آموزشی

چگونه با سئو تکنیکال ترافیک سایت خود را چند برابر کنیم؟

افزایش-ترافیک-سایت-با-سئو-تکنیکال

وبلاگ نویسی به خودی خود به یک صنعت تبدیل شده است و بسیاری از افراد اکنون مشاغل تمام وقت از آن و شرکتهایی که از وبلاگ ها به عنوان یک راه کلیدی برای جذب مشاغل جدید بهره می گیرند ، به فعالیت می پردازند. با افزایش تأثیر وبلاگ ها ، طبیعتاً رقابت کردن و ایستادگی از جمع دشوارتر شده است. شاید سوالاتی نظیر اینکه چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ یا چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم ؟ ، چگونه با سئو تکنیکال ترافیک وبلاگ خود را سه برابر کنیم؟ از ذهن شما عبور کند هدف ما این است که در این مطلب به تمام سوالات شما پاسخ بدهیم.

 

روش های افزایش ترافیک سایت با استفاده از سئو تکنیکال

 

از کلید واژه های هدفمند استفاده کنید

 کلمات کلیدی هدفمند یکی از مهمترین مؤلفه های نوشتن SEO است. این عبارات و کلماتی عبارت است از مخاطبان که با تایپ کردن آنها در موتورهای جستجو فعالانه جستجو می کنند. معمولاً مخاطبان همیشه 3-5 پیوند اول را که در صفحه اول موتور جستجو ظاهر می شود ، انتخاب می کنند. استفاده از کلمات کلیدی هدفمند باعث افزایش تعداد کلیک در پست شما خواهد شد که به نوبه خود باعث افزایش رتبه شما خواهد شد. با درج مطالب خود در کل مطالب ، شما به مشتری بالقوه پاسخ می دهید تا به معضلات آنها پاسخ دهید – بنابراین قبل از شروع نوشتن از ابزاری استفاده کنید تا قدرت کلمات کلیدی خود را بررسی کند.

روی خوانایی مطالب تمرکز کنید

 محتوا هایی که فروش می کنند همیشه در SERP ها رتبه بالایی دارند و یکی از مهمترین خدمات سئو سایت خوانایی مطالب است. خوانایی به سازمان ، سادگی ، اسکن قابلیت مقاله یا وبلاگ و پشتیبانی سایت اشاره دارد. به عبارت دیگر، شما نیازی به زبان فوق العاده شعله ور ندارید تا حرفه ای یا رسمی به نظر برسید. به اصول اولیه بروید و از زبان ساده برای انتقال اطلاعات خود به مشتریان استفاده کنید. هرچه محتوای شما ساده تر باشد ، بهتر خواهد شد.

از ابزارهای قالب بندی استفاده کنید

یک مقاله عالی سئو فقط به طور صریح نوشته نشده است؛ بلکه باید به استاندارد های دیگری نیز پایبند باشد. یکی از راه های افزایش گزارش برای محتوای شما استفاده از ابزارهای قالب بندی است. این مقاله شما را زیبا می کند ، باعث می شود حرفه ای تر به نظر برسد و خواندن آن آسان و سریع باشد – این همان چیزی است که مشتریان همیشه به دنبال آن هستند.

لینک ها

لینک ها نقش مهمی در ترافیک سایت دارند. و باعث افزایش رتبه ترافیک سایت می شوند،  با به کارگیری درست از لینک هایی که خودتان تولید می کنید و مربوط با خدمات و محتوای تخصصیتان هستند؛ هم امتیاز خود را در رنکینگ گوگل بالا می برید و هم ترافیکتان به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

لینک مهمان

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک سایت با سئو تکنیکال لینک مهمان می باشد، نوشتن پست برای وبلاگ های دیگر یا نمایش از طریق مصاحبه و غیره. این برای وبلاگ نویسان دارای سایتهای غیرتجاری بسیار آسان است و روشی بسیار مقیاس پذیر برای ایجاد پروفایل لینک خوب است. روابط عمومی: ایجاد روابط با روزنامه نگاران و یا نقل قول داستان به انتشارات بزرگ که می توانند در سایت های بسیار قدرتمند به شما پیوند و اشاره کنند.

محتوا

محتوا تقریبا مهم ترین نقش را در ارزشیابی ها دارد. زمانی که محتوای شما یونیک و باکیفیت باشد، مخاطب برای آن مشتاق می شود و می داند جای دیگری نمی تواند آن را بیاید. همچنین گوگل فقط به یکی از مقاله های مشابه امتیاز می دهد. زمانی که محتوای درست و باکیفیت مرتبط با خدمات خود تولید کنید، شانس بیشتری برای افزایش ترافیک خواهید داشت.

هرچه راجع به محتوای شماست ، آن را به طور کامل و عمیق بررسی کنید. با سرمایه گذاری در کیفیت و تحقیق ، شما به طور خودکار محتوا ایجاد می کنید که برای مشتریان بالقوه جذاب باشد. این امر به افزایش سهم بودن آن کمک می کند ، که باعث افزایش ترافیک در صفحه شما می شود.

سرعت صفحه

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک سایت با سئو تکنیکال سرعت صفحه می باشد، سرعت صفحه در جذب مخاطب تاثیر ویژه ای دارد. زمانی که سرعت بارگذاری وب سایت پایین باشد، نه مخاطبان میلی به خواندن محتوای شما، حتی اگر کیفیت بالایی داشته باشد، دارند و نه شانس زیادی برای امتیاز گیری از گوگل داید.

نقشه سایت XML

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک سایت با سئو تکنیکال نقشه سایت می باشد، بعضی وب سایت ها چندین نقش در  گوگل سرچ کنسول ثبت کرده اند. این نقشه ها همیشه به روز رسانی نیاز ندارند. اگر‏ نقشه سایت تنها آدرس هایی را که به صفحات مهم سایت محدود شده اند را داشته باشد بهتر است از این  طریق صفحاتی که از ارزش بیشتری برخوردار هستند برای گوگل مشخص میشود و ایندکس سریع تری خواهند داشت.

تبلیغات تهاجمی

 تبلیغات راهی است که بیشتر وبلاگ نویسان پول خود را بدست می آورند ، بنابراین گفتن به آنها برای کاهش آن یک مکالمه محبوب نیست. با این حال، اگر به تبلیغات خود بپردازید ، می تواند بی اثر باشد و حتی به عملکرد کلی شما نیز آسیب برساند، بنابراین در این ترافیک کمتر ترافیک ، تبدیل کمتر ، و در نتیجه پولی کمتری خواهید داشت. یافتن تعادل بسیار مهم است و نشان داده شده است که به روزرسانی های اخیر گوگل به تبلیغات سایت بیش از حد منجر به محتوای بی نظیر و با کیفیت می شود به سایت ها آسیب می رسانند.

ساختار صفحه

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک سایت با سئو تکنیکال ساختار صفحه می باشد، موضوعی که بطور مرتب با وبلاگ ها و وب سایت ها مشاهده می کنیم، این است که از برچسب های هدر برای یک ظاهر طراحی شده استفاده می شود نه ساختار. برای نشان دادن وضوح ساختار صفحه شما باید از برچسب های H1 ، H2 و H3 استفاده شود تا Google بتواند آن را بر روی عباراتی که انتظار می رود ذکر شده در موضوع موردنظر باشد، روی نقشه ببرد.

حجم محتوا را بهینه سازی کنید

با توجه به انواع مختلف تحقیق ، طول مطالب شما همچنین میزان دریافت محتوای شما را مشخص می کند. از آنجا که SEO در مورد بهینه سازی مطالب به عنوان بهترین است ، تعداد کلمات ، طول مقاله و طول ارسال در هنگام ایجاد مقاله قاتل سئو بسیار مهم هستند. طبق تحقیقات خود گوگل ، مقالات کوتاه که معمولاً 200 تا 300 کلمه طول دارند ضعیف هستند. از طرف دیگر ، مقالاتی که بیش از هزار کلمه دارند قابل مقایسه تر هستند ، قابلیت خواندن و اسکن بهتر دارند و رتبه بهتری دارند زیرا مشتریان اطلاعات دقیق را ترجیح می دهند.

حتما بخوانید: طراحی سایت در تهران 


کیفیت وب سایت خود را ارتقا دهید

وب سایت هایی که زمان بارگیری صفحه رضایت بخش ندارند، گرافیک ضعیف، یک طرح گیج کننده، یک رابط دلپذیر و سازماندهی حداقلی مورد علاقه هیچ کس نیستند. طبق تحقیقات مبتنی بر User Experience ، مشتریان به دنبال سرعت و کیفیت هستند. همچنین SEO می خواهد که وب سایت یا صفحه شما سازمان یافته باشد و دارای یک طرح ثابت و زمان بارگذاری سریع صفحه باشد. هیچ چیز مشتریانی را مانند یک وب سایت با ساختار درست و مدیریت شده دور نمی کند – بنابراین در نظر داشته باشید که تیم فنی شما عملکرد صفحه وب خود را بهبود ببخشند.

پیوند داخلی

 این کار باید به دقت و با لینک های منحصر به خدمات و تولیدات شما انجام شود. همچنین بهینه سازی لینک ها شامل رفع هرگونه لینک داخلی مرده که به صفحات شکسته پیوند دارد. رفع پیوندهای داخلی که کاربران و رباتها را از طریق زنجیرهای تغییر مسیر بدست آورد. این کار نیز به نوبه ی خود ترافیک سایت را افزایش خواهد داد.

به روزرسانی لینک ها یا پیوند ها

 همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، این سایت پیوندهای بسیار خوبی دارد که طی سالها با رویکردهای طبیعی و برخی تلاشهای مستقیم تر ایجاد شده است. برخی از این تلاشهای مستقیم بیشتر شامل به دست آوردن متن لنگر بهینه شده به صفحات کلیدی پول است که در بعضی مواقع کمی اغراق آمیز بوده است. ما معتقد بودیم که به طور بالقوه باعث می شود سایت از رتبه بندی عبارات در آن منطقه و به ویژه برای آن صفحه عقب نماند. خوشبختانه ، مالکان هنوز با بسیاری از سایتهایی که این مکان در آن وجود دارد ، ارتباط برقرار کرده اند.

محتواهای قدیمی را بازیابی کنید

 طبق تحقیقات انجام شده ، بازیافت مطالب قدیمی با تاکتیک های سئو مانند استفاده از تصاویر بهتر، کلمات کلیدی جدید و چند تغییر در اینجا و در واقع باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شود! مشتریان بالقوه همیشه ترجیح می دهند به چیزهای آشنا توجه کنند ، بنابراین بازیافت مطالب قدیمی با SEO راهی عالی برای پیشرفت بازی شما اس. نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های بزرگ شما می شود ، بلکه همچنین راهی عالی برای جلب توجه بیشتر به برند ، محصولات و تجارت شما خواهد بود.

از مطالب و ابزار با کیفیت بالا استفاده کنید

طبق تحقیقات، از جمله رسانه های با وضوح بالا، مانند تصاویر ی GFS ، می توانند ترافیک را به طرز چشمگیری افزایش دهند – در برخی موارد، 94٪ افزایش داشته است! شگفت انگیز است، درست است؟ انسانها یادگیرنده بصری هستند و راه حلهای سریع را ترجیح می دهند ، بنابراین تصاویر با دقت انتخاب شده می توانند برای پست شما شگفتی کنند. در حقیقت ، اگر کسی به جستجوی یک تصویر خاص که شما به طور تصادفی از آن استفاده کرده اید ، بپردازد ، محتوای شما موظف است ترافیک را جذب کند.

ترکیب بهینه سازی موبایل

 چرا برخی از صفحات بهتر از سایرین رتبه بندی می شوند؟ البته ، محتوای و زیبایی شناسی اهمیت دارد ، اما آنچه مهمتر است چگونگی بهینه سازی محتوا برای مشاهده موبایل است. اکثر خریدهای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد و خواستار توجه در این زمینه هستند. اگر می خواهید تعداد ترافیک زیاد داشته باشید، یکی از نکات برتر سئو، بهینه سازی صفحه وب یا وب سایت خود برای مشاهده موبایل است. همه عناصر در صفحه شما باید به خوبی در دستگاه ها و صفحه نمایش مختلف بارگیری شوند ، اگر زمان بارگیری صفحه، گرافیک و سایر ویژگی های حیاتی در صورت عدم دسترسی به یک دسک تاپ از بین نرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *