خدمات

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی باعث ایجاد تحول در پیشرفت کسب و کار شما می شود. برای بازرگانان جذب مشتری از اولین اولویت پیشرفت کسب و کارشان می باشد. هر بازرگان بهتر است برای پیشبرد و افزایش فروش خود دنبال تبلیغات برای جذب مشتری می باشند. یکی از راه هایی که امروزه در جذب مشتری و رونق کسب و کار تاثیر گذار است، طراحی یک سایت برای فروش محصولات و معرفی خدمات خود می باشد. اگر می خواهید سایتی که طراحی می شوددارای چند زبان مخلف دیگر نیز باشد می توانید از طراحی سایت چند زبانه استفاده کنید.

 

طراحی سایت شرکت بازرگانی

در عصر کنونی تبلیغات لازمه افزایش کسب و کار می باشد. امروزه راه های زیادی برای پیشرفت کار و معرفی محصولات وجود دارد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت، تبلیغات از شیوه سنتی خارج شده و شیوه های نوینی برای تبلیغات مورد توجه قرار گرفته اند، یکی از این راهکارها طراحی سایت یا به عنوان مثال ساخت یک منو آنلاین کافه برای یک کافی شاپ است.

 

مزیت های طراحی سایت بازرگانی پرشیانا وب

✔ استفاده از هاستیگ حرفه ای و پر سرعت برای سایت

✔ طراحی حرفه ای و در عین حال ساده وبسایت

✔ طراحی سئو بیس قالب 

✔ پشتیبانی سایت فنی رایگان 1 ساله

✔ طراحی طبق سلیقه و نظر مشتریان

✔ ارائه نمونه طرح های قابل انتخاب قبل از شروع کار

و …

netfreight

✔ خدمات شما

نخستین مرحله برای طراحی وب سایت بازرگانی، معرفی زمینه کاری و خدمات ارائه شده در شرکت بازرگانی شما می باشد. در این بخش به معرفی شرکت شما و تاریخچه شرکت و معرفی محصولات و … پرداخته می شود.

✔ منوی آسان

استفاده از منوهای پیچیده در طراحی سایت ها باعث کم شدن بازدیدکنندگان سایت شما می شود. در صورت طراحی ساده منوهای سایت، کاربران به راحتی می توانند محصولات خود را خریداری کنند و همین امر باعث افزایش مشتریان شما می شود و در نتیجه بر فروش شما تاثیر گذار است.

✔ طراحی ساده

استفاده از طرح های ساده و رنگ های مناسب با خدمات شما در میزان فروش شما موثر می باشد. استفاده از طرح های پیچیده و رنگ های نامناسب باعث ریزش بازدیدکنندگان سایت شما می شود.

✔ سیستم رزرو و پرداخت آنلاین

با استفاده از گزینه رزرو و پرداخت آنلاین، کاربر به جای صرف وقت خود در فروشگاه ها، در منزل نشسته و محصول مورد نظر را خریداری می کند. وجود این سیستم برای سایت شما از اصلی ترین گزینه ها می باشد.

✔ نمایش محصولات

به اشتراک گذاشتن محصولات شما  همراه با مشخصات و عکس های جذاب و قیمت آن به گسترش کسب و کار شما کمک می کند. در این مرحله تیم پرشیانا وب با اشتراک گذاشتن عکس های جذاب از محصولات شما و تولید محتوای جذاب و خلاقانه باعث جذب مشتری می شوند.

✔ دسته بندی محصولات انواع کالا

در دسته بندی محصولات کالا، محصولات صادراتی و وارداتی از هم تفکیک شده تا مشتری بتواند راحت تر محصولات خود را انتخاب کند.

✔ دسته بندی نوع محصولات

پس از انتخاب گزینه کالاهای صادراتی یا وارداتی منوی دیگری طراحی می شود که  متقاضی بوسیله آن می توانند نوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کند. وجود این گزینه باعث دسترسی مستقیم کاربر به کالای مورد نظر شده و در زمان صرفه جویی می شود.

✔ ماژول جستجو حرفه ای

در مواقعی که کاربر کالای خاصی مد نظر داشته باشد، دیگر نیازی به جستجوی دستی نبوده و کافیست نام کالای مورد نظر را در این قسمت وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه سرچ، لیست کالای مورد نظر نمایش داده شود. طراحی این گزینه باعث صرفه جویی در زمان و راحتی کار می شود.

✔ سرعت لود بالا

با توجه به حجم زیاد عکس محصولات، سرعت سایت های طراحی شده برای یک شرکت بازرگانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا ممکن است کاربران وقت و یا حوصله کافی برای لود شدن نداشته و با دیر لود شدن از سایت شما خارج شوند و همین امر باعث کاهش بازدید کنندگان و در نتیجه فروش شما می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، با ارائه سایت های با کیفیت و سرعت بالا به افزایش بازدید کنندگان سایت شما کمک می کند.

✔ ماژول نظرات

این گزینه باعث می شود افرادی که محصولی را از شرکت شما خریداری می کنند وارد این صفحه شده و با اعلام نظر خود و میزان رضایت مندی از محصولات سایت شما، اعتبار سیستم شما بالا رود.

✔ ماژول معرفی کارکنان

طراحی بخش معرفی کارکنان به سمت های افراد مشغول در شرکت و رزومه و سابقه کاری آن ها پرداخته می شود تا کاربران در صورت درخواست با شرکت و کارکنان آشنا شوند.

✔ ماژول لوکیشن

با وارد کردن آدرس دقیق شرکت، مشتری از هویت داشتن شرکت اطمینان حاصل کرده و با اطمینان کامل از سایت شما خرید می کند و همچنین می تواند در مواقع دلخواه بصورت حضوری از شرکت خرید کند.

✔ بخش ارتباط با ما

در بخش ارتباط با ما، در صورت بروز هر گونه مشکل پیش آمده در خصوص خرید محصول کاربر می تواند مشکل خود را حل کند.

✔ بخش ارتباط با مدیر

در این قسمت کاربر در صورت نیاز می تواند با مدیر مجموعه تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با وی در میان بگذارد.

 

بهینه سازی اولیه سایت بازرگانی

در صورتی که میزان بازدید کنندگان سایت و در نتیجه افزایش فروش بوسیله سایت برای شما مهم می باشد، بهتر است طراحی سایت را به طراحانی بسپارید که در زمینه سئو متخصص می باشند. استفاده از نکات سئو باعث بالا رفتن امتیاز شما در سرچ گوگل شده و با بالا رفتن امتیاز، سایت شما در بالای صفحه سرچ گوگل نمایش داده می شود و در نتیجه باعث افزایش بازدید کنندگان و فروش بیشتر می شود. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، با داشتن کارشناسان متخصص و مجرب در سئو به بالا رفتن امتیاز شما در گوگل کمک می کند.

 

سفارش طراحی سایت بازرگانی 

در صورتی که برای کار های بارزگانی و تجاری خود نیازمند سایتی حرفه ای و مناسب با کارایی خود می خواهید، پرشیاوب یکی از بهترین مجموعه ها در زیمنه طراحی سایت بازرگانی می باشد. شما عزیزان می توانید جهت سفارش طراحی سایت مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت بازرگانی

قیمت طراحی سایت بازرگانی برای هر شرکتی متفاوت می باشد. قیمت طراحی سایت برای هر شخص با توجه به منوها و گزینه های انتخابی متفاوت می باشد. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت های طراحی سایت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

خدمات پرشیانا وب در زمینه طراحی سایت بازرگانی

در صورتی که قصد دارید برای شرکت بازرگانی خود سایتی را طراحی کنید. حتما به این نکته توجه کنید که از سایت شما پس از تحویل پشتیبانی کنند. از مزیت های اصلی پشتیبانی سایت، افزایش ایمنی و عدم کاهش سرعت سایت شما می باشد.  گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای پشتیبانی قوی از سایت های طراحی شده توسط تیم  خود می باشند. در صورتی که شما هم برای کسب و کار خود بدنبال طراحی یک سایت با کیفیت هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

از دیکر خدمات ارائه شده توسط پرشیانا وب: 

 کاملا داینامیک(طراحی سایت داینامیک )

✔ طراحی سایت ورد پرس

مدیریت مقالات و اخبار

آموزش 1 ساعته پنل مدیریت سایت

فرم تماس حرفه ای

سیستم وبلاگ

سیستم آمار بازدید

نمایش لوکیشن در نقشه گوگل

زمان تحویل 5 روزه

ماژول پرسش و پاسخ متداول

پشتیبانی فنی رایگان 6 ماهه

درج محتوای اولیه سایت

کاملا ریسپانسیو

برخورداری از امنیت بالا

مدیریت گالری تصاویر

عضویت و مدیریت کاربران

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت بازرگانی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت بازرگانی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت بازرگانی توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت بازرگانی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

 

خدمات سئو پرشیانا وب

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت بازرگانی

  1. مینا راد گفت:

    برای سئوی سایت باید هزینه ی جداگانه پرداخت؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، سئو سایت شامل یک قرارداد طولانی مدت می باشد که هزینه جدایی هم دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *