خدمات

طراحی سایت ساختمانی

طراحی-سایت-ساختمانی

در دنیای امروز با توجه به رقابتی شدن کارها خصوصا کارهای ساختمانی و نقش اینترنت در افزایش رونق کسب و کارها طراحی سایت ساختمانی تاثیر زیادی بر دیده شدن کار و فعالیت شما دارد. پس اگر تاکنون نسبت به تبلیغات کار خود در فضای مجازی و طراحی سایت اقدام نکرده اید، می توانید از متخصصین ما در گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب برای طراحی سایت خود کمک بخواهید تا سایتی با بالاترین کیفیت برای شما طراحی کنند. چنانچه شما نیز صاحب شرکت ساختمانی بوده و تاکنون اقدام به طراحی سایت نکرده اید، پیشنهاد ما به شما طراحی یک سایت قوی برای گسترش کسب و کارتان است. گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای یک تیم قوی از طراحان و متخصصان سئو با بیش از 5 سال سابقه کار مفید در زمینه طراحی سایت آماده هر گونه خدمت رسانی در زمینه طراحی سایت به شکل دلخواه شما می باشد.

طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی

شرکت های ساختمانی و مجموعه هایی که به دنبال یک سایت معتبر و حرفه ای برای خود هستند می توانند از طریق شناره تلفن های موجود در سایت با مجموعه پرشیانا وب تماس بگیرند و اطلاعات لازم را کسب نماییند.

طراحی سایت ساختمانی

ویژگی های طراحی سایت ساختمانی پرشیانا وب

هر سایتی که طراحی می شود حتما باید ویژگی خاصی داشته باشد که مورد توجه کاربران گرامی قرار گیرید از مهم ترین ویژگی ها عبارتند از:

معرفی خدمات

اولین مرحله برای طراحی سایت ساختمانی، معرفی شرکت و نوع فعالیت شما، مهندسین مشغول در شرکت و …. می باشد. در این بخش افراد با ورود به سایت شما اطلاعات کلی در مورد شرکت شما و نوع فعالیت شما در اختیارشان قرار داده می شود.

معرفی نمونه کار ها و پروژه ها

از مهم ترین بخش های طراحی سایت ساختمانی، نمایش نمونه کارها می باشد. از آنجا که ارائه نمونه کار در سایت شما از مهم ترین عامل جهت افزایش مشتری می باشد شما می توانید با ارائه نمونه کارهای خود در این بخش به کسب و کار خود رونق بخشید.

پیش فروش

در این قسمت اطلاعاتی مربوط به ساختمان هایی که پیش فروش شده است در اختیار مشتریان قرار داده می شود. اطلاعاتی از قبیل محل ساختمان، مراحل، زمان تحویل، مصالح بکار رفته، متراژ، مهندسین مشغول بکار و ….

ساختمان های تکمیلی

در این قسمت ساختمان هایی که ساخت آن ها تمام شده است جهت فروش به نمایش گذاشته می شود و کاربر با وارد شدن به این قسمت اطلاعاتی در مورد آن ها کسب می کند.

پرداخت آنلاین

از منوهای مورد نیاز جهت طراحی سایت ساختمانی، سیستم پرداخت آنلاین می باشد. امروزه با توجه به مشغله های زیاد زندگی و کاری و همچنین شلوغی جاده ها  و ترافیک افراد ترجیح می دهند در منزل یا محل کار خود نشسته و امور خود را از طریق اینترنت انجام دهند. سیستم پرداخت آنلاین با صرفه جویی در وقت، کار را برای افراد آسان کرده است.

نمایش مجوزها و مستندات

اختصاص یک بخش به نمایش مجوزها و مستندات در طراحی یک سایت از الزامات می باشد. در این قسمت اطلاعات مربوط به مجوزهای ساخت و … در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

موتور جستجو قوی در سایت

قرار دادن گزینه سرچ در طراحی سایت ساختمانی، سبب افزایش سرعت پیدا کردن مطلب مورد نظر کاربر شده و از اتلاف وقت کاربر جلوگیری می کند.

سرعت لود بالا

سرعت لود سایت شما تاثیر زیادی در بازدید های شما دارد. ممکن است فردی که وارد سایت شما می شود صبر کافی را نداشته و با لود نشدن صفحه از سایت شما خارج شود. بنابراین سرعت لود تاثیر چشم گیری در بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان سایت شما دارد. گروه طراحی سایت پرشیانا وب با ارائه سایتی با کیفیت و سرعت بالا بازدید های سایت شما را افزایش میدهد.

 ماژول ارتباط با مدیر

قرار دادن بخشی تحت عنوان ارتباط با مدیر، این اطمینان را به کاربر می دهد که در صورت بروز مشکل و یا طرح سوال می تواند مشکل و سوال خود را با مدیر در میان بگذارد.

 ماژول نظرات

طراحی بخشی به عنوان نظرات کاربران در سایت باعث افزایش اعتماد کاربران به سایت شما می شود. در این قسمت کاربرانی که از خدمات سایت شما استفاده کرده اند، میزان رضایت مندی خود را در این قسمت عنوان کرده و فرد با مراجعه به این بخش از معتبر بودن سایت شما مطمئن می شود.

دریافت سفارشات

در هنگام طراحی سایت ساختمانی، صفحه ای با عنوان دریافت سفارشات طراحی می شود که در آن مشتری می تواند مشخصات ساختمان ، نقشه و … را سفارش داده و با این روش به تعداد مشتری های شما افزوده می شود.

ارتباط آنلاین با مشتری

در این بخش که با نام ارتباط آنلاین با مشتری و یا پرسش و پاسخ های متداول مشخص می شود. به کاربر این امکان را می دهد که بصورت آنلاین سوالات خود را پرسیده و جواب را دریافت کند. این قسمت باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.

صدور فاکتور

چاپ فاکتور پس از خرید موجب افزایش اعتبار سایت شما می شود.

معرفی پروژه ها

در این قسمت به معرفی پروژه ها پرداخته می شود. این قسمت مخصوص معرفی پروژه های تکمیل شده، نیم ساز، در حال ساخت و … می باشد.

  معرفی مهندسین یا پیمانکاران

در این بخش به معرفی مهندسین مشغول به کار در شرکت پرداخته می شود و یه رزومه از نوع کارکرد قبلی و سمتشان در شرکت شما ارائه می شود.

طراحی متناسب

در این قسمت به طراحی متناسب با کار شما برای وب سایتتان می پردازیم. تیم طراحی سایت پرشیانا دارای طراحان خوش سلیقه و خلاق در زمینه طراحی گرافیکی سایت بوده و متناسب با نوع سایت، طرح مناسب را ارائه می دهند.

بهینه سازی اولیه سایت

گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب، دارای افراد متخصص در زمینه سئو بوده که باعث بالا رفتن اعتبار شما در سرچ گوگل شده و به رفتن صفحه وب سایت شما در بالای صفحه کمک می کند.

پشتیبانی از سایت

پشتیبانی سایت از مهم ترین خدماتی است که گروه طراحی سایت و سئو پردازان پرشیانا وب برای مشتریان خود انجام می دهند. از مزایای این خدمات افزایش سرعت لود شدن صفحات سایت و جلوگیری از کند شدن آن، بالابردن امنیت سایت شما و … می باشد. به مانند وب سایت فروش آسانسور پارس ایمن بالابر.

طراحی سایت ساختمانی

هزینه طراحی سایت ساختمانی

قیمت طراحی سایت ساختمانی برای هر شخص مطابق با نیاز و خواسته هایش متفاوت می باشد. قیمت طراحی سایت ساختمانی با توجه به عواملی همچون منوهای بکار رفته در آن، میزان پیچیدگی طرح، تعداد متن های بکار رفته در آن و …. متفاوت می باشد.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی چند روزه آماده می شود ؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت ساختمانی ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت ساختمانی چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت ساختمانی توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط پرشیانا وب شامل: طراحی سایت آرایشگاه، طراحی سایت رستوران، سئو سایت آرایشگاهی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *