خدمات

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنرمندان

 

هنرمندان می توانند به وسیله ی ساختن و طراحی سایت هنری خصوصی در فضای مجازی و معرفی کردن آن در دیگر شبکه های اجتماعی، فعالیت ها و آثار هنری خود را با هنرمندان دیگر و همچنین علاقه مندان به اشتراک بگذارند. از آنجا که امروزه استفاده از شیکه های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است و افراد در بیشتر موارد سعی می کنند اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت کسب کنند، داشتن یک سایت هنری باعث می شود سریع تر در بین مردم شناخته و معروف شوید. در واقع داشتن یک سایت هنری برای هنرمند یکی از راه های معرفی خود او و آثارش به مردم است. با گذشت زمان و گسترش پیدا کردن سایت حتی می توانید آثار هنری خود را برای فروش در سایت قرار دهید؛ که یکی از مزیت های این کار از بین رفتن واسطه و به دست آمدن سود بیشتر در فروش برای هنرمند است.

در اینجاست که استفاده کردن از خدمات و سرویس های سئو اهمیت زیادی پیدا میکند. در صورتی که بر روی سایت هنری شما، سئو کار نشده باشد ارزش چندانی هم نخواهد داشت. برای این کار باید از محتوا و واژه های مناسب استفاده کنید تا در موتور جستجوی گوگل دارای رتبه اول باشید.

 در طراحی سایت هنری باید UI یا گرافیک سایت در نظر گرفته شود. در این قسمت باید استفاده ساده UX یا وب سایت و درست استفاده شدن رنگ ها با دقت زیادی در نظر گرفته شود. در واقع محتوای مطالب سایت باید ساده باشند تا بازدید کنندگان را گیج نکند.

 

مزایای طراحی سایت هنری

✔ معرفی سازی و برندینگ

✔ افزایش مشتریان از طریق جستجو

✔ معرفی و ارائه کلیه نمونه کارها

 انجام امور تبلیغاتی

✔ فروش محصولات هنری خود به صورت آنلاین

✔ اطلاع رسانی از آخرین رویدادهای هنری

✔ اطلاع رسانی از آخرین خبرهای هنری و هنرمندان

 معرفی کامل از خدمات هنری

 قرار دادن آدرس دقیق گالری و یا نمایشگاه هنری توسط نقشه گوگل در سایت

 افزایش بازدید کنندگان آثار هنری خود

طراحی سایت هنری

نکاتی در مورد طراحی وب سایت هنری

توصیه ما این است که قبل از اقدام به ساختن طراحی وب سایت هنری حتما از متخصص این کار مشورت بگیرید تا بتوانید کاملا سایت مورد دلخواه خود را راه اندازی کنید. در واقع داشتن وب سایت هنری برای هنرمند مانند یک نمایشگاه است که فرد در هر زمان ممکن فعالیت های خود را در آن به اشتراک بگذارد و هزینه های مرتبط با به نمایش گذاشتن آثارش در نمایشگاه ها را نیز نمی پردازد.

کسب اعتبار بیشتر و معرفی هنرمند به طور رسمی، درست کردن قسمت فروشگاه برای محصولات هنری، ایجاد راه های گوناگون ارتباطی بین هنرمند و طرفدارانش، گذاشتن نمونه فعالیت های هنرمند در سایت برای بازدید کنندگان، تولید کمپین حمایتی و همچنین گسترش دادن آن، کاهش یافتن هزینه های مرتبط با تبلیغ فعالیت ها و آثار هنری، افزایش پیدا کردن میزان بازدید کنندگان و میزان طرفداران و به دنبال آن معروف شدن هنرمندان، تنها بخشی از مزیت های طراحی وب سایت هنری است.

به گونه ای باید طراحی وب سایت انجام شود که در مرورگر هایی مانند فایرفاکس و کروم بدون وجود تغییر و کاملا صحیح به نمایش درآید. این طراحی همچنین بایستی مطابق با اندازه های مختلف صفحه نمایش تبلت و یا تلفن همراه باشد. سعی کنید با توجه به زمینه فعالیت هنری خود یک نام دامنه در خور و مناسب برای وب سایت خود برگزیده و در قسمتی نیز برای آشنایی کاربرانی که برای نخستین بار به سایت مراجعه می کنند خودتان و نمونه آثار خود را معرفی کنید.

طراحی سایت هنرمندان

در طراحی سایت های هنری از افزایش تعداد آیتم ها به شدت اجتناب کنید چرا که این کار باعث گیج شدن کاربران می شود و در نتیجه خیلی زود سایت را ترک می کنند. آیتم درباره ما، نمونه فعالیت ها، لینک رزومه هنرمند، اطلاعات تماس، لینک خرید با راهنمای کامل خرید از آیتم های ضروری در طراحی سایت های هنری است. توجه داشته باشید که از گذاشتن تعداد زیاد تصاویر نیز خودداری کنید و تصاویر مورد استفاده را به شکل بهینه سازی شده به منظور افزایش سرعت در سایت قرار دهید. بهترین سایز برای تصاویر 100 الی 250 کیلوبایت می باشد.  سعی کنید نمونه فعالیت های خود را در دسته بندی های مشخص قرار دهید. به طور مثال در سایت نقاشی انواع سبک های نقاشی را جدا کرده و هر اثر را در دسته مرتبط با آن قرار دهید. این کار به جذب کاربر و همچنین آسان شدن کار برای کاربر کمک می کند.

یکی از اشتباهاتی که در طراحی سایت های هنری دیده می شود، مجبور کردن کاربر به منظور ثبت نام در سایت است. در صورتی که با این کار کاربر سعی می کند به سرعت سایت را ترک کند. کاربران باید به راحتی بتوانند در سایت هنری شما از آثارتان دیدن کنند بدون اینکه اجبار برای ثبت نام وجود داشته باشد. راه های مختلف ارتباط کاربر با خودتان را در سایت ذکر کنید. برای مثال شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، شماره ثابت، شماره فکس و غیره.

مسئله ای که در طراحی اصولی سایت هنری بسیار مهم است این است که سایت شما به وسیله ی دستگاه های گوناگون مانند موبایل، کامپیوتر، تبلت و غیره قابل دسترسی و مشاهده صحیح باشد که اصطلاحا به آن ریسپانسیو گفته می شود. کاربران باید بتوانند در تمام طول 24 ساعت شبانه روز به سایت شما دسترسی داشته باشند. و دو موضوع بسیار مهم دیگر در طراحی سایت هنری، مسئله پشتیبانی سایت و امنیت سایت است که در هنگام ساختن سایت باید مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی سایت هنری

طراحی سایت گالری هنری

طراحی سایت گالری هنری یکی از راه ها به منظور معرفی کردن رشته های گوناگون هنری و آشنایی مردم و همچنین ترویج آن میان فرهنگ های مختلف جامعه است. می توانید برای افزایش جذابیت سایت خود، انواع رشته های هنری را در تقسیم بندی های مختلف همراه با تصاویر متعدد هنری قرار دهید. همچنین می توانید در هرکدام از این تقسیم بندی ها سبک مورد نظر را شرح دهید. همچنین می توانید بهترین فعالیت ها و اثر های خود را همراه با توضیح و تفسیر آن در قسمت اثر های برجسته وارد کنید. حتی می توانید به وسیله ی ماژول فروشگاه ساز اینترنتی فعالیت های هنری خود را در معرض فروش بگذارید.

اطلاع رسانی از رویداد ها، فروش آنلاین، صفحه عضویت و نظرسنجی در قسمت ارتباط با ما قرار داده می شود. شما می توانید تصاویر و ویدئو های هنری خود را در قسمت گالری قرار دهید.

طراحی سایت هنری

برخی از امکانات پرشیانا وب در طراحی سایت هنری 

طراحی اختصاصی

سرعت عالی بارگزاری سایت

امنیت بالای سایت

✔ ریسپانسیو بودن سایت

✔ پخش ویدئو در سایت

مشاوره آنلاین رایگان

طراحی صفحات اختصاصی

طراحی بخشی جهت نظرسنجی

سیستم اطلاع رسانی پیامکی سایت

قراردادن محل های مختلف در طراحی سایت برای بنر های تبلیغاتی

ایجاد درگاه پرداخت بانکی

طراحی صفحه سوالات متداول

از دیگر انواع طراحی سایت توسط پرشیا وب طراحی سایت آرایشگاه، طراحی سایت آموزشگاهی، طراحی سئو فروشگاهی می باشد.

طراحی سایت هنری

هزینه طراحی سایت هنری

برآورد کردن هزینه طراحی سایت هنری شامل موارد زیر می باشد:

معمولا وب سایت ها بنا به کاربری خاص خود دارای نرم افزار ها و یا اسکریپت های مخصوص خود هستند. که میتوان گفت برنامه نویسی هزینه بر ترین قسمت در طراحی سایت است.  به منظور طراحی کردن پایه سایت باید اتصال قسمت گرافیکی و برنامه نویسی توسط متخصص صورت گیرد.

قسمت میزبانی سایت که به آن هاست وب سایت می گویند و هزینه ی آن بستگی به پهنا و میزان فضای استفاده شده در سایت دارد. طراحی یک سایت هنری بسته به دفعاتی که سایت نیاز به ویرایش دارد و میزان تخصص گرافیستی که طراحی آن را به عهده دارد، قیمت گذاری می شود. قیمت گذاری برای ثبت شدن نام دامنه وب سایت برای دامنه های مختلف فرق می کند. متخصص طراحی سایت به منظور افزایش دادن امنیت سایت می بایست به روز رسانی های امنیتی را در قسمت های هاست و برنامه نویسی انجام دهد. در قسمت درج اطلاعات کارفرما باید مطالب و تصویر ها را به وسیله ی یک اپراتور ویژه در سایت بارگذاری نماید.

در صورت بروز ایراد در سایت باید از قسمت پشتیبانی کمک گرفته تا ایراد را برطرف کنند. و در نهایت نیز برای به دست آوردن رتبه اول در موتور جستجو های مختلف از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

 اگر بخواهید سایت هنری شما دارای امکانات تخصصی تری باشد، قطعا باید هزینه بیشتری را بپردازید و همینطور اگر امکانات ساده تری داشته باشد هزینه پرداختی نیز کمتر خواهد بود.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری چند روزه آماده می شود؟

با توجه به امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت هنری ، طراحی آن بین 4 الی 15 روز کاری زمان می برد.

طراحی سایت هنری چقدر هزینه بردار است؟

از آنجایی که امکانات و ماژول های مورد نیاز سایت ها با یک دیگر متفاوت بوده و در قیمت کلی طراحی تاثیر زیاد دارند، با توجه به امکانات قیمت مشخص می شود.

می توان در آینده سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب را ارتقا داد؟

بله. قطعا، با توجه به اینکه طراحی سایت توسط پرشیانا وب به صورت داینامیک انجام می‌شود، امکان ارتقا سایت در آینده کاملا وجود دارد.

چه مدت وب سایت هنری توسط پرشیانا وب پشتیبانی می شود؟

پرشیانا وب برای کلیه وب سایت های طراحی شده خود تا 1 سال پشتیبانی فنی رایگان ارائه می نماید.

امکان اتصال سایت طراحی شده توسط پرشیانا وب به درگاه بانکی وجود دارد ؟

بله، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط پرشیانا وب امکان اتصال به کلیه درگاه های بانکی را دارند.

جهت مشاوره با ما در تماس باش

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “طراحی سایت هنری

  1. samin گفت:

    این امکان وجود داره که سایت هنری ما فروشگاهی هم باشه؟
    پیشاپیش ممنون که پاسخ میدید

    1. admin گفت:

      با سلام، بله، میتونید تمام آثار هنری رو به صورت محصول در سایت به صورت آنلاین به فروش برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *