خدمات

سئو سایت پزشکی

 

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به طور کلی به مجموعه اقداماتی که بر روی سایت شما صورت می گیرد جهت رتبه گرفتن در موتور های جستجو سئو می گویند. کمک و بهینه سازی به وب سایت ها باعث می شود که جایگاه مناسبی در موتور های جستجو پیدا کند، و در صفحه نخست به نمایش در آیند.

کاربران زمانی که به دنبال وب سایت خاصی هستند با استفاده از موتور های جستجو به دنبال وب سایت مورد نظر می گردند، تا بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را سرچ کرده و مطالعه کنند تا به خواسته خود دست پیدا کنند.  بیشترین سهم در راهنمایی کاربران بر عهده موتورهای جستجوگردر وب سایت های مختلف است در نتیجه با این روش بیشترین ترافیک وب سایت ها تامین می گردد. در این مقاله شما را با نحوه سئو سایت پزشکی بیشتر آشنا می کنیم.

 

سئو و بهینه سازی سایت پزشکی

تمام پزشکان آگاهی کافی در ارتباط با حضور پر رنگ وب سایت های پزشکی در اینترنت را دارند. پزشکان آگاه به پتانسیل بالای فضای آنلاین هستند و می دانند در این زمینه رقابت در بین پزشکان بالا می باشد. به همین دلیل اکثر پزشکان روبه طراحی وب سایت ها و سئو وب سایت پزشکی خود آورده اند ، همانطور که قبلا گفته شده به مجموعه اقداماتی که سبب افزایش بازدید از سایت ها شود را سئو می گویند.

 

با طراحی سایت پزشکی و سئو هر پزشکی می تواند راحت تر در دسترس بیماران خود قرار گیرد در نتیجه مراجعه کننده بیشتری داشته باشند، در نتیجه در آمد بیشتری خواهند داشت. وبسایت هایی که در مجموعه سایت های پزشکی قرار می گیرند، نظیر: سایت های مراکز زیبایی و مراقبت از پوست، سایت های مراکز لیزر، سایت های مراکز ماساژ، سایت های جراحی بینی و فک، سایت های دندان پزشکی، سایت های مراکز کاشت مو، سایت های مراکز طب سنتی می باشند. دسته بندی وب سایت ها مراکز جراحی زیبایی: سایت جراحی بینی، سایت جراحی زیبایی، سایت کاشت ابرو، سایت پروتز لب و سایر نقاط بدن، سایت لمینت و ایمپلنت دندان،  سایت ارتودنسی دندان.

طبق آماری که انجام گرفته است 80 درصد کاربران اینترنت به کمک موتورهای جستجو پزشک یا مرکز خدمات پزشکی مورد نظر خود را سرچ و پیدا می کنند. در نتیجه وجود یک متخصص بهینه سازی در سئو سایت پزشکی بسیار ضروری می باشد.

 

اهداف سئو سایت پزشکی

افزایش بازدید از وب سایت

✔ برندینگ پزشک یا کلینیک

✔ افزایش مشتریان و در نهایت درآمد

✔ گرفتن رتبه مناسب در نتایج موتورهای جستجوگر

✔ کمک به دیجیتال مارکتینگ پزشکی

سهولت کار بیمارن با نوبت گیری آنلاین

✔ سئو محلی برای پزشکان

پشتیبانی سایت

آماری برای درک بهتر سئو پزشکی

روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار مردم دنیا از موتورهای جستجوگر استفاده می‌کنند و 70 تا 80% مردم به لینک هایی که در موتور جتسجوگر گوگل نمایش داده شده است، مراجعه می کنند. امروزه اکثر مردم از موبایل های خود برای جستجو در فضای اینترنت استفاده می کنند به همین دلیل سرچ توسط کاربران در فضای آنلاین بیشتر شده است.

جراحی بینی عروسکی

انتخاب کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای سئو سایت پزشکی بسیار اهمیت دارند و نقش مهمی در رتبه گرفتن سایت در متروهای جستجوگر ایفا می کنند، پس کلمات کلیدی مناسبی در این زمینه مشخص کنید و از آن استفاده کنید. یکی از پارامتر ها اساسی در سئو سایت پزشکی انتخاب نام محل مناسب می باشد با کمک ابزرا Google Keyword Planner می توانید کلمه کلیدی مناسبی برای هر گونه سایت انتخاب کنید.

 

تهیه محتوای اختصاصی و حرفه ای جهت سئو سایت پزشکی

اگر می خواهید محتوایی مناسب برای سایت داشته باشید باید از محتوا های کاربردی در زمینه عملکرد خود و همچنین محتوا نباید تکراری سایت های دیگر باشد اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد باید کاملا واضح و خوانا و بدون تکرار باشد تا کاربر را ترقیب کند بیشتر در سایت بماند به همین دلیل بعد از طراحی ساید حتما نیازمند سئو برای سایت خود هستید شما می توانید طراحی و سئو سایت خود را به پرشیانا وب بسپارید.

 

نقش ویدئو برای افزایش رتبه در موتور های جستجوگر

حتما در تولید محتوا از تهیه ویدئو استفاده کنید، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند ویدئو ببینند تا مطلبی را بخوانند این روش با افزایش رتبه بندی سایت شما می شود. ویدئو که تهیه می کنید می توانید از نحوه عملکرد خود در زمینه کاری صحبت کنید یا از مزیت ها و معایب اقدامی که انجام می دهید برای کاربران توضیح دهید.

 

ایجاد انجمن های گفتگوی برای سئو سایت پزشکی

بهتر است یک لیست از انجمن های گفتگوی های پزشکی تهیه کنید زیرا یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن لینک سایت انجمن های گفتگو می باشد. البته این وظیفه یک سئو کار می باشد که با قرار دادن لینک مورد نظر در این انجمن ها باعث افزایش بازدید سایت شما توسط کاربران می باشد. پرشیانا وب با داشتن تخصص حرفه در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد تا سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

برخی از خدمات سئو سایت پزشکان پرشیانا وب:

افزایش رتبه سایت در موتور جستجو گوگل

✔ برطرف نمودن تمامی مشکلات فنی وب سایت

✔ بررسی و تحلیل رقبا و جایگاه فعلی آنها در گوگل

✔ تولید محتوا اختصاصی و یونیک

✔ ایجاد بک لینک های طبیعی و استاندارد برای سایت

✔ خدمات سئو محلی سایت

✔ تحلیل و بررسی آمار بازدیدکنندگان از سایت

 

هزینه سئو سایت پزشکی

قیمت سئو سایت پزشکی به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر: مدت زمانی که سئو کار روی سایت شما کار می کند. بخش ها و مواردی که در سایت گذاشته می شود، تولید محتوا مناسب برای سایت، ریسپانسیو بودن یا نبودن سایت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تلفن موجود در سایت با پرشیانا وب تماس بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت پزشکی

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت پزشکی چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت پزشکی چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

خدمات دیگری که توسط پرشیانا وب ارائه می شود شامل: طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت هتل، طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت چند زبانه، طراحی سایت آژانس مسافرتی.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *