خدمات

سئو سایت کلینیک پزشکی

سئو-سایت-کلینیک-پزشکی

سئو سایت کلینیک پزشکی عبارت از تمامی اقدامات لازم به منظور بهینه سازی سایت کلینیک پزشکی و کسب جایگاه های نخست گوگل است. حضور در فضا وب تنها عامل دیده سایت و بازخورد سایت نخواهد بود.

بهینه سازی سایت به منظور ارتباط بهتر موتور های جستجوگر گوگل با آن، راه نهایی افزایش بازدید سایت به شمار می رود. سئو سایت هر یک از کلینیک های پزشکی در صورت اجرا صحیح و رعایت پارامتر های لازم، قطعا همراه با بازخورد هایی مثمر ثمر و موثر خواهد بود.

فعالیت هر یک از وب سایت های پزشکی مبتنی بر یک امر محدود و مشخص نیست. تعدد فعالیت های وب سایت پزشکی که شامل پارامتر های متعددی از جمله نوبت دهی، ارتباط آنلاین با پزشک، معرفی خدمات و مواردی از این دست می باشد، شرایط ارتباط گیری مراجعین را ساده تر خواهد نمود.

طراحی سایت کلینیک پزشکی در صورت رعایت حداکثری پارامتر های تعریف شده در گوگل، به طور حتم یکی از موفق ترین بستر های ممکن را برای پزشکان ترسیم خواهد نمود. این در حالی است که سئو سایت کلینیک پزشکی پس از طراحی سایت پزشکی ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امروزه بیش از 5 میلیارد نفر، گوگل را به عنوان حرفه ای ترین ابزار پاسخگویی به سوالات و ابهامات علمی، اقتصادی، سیاسی و هم چنین پزشکی می شناسند. این رقم نیز همواره در حال تغییر و دگرگونی است.

با این حال سرچ مشکلات پزشکی در میان سایر مشکلات، یکی از اولویت های اصلی کاربران به شمار می رود. همین امر موجب شده تا شرایط برای بسیاری از پزشکان به شرایطی رقابتی و تنگاتنگ بدل گردد. در این مقاله از پرشیانا وب به تمامی تکنیک ها و ترفند های لازم در خصوص سئو سایت کلینیک پزشکی برای کسب جایگاه های نخست گوگل اشاره خواهیم نمود.

بهینه سازی سایت کلینیک پزشکی

فعالیت پزشکان در فضا وب امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می گردد. وجود ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه در این رابطه، موجب شده تا وب سایت های پزشکی سهم ویژه ای در فضا وب را به خود اختصاص دهند.

در این بین پزشکان با ورود به دنیا وب و آغاز فعالیت، قطعا با چالش هایی رو به رو خواهند شد. کسب جایگاه های برتر در گوگل کار ساده ای نیست. اختصاص هزینه و زمان لازم برای این منظور، از جمله مواردی است که همواره باید به آن توجه نمود.

موتور های جستجوگر گوگل اکنون و در فضا فعلی، بهترین مطالب و بهترین سایت های ممکن را رصد می نمایند. نمایش این سایت ها به کاربران و جلب توجه کاربران فضا وب، مهم ترین هدفی است که موجب فعالیت وب سایت می گردد.

سئو سایت کلینیک پزشکی تمامی اقدامات لازم برای رشد و نمو سایت و جلب توجه حداکثری کاربران می باشد. کلینیک های آنلاین پزشکی که معرف خدمات و هم چنین امکانات کلینیک می باشند، پل ارتباطی ساده ای میان کاربران و مراجعین خواهند بود.

در ایران طبق آخرین آمار های ثبت شده، 80 درصد از کاربران تمامی ابهامات و سوالات خود در حوزه سلامت و پزشکی را با سرچ در گوگل به نتیجه ای مطلوب منتهی می کنند. اهمیت سئو وب سایت کلینیک پزشکی قطعا در این آمار به خوبی پیداست.

 

مهم ترین اهداف در سئو سایت کلینیک پزشکی

سئو سایت پزشکی با اهدافی تعیین شده و مشخص انجام می گیرد. اما مهم ترین این اهداف به طور حتم کسب جایگاه ها و رنکینگ های برتر در گوگل یا به عبارتی کسب جایگاه های نخست گوگل است. بازدید سایت در نتایج ابتدایی و اولیه گوگل، هدف مهمی است که هر وب سایت به دنبال آن خواهد بود. که باعث نتایج بالا گوگل می شود

بهره مندی از جدید ترین و به روز ترین الگوریتم های تعیین شده توسط گوگل، رسیدن به هدف کسب رنکینگ های برتر را به واقعیت نزدیک می نماید. اما این تنها اقدامی نیست که رضایت گوگل را جلب می نماید.

فاکتور های بسیاری در کسب رضایت گوگل که ناشی از رضایت کاربران است، تاثیر خواهد داشت. فاکتور هایی که می توان به مهم ترین آن ها که تولید محتوا یونیک و تخصصی می باشد، اشاره نمود.

 

مهم ترین اهداف در این حوزه عبارت است از :

  • کسب جایگاه برتر در گوگل ( نتایج بالا گوگل )
  • کسب درآمد بیشتر
  • افزایش ترافیک و بازدید سایت
  • افزایش میزان مراجعین به کلینیک
  • پاسخ به سوالات و مشکلات پزشکی
  • انجام نوبت دهی آنلاین
  • معرفی خدمات کلینیک پزشکی
  • معرفی پزشکان و حیطه فعالیت آن ها

هدف از سرمایه گذاری روی سایت کلینیک پزشکی چیست ؟

سرمایه گذاری در صورتی که با بازخوردی موثر و مورد توجه همراه باشد، قطعا یک فرصت طلایی خواهد بود. سرمایه گذاری روی هر یک از سایت های پزشکی، امروزه به عنوان فرصتی طلایی برای کسب جایگاهی ایده آل میان کاربران در فضا وب و در نتیجه مخاطبین واقعی در کلینیک می گردد.

افزایش بازدید سایت کلینیک پزشکی با انجام بهینه سازی موتور جستجو گوگل و کلیه مراحل سئو سازی و با هر یک از الگوریتم های مورد نظر گوگل امکان پذیر می گردد. امروزه نه تنها در مراکز درمانی و کلینیک ها، بلکه در فضا وب نیز باید شاهد بیماران آنلاین بود.

بیمارانی که به دنبال پزشکی مجرب یا مرکز درمانی حرفه ای می باشند. در نتیجه برطرف نمودن نیاز های بیماران آنلاین، موجب جلب رضایت آن ها و در نتیجه ایجاد یک اعتماد سازی متقابل برای افزایش مراجعین می گردد.

سرمایه گذاری روی سئو سایت کلینیک پزشکی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. چرا که با یک سرمایه گذاری هدفمند قطعا می توان شاهد نتایجی ایده آل در گوگل بود. دیده شدن در گوگل با استفاده از روش هایی هم چون تبلیغات بی هدف و غیر سودمند، انتخاب مناسبی برای کسب رنکینگ های برتر نیست.

 افزایش بازدید قطعی سایت کلینیک پزشکی در گوگل

وب سایت پزشکی که به منزله یک کلینیک آنلاین شناخته می شود، در صورت سئو سازی هدفمند می تواند نتایجی بسیار مثبت را به همراه داشته باشد. نگارش مقالات تخصصی در حیطه فعالیت سایت، یکی از روش های تاثیرگذار در بالا بردن رتبه سایت به شمار می رود. اما افزایش رتبه سایت کلینیک پزشکی با انجام برخی تکنیک ها و الگوریتم های مدنظر گوگل به طور حتم امکان پذیر خواهد بود.

 

تکنیک های سئو برای افزایش بازدید قطعی سایت کلینیک پزشکی در گوگل عبارت اند از :

  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  • تولید محتوا ارزشمند و یونیک
  • بارگذاری تصاویر، ویدیو ها و فایل های بهینه شده
  • بک لینک سازی هوشمند
  • استفاده از تگ / هدینگ های مناسب
  • ثبت مکان کلینیک در گوگل مپ
  • افزایش ایمنی وب سایت
  • ایجاد امکان بازدید سایت از طریق موبایل Mobile Friendly

 

حتما بخوانید: بهترین ترفند های سئو سایت

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو سایت کلینیک پزشکی

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای کسب جایگاه در گوگل و هم چنین در میان رقبا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش ها و متریال های متعددی برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب وجود خواهد داشت.

کلمه کلیدی مناسب و هدفمند باید بر اساس سرچ کاربران در گوگل انتخاب شود. انتخاب یک کلمه مناسب و هدفمند می تواند سایت پزشکی را در میان 10 سایت برتر صفحه اول گوگل قرار دهد.

از طرفی دیگر توجه به برخی از مولفه های دیگر برای تنفس هر چه بهتر سایت و دیده شدن سریع آن، می تواند در دستور کار سئو سازی سایت قرار گیرد. به طور مثال استفاده از Schema به عنوان یک کد در سایت وردپرس، فضا بهتری را برای انتقال اطلاعات لازم در این خصوص فراهم می نماید.

تولید محتوا یونیک و هدفمند

تولید محتوا یونیک یکی دیگر از مهم ترین پارامتر هایی است که در سئو سایت پزشکی همواره مورد توجه قرار می گیرد. شناخت نیاز مخاطبین وب سایت و بررسی هر یک از ابهامات و سوالات احتمالی کاربران، شرایطی ایده آل را برای کسب جایگاه در گوگل فراهم می نماید.

تولید محتوا متنی ارزشمند از اصلی ترین الگو های تعیین شده توسط گوگل به شمار می آید. بازدید از یک سایت صرفا به واسطه سئو سازی امکان پذیر نیست. بلکه جایگاه محتوا در بازدید از یک سایت، جایگاهی بسیار ویژه و متفاوت خواهد بود.

برای انتخاب محتوا یونیک باید به نیاز کاربران که نشأت گرفته از سوالات پزشکی است توجه ویژه ای داشت. تمرکز بر روی رفع ابهامات و سوالات پزشکی، از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن اشاره نمود.

استفاده مناسب از کلمات کلیدی در متن و مقالات تخصصی یا غیر تخصصی سایت پزشکی می تواند در سئو سایت نقش پررنگی را ایفا نماید.  محتوا بهینه شده در بهینه سازی سایب بسیار کمک کننده خواهد بود .

 

 بارگذاری تصاویر و ویدیو های بهینه شده در سایت

تولید محتوا ویدئویی پس از محتوا متنی جایگاه بسیار ویژه ای در سئو سازی سایت و بهینه سازی آن خواهد داشت. تولید محتوا ویدیویی همواره حجم بیشتری از ترافیک سایت را به خود اختصاص می دهد.

از طرفی دیگر نه تنها گوگل، بلکه کاربران گوگول نیز علاقه بسیار زیادی به محتوا تصویری، عکس و موشن گرافی ها دارند. همین موضوع موجب شده تا به طور مثال در یک سایت جراحی بینی، بازخورد ویدیو جراحی و عمل بینی از نگاه مخاطبین، بازخوردی شگفت انگیز به شمار آید.

مطالعه مطالب و مقالات علمی و تخصصی برای کاربران کمی دشوار به نظر می رسد. این در حالی است که هیچ یک از کاربران فضا وب، با بررسی ویدیو های علمی و آموزشی در سایت هایی نظیر سایت های پزشکی مشکلی نخواهند داشت.

از مزایا بارگذاری ویدیو در سایت کلینیک پزشکی می توان به موارد ذیل اشاره نمود: 
  • افزایش قطعی بازدید از سایت
  • جلب توجه کاربران
  • کاهش احتمال کپی برداری و کپی پیس
  • توصیف خدمات ارائه شده به ساده ترین زبان برای کاربران

 

لینک سازی خارجی هوشمند 

بک لینک سازی یکی از شاخص ترین الگوریتم ها برای سئو سایت کلینیک پزشکی به شمار می آید. ساخت بک لینک هدفمند و قدرتمند، از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. در ساخت بک لینک قدرتمند باید همواره نسبت به آنالیز رفتار رقبا اقدام نمود.

استفاه از فرصت لینک سازی داخلی نیز در جایگاه خود بسیار حائز اهمیت است. لینک سازی داخلی این موقعیت را ایجاد خواهد نمود تا کاربران در سایت پزشکی به جستجو مطالب مورد علاقه خود بپردازند.

از سویی دیگر ارتقا محتوا و مقالات علمی به بهترین شکل ممکن می تواند تاثیر ویژه ای در این حوزه داشته باشد. مشارکت و همکاری با سایت ها و موسسه های مرتبط با حوزه پزشکی، از دیگر مواردی است که در بک لینک سازی موفق، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

استفاده از فرصت پست مهمان در سایت های دیگر، یک روش بسیار کاربردی در بک لینک سازی و هم چنین سئو سایت کلینیک پزشکی به شمار می آید. انتخاب این روش قطعا با بازخورد های بسیار مثبتی همراه خواهد بود.

 

استفاده از تگ / هدینگ های مناسب در محتوا

تگ های مناسب در سئو سایت نقش بسیار ویژه ای را ایفا می نمایند. تگ ها نمایشی کامل اما بسیار مختصر از محتوا هستند و همین موضوع می تواند تمایل یا عدم تمایل کاربران را به سادگی نمایش دهد.

اما باید توجه نمود که استفاده از تگ مناسب در صفحات سایت، صرفا وابسته به اصول و الگوریتم های سئو نیست. بلکه با تگ بندی مناسب و هدفمند، کاربران شرایطی ساده تر را برای جستجو مطالب و مطالعه مقالات شاهد خواهند بود.

پاراگراف طولانی در یک متن از جمله مهم ترین موضوعاتی است که کاربران را بی حوصله خواهد کرد. این در حالی است که نگارش مقالات به صورت تیتروار شرایطی ایده آل را برای مطالعه ایجاد می نماید.

 

ثبت مکان کلینیک در گوگل مپ 

ثبت مکان در گوگل مپ یکی از امکانات فوق العاده و منحصر به فردی است که شرایط انجام آن به ساده ترین شکل ممکن فراهم گردیده است. کاربران در گوگل نه تنها به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر خود، بلکه در گوگل مپ به دنبال نشانی مکان ها و کسب و کار های مورد علاقه خود می باشند.

پس از انتخاب یک کلینیک پزشکی برای مراجعه و انجام هر یک از خدمات زیبایی یا درمانی، قطعا جستجو نشانی کلینیک اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این موضوع موجب شده تا کاربران استفاده از گوگل مپ به عنوان یک راهنما آگاه را در دستور کار خود قرار دهند.

ثبت نقشه مکان در گوگل مپ به سادگی امکان پذیر خواهد بود. کاربران برای ثبت نقشه مکان خود به گوگل مپ، باید از طریق جیمیل وارد حساب کاربری خود شوند و پس از انجام مراحلی ساده، شاهد نمایش مکان مورد نظر در گوگل مپ خواهند بود. این موضوع یکی دیگر از موثرترین فاکتور ها برای سئو سایت کلینیک پزشکی به شمار می آید. افزودن آدرس کلینک پزشکی در گوگل بسیار برای کاربر کمک کننده خواهد بود.

 

ارتباط سئو سایت و امنیت سایت

امنیت وب سایت یک فاکتور بسیار مهم در موفقیت و افزایش بازدید آن به شمار می رود. ارتباط مستقیم سئو سایت و افزایش ایمنی وب سایت موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد. پیش از هر عنوان دیگری باید به حفظ ایمنی سایت توجه نمود.

سئو سایت کلینیک پزشکی در کنار ایمنی و امنیت سایت بهترین شرایط برای افزایش ترافیک، افزایش بازدید و در نهایت محبوبیت سایت را رقم خواهد زد. هک شدن سایت یک اتفاق غیر منتظره برای خدشه دار شدن خدمات وب سایت و هم چنین جایگاه سایت در گوگل به شمار می آید.

این درحالی است که کارشناسان پرشیانا وب با اجرا الگوریتم های دقیق و حیاتی گوگل، از این اقدام به بهترین شکل ممکن جلوگیری خواهند نمود. باید به این نکته مهم توجه نمود که امنیت سایت به معنا دقیق کلمه، افزایش ترافیک سایت و در نتیجه موفقیت سایت را رقم خواهد زد.

 

ایجاد امکان بازدید سایت از طریق موبایل Mobile Friendly

یکی از قابلیت های بسیار مهم در یک وب سایت، امکان بازدید سایت از طریق موبایل است. دسترسی بسیاری از کاربران فضا گوگل به تلفن های هوشمند، موجب شده تا جستجو در محیط وب با استفاده از موبایل امروزه به بیشترین حد برسد.

آمار منتشر شده از سایت statista نشان می دهد که امروزه ترافیک اصلی بسیاری از وب سایت ها، از طریق موبایل ثبت می گردد. ترافیک بیش از 80 درصد سایت های فعال در فضا وب، وابسته به تلفن های هوشمند بوده و این آمار هر ساله رو به افزایش است.

قابلیت Mobile Friendly بودن، نه تنها موجب کسب ترافیک بیشتر، بلکه موجب کاهش احتمال نوسانات در ترافیک سایت می گردد. نمایش محتوا در موبایل قطعا یکی از بهترین امکاناتی است که در صورت وجود آن، باید شاهد تمایل حداکثری بازدیدکنندگان نیز بود.

سادگی و خوانایی محتوا و مقالات سایت در Mobile Friendly و هم چنین سهولت برای جستجو لینک های داخلی و مرتبط، شرایطی ایده آل را برای کاربران فراهم می نماید.

 

هزینه سئو سایت کلینیک پزشکی 

 تعرفه بهینه سازی سئو و پشتیبانی سایت کلینیک پزشکی  ارتباط مستقیمی با نوع خدمات ارائه شده سئو خواهد داشت. کارشناسان پرشیانا وب این فرصت مهم و مناسب را ایجاد نموده اند تا هر یک از کاربران و متقاضیان شرایط دریافت مشاوره های لازم در خصوص اطلاع از تعرفه بهینه سازی وب را دریافت نمایند.

 

سوالات متداول در رابطه با سئو سایت کلینیک پزشکی

خدمات سئو توسط پرشیانا وب به صورت کلمه ای است یا ماهیانه؟

قرارداد های سئو پرشیانا وب به صورت ماهیانه بوده و حداقل از 6 ماه شروع شده تا 1 سال.

هزینه سئو سایت کلینیک پزشکی چقدر می باشد؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی در این زمینه هزینه سئو ماهیانه در ابتدای قرارداد محاسبه و مشخص می گردد، که شامل یکی از پکیج های سئو این مجموعه می شود.

چقدر زمان می برد که سایت ما به صفحه اول گوگل بیاید ؟

با توجه به پکیج انتخابی شما برای کار سئو و سختی کلمات کلیدی شما و میزان رقابت آن، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل بین 3 ماه تا 1 سال زمان می برد.

تعرفه سئو سایت کلینیک پزشکی چگونه محاسبه می شود ؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت کلمات در این زمینه، تعرفه این خدمات محاسبه می گردد.

آیا سایت من نیاز به سئو دارد؟

اگر بخواهید که شناخته شوید و دیده شوید حتما نیاز هست که وب سایت شما سئو شود و در نتایج موتورهای جستجو در رده های بالا قرار بگیرد تا مشتریان شما همواره افزایش پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *