فست فود می باشد.در این بخش با به اشتراک گذاشتن عکس ها و متن های جذاب، تعداد سفارش دهندگان افزایش می یابند. برای سفارش فست فود اولین چیزی که مشتری جذب آن می شود عکس های جذاب و اشتها برانگیز می باشد.

سیستم رزرو و پرداخت آنلاین

دومین گام جهت طراحی یک سایت فست فود، طراحی سیستم رزرو و پرداخت آنلاین می باشد. در بعضی مواقع ممکن است مشتری مهمان داشته و شرایط خروج از خانه را نداشته باشد بنابراین ترجیح می دهد از سایتی خرید را انجام بدهد که بتواند بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کند. و همچنین با توجه به دغدغه های زندگی و ترافیک جاده ها، مشتری به جای صرف وقت خود در خارج از خانه ترجیح می دهد در منزل نشسته و سفارشات خود را بصورت آنلاین انجام دهد. بنابراین سیستم رزرو و پرداخت آنلاین تاثیر زیادی بر سفارشات شما دارد.

✔ واکنش گرایی ساین (ریسپانسیو)

طراحی حرفه ای سایت با قابلیت واکنشگرایی سایت و بدون کوچکترین بهم ریخته ای سایت در تمامی ابعاد صفحه نمایشگر ها.

✔ درگاه بانکی

قابلیت اتصال سایت به کلیه درگاه های بانکی جهت پرداخت آنلاین هزینه.

✔ سیستم اطلاع رسانی پیامکی

استفاده از ماژول سیستم اطلاع رسانی پیامکی هم به مدیران سایت و هم به مشتریان.

نمایش دسرها و پیش غذاها

نمایش دسرها و پیش غذاها با ارائه عکس های جذاب سبب ثبت سفارشات بیشتر می شود.

ساعات کار فست فود

تعیین ساعات کاری فست فود در طراحی سایت باید رعایت شود تا مشتری بر حسب آن و زمان سفارش خود وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کند.

پیگیری سفارشات

در قسمت پیگیری سفارشات، مشتری برای پیگیری این که سفارش در چه مرحله ای قرار داردبه این قسمت مراجعه می کند. شامل در حال ارسال، ارسال شده و …

صدور فاکتور

گاهی مشتری برای سفارشات خود نیاز به صدور فاکتور دارد. قرار داد این منو در قسمت خرید این مشکل را حل می کند.

سیستم پرسش و پاسخ

در بخش سیستم پرسش و پاسخ یا سوالات متداول، در صورتیکه مشتری با ابهامی مواجه شد در این قسمت سوال خود را بصورت آنلاین وارد کرده و پاسخ آن را دریافت می کند.

معرفی شعب

در صورت داشتن شعبات دیگر می توانید آدرس و شماره تماس شعب را در این قسمت وارد نمایید.

لوکیشن

قرار دادن آدرس دقیق فست فودی خود از گزینه های لازم برای طراحی یک سایت فست فود می باشد.

نظرات

بخش نظرات در طراحی سایت، باعث جلب اعتماد مشتری می شود. در این بخش مشتریان قبل از سفارش منوهای شما، به قسمت نظرات مراجعه کرده و با خواندن میزان رضایت مندی مشتریانی که از شما خرید کرده اند نسبت به انتخاب شما با خیالی آسوده تر تصمیم گیری می کنند.

تماس با ما

در قسمت تماس با ما، مشتریان این اطمینان را پیدا می کنند که در صورت بروز مشکل براحتی می توانند مشکل را با شما در میان بگذارند.

ظاهر گرافیکی زیبا

داشتن ظاهر گرافیکی و زیبا برای یک سایت اهمیت ویژه ای دارد. گروه طراحی سایت پرشیانا دارای گرافیستان ماهر و خلاق بوده و با استفاده از رنگ های زیبا و طرح های گرافیکی جذاب اشتهای مشتریان را بر می انگیزند.

منوی ساده

طراحی ساده منوها باعث راحتی کار مشتری می شود. استفاده از منوهای پیچیده باعث سردرگمی مشتری و خروج آن ها از سایت می شود.

آلبوم خاطرات

قرار دادن عکس از مشتریان شما، تحت عنوان آلبوم خاطرات باعث برانگیختن هیجان مشتری و انتخاب سایت شما می شود.

قرار دادن عکس کارکنان و محل کار

قرار دادن عکس کارکنان در حین کار باعث جذب مشتری می شود. از آنجا که بهداشت فست فود برای مشتری بسیار مهم می باشد، به اشتراک گذاشتن عکس از کارکنان و محل کار باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

تیزر تبلیغاتی از منوها و سالن

به اشتراک گذاشتن تیزر های تبلیغاتی از نمای سالن، مشتریان، کارکنان در حال تهیه غذا، منوهای غذایی شما و … از عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری می باشد.

سرعت لود بالا

سرعت لود سایت فست فودی بدلیل وجود عکس ها و فیلم های موجود در آن باید بالا باشد. ممکن است مشتری صبر کافی را نداشته و با لود شدن کند از سایت شما خارج شود بنابراین سرعت لود تاثیر زیادی در افزایش بازدیدکنندگان سایت شما دارد. گروه طراحی سایت پرشیانا، با ارائه با کیفیت ترین و پر سرعت ترین سایت ها به افزایش کاربران شما کمک می کند.

پنل ارتباط با مدیر

قرار دادن بخش ارتباط با مدیر، باعث اعتماد بیشتر مشتریان به سایت شما می شود.

✔ هاستینگ حرفه ای

استفاده از هاستینگ حرفه ای جهت خرید هاست و دامنه و در نتیجه سرعت بسیار بالا و کیفیت بسیار عالی هاست و دامنه خریداری شده برای سایت.

بهینه سازی سایت

از مهم ترین عامل در دیده شدن سایت شما، بهینه سازی سایت می باشد. بهینه سازی سایت باعث بالا رفتن امتیاز شما در گوگل شده و در نتیجه سایت شما در بالای صفحه سرچ گوگل قرار می گیرد. بنابراین بهینه سازی سایت باعث افزایش بازدید کنندگان سایت شما می شود.

پشتیبانی از سایت

از مهم ترین خدماتی که یک طراح سایت می تواند ارائه دهد، پشتیبانی از سایت شما می باشد. پشتیبانی سایت باعث افزایش امنیت، عدم کاهش سرعت سایت و … می شود.

 

هزینه طراحی سایت فست فود

قیمت طراحی سایت فست فود با توجه به گزینه های شما متفاوت می باشد. قیمت طراحی سایت فست فود با توجه به طراحی گرافیکی، منوهای بکار رفته در آن، تعداد صفحات، خدمات ارائه شده و … متفاوت می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فست فود چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت فست فود ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت فست فود چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت فست فود توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط پرشیانا وب شامل: طراحی سایت آرایشگاه، طراحی سایت رستوران، سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت فست فود

  1. امیر گفت:

    امکان گذاشتن تصاویر محرک هم هست؟
    مثلا داخل تصویر ، بخار روی غذا محرک باشه

    1. admin گفت:

      با سلام، بله ، کاملا و به راحتی این امکان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *