خدمات

طراحی سایت کلینیک زیبایی

طراحی وب سایت کلینی زیبایی

 

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال به منظور جذب مشتری و رونق کارو معرفی کار خود در سطح جهانی نیاز به تبلیغات گسترده و اصولی در فضای مجازی به گونه ای مورد توجه قرار گرفته که هر مرکز برای پیشبرد و گستردگی کار خود نیاز به یک وب سایت برای معرفی خدمات خود دارد. گروه طراحی سایت و سئو پرشیانا وب، با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و دارای تیم حرفه ای در زمینه برنامه نویسی، طراحی سایت کلینیک زیبایی، پشتیبانی سایت، متخصص در اصول سئو و …. آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

طراحی سایت مرکز زیبایی

مجموعه پرشیانا وب در زمنیه طراحی سایت و همچنین سئو از بهترین مجموعه ها می باشد. با طراحی سایت کلینیک زیبایی این امکان را برای کاربران عزیز فراهم می شود که با مراجعه به سایت می توانند از نمونه فعالیت های این کلینیک آشنا شوند و همچنین می توانند به صورت رایگان با مشاورین ما در این زمینه صحبت کنند. کلینیک های زیبایی نیز با استفاده از سایتی که طراحی کردند می توانند علاوه بر ایجاد امکانات برای مراجعه کننده های عزیز با این روش کی توانند مراجعین بیشتری داشته باشند.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

خدمات و امکانات طراحی سایت کلینیک زیبایی پرشیانا وب:

✔ معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان

از جمله مهم ترین عواملی که برای جذب مشتری حائز اهمیت است، معرفی خدماتی است که در کلینیک ارائه می شود. این مرکز با معرفی خدمات شما بصورتی جذاب و خلاقانه از طریق متن، عکس و … و همچنین بیان میزان توانایی و تخصص شما در این زمینه به جذب مشتری کمک می کند.

✔ صفحه ویژه نمونه کار ها

از دیگرمواردی که در جذب مشتری تاثیر چشم گیری دارد به نمایش گذاشتن نمونه کارهای خود در وب سایت می باشد. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود در وب سایت میزان مهارت و تخصص خود را به مشتریان نشان داده و مشتریان زیادی را جذب کنید.

✔ هاست حرفه ای و پر سرعت

استفاده از هاستینگ حرفه ای و پرسرعت برای سایت که سرعت بسیار بالایی دارد و بدون کوچک ترین قطعی برای سایت به بهترین کیفیت ممکن.

✔ سیستم نوبت دهی آنلاین

امروزه با توجه به مشغله و دغدغه های زندگی و شلوغی خیابان ها و ترافیک و نداشتن زمان کافی، سیستم نوبت دهی بصورت آنلاین می تواند با صرفه جویی در زمان باعث رضایت مشتری شود. تیم پرشیانا می توانند با طراحی سیستم نوبت دهی در وب سایت کلینیک، باعث صرفه جویی در زمان شما و مشتریانتان و رضایت مندی آن ها از کلینیک بشوند.

✔ طراحی سیستم پرداخت آنلاین

از دیگر خدماتی که میتوان به مشتری ارائه داد، پرداخت آنلاین هزینه ها می باشد، که باعث صرفه جویی در زمان و امنیت بیشتر میشود.

✔ ماژول مشاوره آنلاین

وجود سیستم مشاوره آنلاین در سایت ها سبب ارتباط بیشتر مشتری با متخصصین و در نتیجه جذب مشتری می شود. وجود سیستم پرسش و پاسخ باعث رفع ابهامات مشتری و اعتماد آن به سایت و کار شما می شود.

✔ ماژول نظرسنجی

از مهم ترین عاملی که به جذب مشتری کمک می کند سیستم نظرسنجی می باشد که مشتری پس از اتمام کار وارد سایت شده و میزان رضایت مندی خود را از خدمات ارائه شده در کلینیک بیان می کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان به کلینیک می شود.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

✔ ایجاد صفحه اختصاصی برای هر یک از خدمات

از دیگر خدماتی که ما در هنگام طراحی به شما ارائه می دهیم، اختصاص دادن صفحه ای جداگانه برای هر یک از خدمات شما می باشد تا مشتری به راحتی بتواند خدمات مورد نظر خود را مطالعه و انتخاب کند.

✔ درج لوکیشن کلینیک در نقشه گوگل

همچنین می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود باعث جذب مشتری شوید. با توجه به مشغله و دغدغه های زندگی، افراد کوتاه ترین مسیر را جهت انجام کار خود انتخاب می کنند و همچنین گذاشتن موقعیت مکانی کمک زیادی به مشتریان جهت یافتن آدرس می کند. بنابران به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد.

✔ طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)

از جمله مواردی که به جذب مشتری کمک می کند، داشتن سایتی با ظاهر زیبا می باشد. استفاده از رنگ های شیک وجذاب و متناسب با نوع کارکرد شما و بکارگیری طرح های جذاب برای سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم پرشیانا دارای طراحان حرفه ای، خوش سلیقه و خلاق بوده وبه جذابیت وب سایت شما کمک می کند.

✔ بهینه سازی سایت اولیه سایت

پس از اتمام مراحل طراحی سایت، بهینه سازی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چراکه اگر سایت شما دارای رتبه بالا در موتورهای جستجوی گوگل داشته باشد، باعث پر بازدید شدن سایت و در نتیجه افزایش مشتری می شود.

✔ قراردادن تصاویر کلینیک در سایت

از مهم ترین عواملی که بر جذب مشتری تاثیر گذار می باشد ظاهر کلینیک می باشد. ما با قرار دادن عکس های جذاب از سالن شما به جذب مشتری کمک می کنیم.

✔ معرفی پزشکان  کلینیک

امروزه با توجه به روی کار آمدن افراد غیر حرفه ای، لازم است که مشتریان از تخصص افراد مشغول در کلینیک اطمینان حاصل نمایند.بنابراین لازم است که به معرفی متخصصین کلینیک و تخصص های آن ها پرداخت تا باعث اعتماد مشتریان شود.

✔ افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما

گروه تخصصی پرشیانا، با استفاده از متخصصین خود در زمینه سئو و راه های افزایش بازدید در گوگل به افزایش تعداد بازدیدکنندگان خود در فضای مجازی باعث جذب مشتری می شوند.

✔ پشتیبانی از سایت

گروه تخصصی پرشیانا، دارای تیم پشتیبانی جهت خدمات پس از طراحی وب سایت می باشند. پشتیبانی از سایت از اهمیت زیادی برخورداراست و سبب افزایش امنیت سایت شما، عدم کند شدن سرعت و …. می شود. در صورت بروز مشکل در وب سایت کافیست  با تیم پشتیبانی تماس گرفته تا مشکل شما را برطرف کنند. به مانند وب سایت خدمات جراحی لیفت صورت دکتر سالاریان.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

هزینه طراحی سایت کلینیک زیبایی 

قیمت طراحی سایت کلینیک زیبایی با توجه به میزان تخصصی بودن آن متفاوت می باشد. هزینه طراحی سایت با توجه به منوهای بکار رفته در سایت، میزان خدمات ارائه شده، طراحی ظاهر سایت، تصاویر بکار رفته درآن، کیفیت و …. تعیین می شود. جهت تعیین میزان قیمت طراحی وب سایت شما با تیم مشاوره ما تماس گرفته تا از نوع خدمات و هزینه های آن آگاه شوید.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت کلینیک زیبایی

طراحی سایت کلینیک زیبایی چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت کلینیک زیبایی، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت کلینیک زیبایی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت کلینیک زیبایی توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط پرشیانا وب شامل: طراحی سایت آرایشگاه، طراحی سایت رستوران، سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *