خدمات

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

 

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی ، جزء سایت های شرکتی می باشد. در این سایت ها صاحبین مشاغل نمونه کارهای طراحی دکوراسیون خود را در معرض دید عموم قرار می دهند و افراد با مشاهده نمونه کارها جهت انتخاب مناسب ترین نمونه ها برای منزل یا محل کار خود مناسب ترین گزینه ها را انتخاب می کنند. بنابراین، از راه های رونق کسب و کار و سفارشات بیشتر طراحی یک سایت زیبا و متناسب با خدمات شما می باشد.

تبلیغات در گذشته به شکل سنتی انجام میشد و امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و روی کارآمدن اینترنت، طراحی سایت از راه های پربازده تبلیغات محسوب می شود. در عصر جدید با افزایش مصارف و کاربردهای اینترنت و گسترش تبلیغات کسب و کارها ازسایت ها، مردم به جای مراجعه حضور به دفاتر یا فروشگاه ها در منزل نشسته و با جستجو در اینترنت و مشاهده سایت های مختلف نمونه کار و خدمات آن ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز سفارش می دهند.

طراحی وب سایت معماری

برای توسعه یک پروژه و معرفی آن به مخاطبان نیاز به طراحی وب سایت معماری می باشد. جهت مشاهده نمونه کارها و پروژه های تکمیلی بهترین و آسان ترین راه برای مخاطب مراجعه به وب سایت ها می باشد. بنابراین وجود یک سایت برای صاحبین مشاغل باعث دیده شدن کارها و در نتیجه گسترش کسب و کار می شود.

 

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

طراحی سایت دکوراسیون داخلی باعث دیده شدن خلاقیت و سلیقه شما در شغلتان می شود. قرار دادن نمونه کارهای بروز در سایت باعث ترغیب افراد برای انتخاب شما می شود. بنابراین طراحی یک سایت دکوراسیون داخلی و ارائه نمونه کار در آن در پیشرفت و گسترش کار شما نقش پر رنگی را ایفا می کند.

ویژگی های طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی پرشیانا وب

بخش معرفی و رزومه

✔ ریسپانسیو

✔ سرعت عالی

✔ استفاده از هاستینگ حرفه ای

✔ بخش مفالات

سیستم پیامکی سایت

✔ فروشگاه آنلاین

✔ قابلیت درگاه پرداخت

✔ بخش معرفی نمونه کارها و پروژه ها

✔ درباره ما و سیاست ها

✔ خدمات ما

✔ و ده ها امکانات دیگر با توجه به درخواست و سلیقه مشتری

 

معرفی خدمات

اولین قدم برای طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی، معرفی خدمات شما می باشد. در اولین مرحله طراحی سایت به معرفی شرکت و خدمات انجام شده در آن شرکت پرداخته می شود.

عوامل موثر در طراحی سایت معماری

عواملی که در طراحی سایت معماری و یا طراحی سایت دکوراسیون داخلی نقش دارند امکانات آن سایت می باشند که برخی از این امکانات عبارتند از:

رزرو و پرداخت آنلاین

از قسمت های اصلی طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی، سیستم رزرو و پرداخت آنلاین می باشد. در این بخش مشتری با انتخاب خدمات مورد نظر خود، هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت می کنند. امروزه با توجه به مشغله های زندگی و شلوغی خیابان ها افراد ترجیح می دهند به جای صرف وقت خود در بیرون، در منزل خود نشسته و خریدها و انجام کارهای خود را بصورت آنلاین انجام دهند. طراحی این گزینه برای سایت شما یک امتیاز محسوب می شود.

 ریسپانسیو بودن سایت

ریسپانسیو بودن سایت معماری یا طراحی داخلی بسیار مهم و اثر گذار می باشد در تجربه کاربری سایت، واکنش گرا بودن سایت به زیبایی سایت و عدم بهم ریختگی آن در دستگاه های مختلف با ابعاد گوناگون بسیار کمک می کند که برای تمامی سایت ها لازم می باشد و در بحث سئو هم تاثیر گذار می باشد.

دسته بندی خدمات

در این بخش برای بالا رفتن سطح کیفی سایت شما، طراح سایت منوی دسته بندی خدمات را برای سایت شما طراحی می کند. در این بخش کاربران به جای صرف وقت خود در اینترنت و جستجوی نیاز مورد نظر خود، با استفاده از دسته بندی خدمات به هدف خود می رسند.

ظاهر گرافیکی و زیبا

از جمله مهم ترین بخش طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی، ظاهری زیبا می باشد. در این بخش گرافیستان ما با در نظر گرفتن رنگ های متناسب با خدمات شما، طرحی زیبا، خلاقانه و مشتری پسند را طراحی می کنند تا باعث جذابیت سایت شما بشود.

منوی آسان

داشتن منوی آسان برای یک سایت مزیت می باشد. وجود منوهای پیچیده باعث سردرگمی کاربر شده و باعث خروج آن از سایت شما می شود. بنابراین طراحی منوهای آسان به جذب مخاطب کمک می کند.

منوی سرچ

با قرار دادن منوی سرچ در سایت این امکان به کاربر داده می شود که بدون صرف وقت خود موضوع مورد نظر را وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست خدمات مورد نظر نمایش داده می شود.

سرعت لود

در این بخش با افزایش سرعت لود شما، بینندگان سایت شما افزایش می یابد. این سایت بدلیل وجود عکس ها و نمونه کارهای زیاد باید دارای سرعت بالایی باشد. زیرا ممکن است کاربرانی که وارد سایت می شوند صبر کافی نداشته و با لود نشدن سریع، از سایت شما خارج شوند. بنابراین برای ماندگاری کاربران در سایت شما نیاز به سایتی با سرعت بالا می باشد. تیم طراحان پرشیانا وب با ارائه سایتی با کیفیت و سرعت بالا  باعث پربازدید شدن سایت شما می شوند.

تماس با ما و ارتباط با مدیر

وجود صفحه ای تحت عنوان تماس با ما و ارتباط با مدیر باعث بالا رفتن اعتبار سایت شما می شود. وجود این گزینه به کاربر این اطمینان را می دهد که در صورت بروز مشکل می توانند مشکل خود را با مسئولین در میان بگذارند.

لوکیشن

قرار دادن آدرس دقیق دفتر محل کار شما باعث دسترسی آسان مشتریان به شما و شرکت شما شده وامکان مراجعه حضوری مشتریان را فراهم می کند.

نظرات

قرار دادن بخش نظرات کاربران در طراحی یک سایت، باعث بالا رفتن اعتماد مشتریان به سایت شما می شود. مشتریان با مراجعه به این بخش و مطالعه میزان رضایت مندی مشتریانی که از خدمات شما استفاده کرده اند، می توانند با خیال آسوده از خدمات شرکت شما بهره مند شوند.

ارتباط آنلاین با مشتری

در این بخش مشتری می تواند بصورت آنلاین سوالات خود را پرسیده و جواب دریافت کند.

بهینه سازی سایت

از پربازده ترین خدماتی که یک طراح سایت می تواند ارائه دهد، بهینه سازی سایت می باشد. بهینه سازی سایت سبب بالا رفتن امتیاز سرچ در اینترنت می شود که نتیجه آن بالا رفتن سایت شما در بالای صفحه سرچ است که حاصل آن افزایش بازدیدکنندگان سایت شما می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای متخصصین مجرب در زمینه سئو بوده و به بالا رفتن سایت شما در گوگل کمک می کند.

پشتیبانی از سایت

از مهم ترین خدماتی که طراح یک سایت انجام می دهد پشتیبانی از سایت می باشد. پشتیبانی از سایت مهم ترین وظایف یک طراح سایت است. پشتیبانی سایت سبب بالا رفتن امنیت سایت و جلوگیری از کندی سایت می شود.

 

هزینه طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

قیمت طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی با توجه به خدمات خواسته شده متفاوت می باشد. از جمله مواردی که بر قیمت طراحی این سایت تاثیر گذار است، طراحی گرافیکی، تعداد منوهای بکار رفته در سایت و … می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی چند روزه آماده می شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

پرشیانا وب با داشتن چند سال سابقه کاری در زمینه طراحی انواع سایت های مختلف یکی از بهترین مجموعه ها طراحی سایت و سئو می باشد، این مجموعه در زمینه طراحی سایت رستوران، سئو سایت آرایشگاه و طراحی سایت آرایشگاه نیز فعالیت دارد.

لطفا امتیاز دهید ...

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

  1. فائزه گفت:

    داخل سایت برنامه ای شبیه به بازی های دکوراسیون هم میتونه باشه؟
    که کاربر بتونه خودش هم دکوراسیون مورد علاقشو طراحی کنه و از مجری طرح بخواد چیزی شبیه به اون رو اجرا کنند؟

    1. admin گفت:

      با سلام، این مورد با کدنویسی امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *